Castigatoarele giveaway-ului sosetaria.ro

Hello!

A venit momentul sa aleg o castigatoare pentru simpaticii ciorapei din partea celor de la sosetaria.ro!

Totusi, vreau sa incep prin a va spune ca sunt foarte dezamagita de numarul mare de entry-uri eronate pe care le-am primit la acest giveaway! Nu vreau sa va suparati pe mine cu ceva, insa de data aceasta NU AM MAI TRECUT CU VEDEREA PESTE NIMIC! Orice mica greseala a fost taxata. Au fost trei reguli - nu le-ati indeplinit - am fost nevoita sa va descalific. Imi pare rau, insa la fiecare giveaway pe care l-am tinut am trecut cu vederea si am impresia ca asa va incurajez sa nu fiti atente si sa nu respectati regulile.

Si in cazul de fata, v-am explicat cum se da share - in schimb mi-ati dat link ori cu profilurile voastre (restrictionate, bineinteles) ori link-uri care nu au fost facute publice. Imi pare sincer rau ca a trebuit sa fiu atat de taioasa insa sper din tot sufletul sa ma intelegeti! 

Am pregatit si liste pentru ca toata lumea sa poata vedea unde a gresit, am lasat si comentariile gresite in postare ca sa puteti verifica care este problema si poate, la urmatorul giveaway, totul o sa fie mai bine si pentru mine si pentru voi!:)

Acesta este lista cu cele 138 de participante:




Si iata lista cu cele 95 de finaliste:


Castigatoarele sunt...

Premiul 1:

Deoarece au fost probleme cu (,) castigatoarea premiului 1, Dumitru Mariana, am fost nevoita sa aleg o alta castigatoare. 
Aceasta este:




Premiul 2:


Premiul 3:





Felicitari! Va rog sa imi trimiti un e-mail la adresa: andazelenca_blog@yahoo.com cu datele voastre, pentru livrarea premiului!




Va pup,

Share:

0 comentarii