Brand Review: Astor (eyes & nails products) - Ro only


Hello!


Cu ceva timp in urma, v-am propus pe Facebook o noua categorie de articole pe blogul meu: brand reviews. Am vazut ca v-a suras ideea mea (lucru care m-a bucurat) si am pus-o in aplicare cat de repede am putut.

Dar sa recapitulam...care este ideea care sta la baza acestor postari? Practic, am sa va vorbesc despre firmele de la care am deja mai multe produse si despre care mi-am putut forma o parere generala. Consider ca este util pentru voi, deoarece puteti afla opiniile mele despre fiecare produs in parte intr-o singura postare, fara prea multa bataie de cap. De asemenea, cand voi termina de vorbit despre un brand am sa incerc sa trag niste concluzii si sa va spun care sunt cele mai bune produse (din punctul meu de vedere) ale acestor firme si pe ce sa va axati atunci cand faceti cumparaturi. Am incercat sa structurez aceste postari in cate doua parti, pentru a nu deveni plictisitoare.

Pentru inceput, vorbim despre:
Bineinteles, nu am sa ma ocup de istoria acestor brand-uri, cu siguranta veti gasi aceste informatii pe internet, in cazul in care va intereseaza. In acesta postari veti gasi doar parerile mele generale despre produse.


Eye Artist eyeshadow palette
Cred ca toate produsele care fac parte din gama "Eye Artist" sunt exceptionale si veti vedea mai jos de ce! Dintre toate fardurile pe care am sa vi le prezint astazi, acest quad este de departe cel mai pigmentat. As asemana culorile cu cele de la Urban Decay, insa au o consistenta mai moale decat acelea. Ador si nuantele din acest quad (stiti ca imi plac fardurile shimmery!), in nuanta 600 Delicate Attention.


Couture mono eyeshadow
Am doar o singura culoare, nu stiu cum sunt restul, insa aceasta este si ea la fel de pigmentata ca cele din quad-ul Eye Artist, insa are o consistenta o idee mai prafoasa. Fardul din pozele de mai sus este se numeste Vintage Gold (160).


Pure Color Duo Eyeshadow
Desi fardurile au o consistenta foarte cremoasa si catifelata, aceste farduri nu m-au multumit in ceea ce priveste pigmentatia si prefer sa le folosesc pe post de culori intermediare. Totusi, nu am decat o singura trusa, nu pot sa ma pronunt in privinta celorlalte nuante. Din experienta personala, am vazut ca puterea de pigmentatie poate sa difere de la o culoare la alta, in aceeasi gama (si nu ma refer doar la Astor aici). Fardul din pozele de mai sus se numeste Cocoa Rose (130).


Astor Collector's Eyeshadow Palette
Din pacate nu stiu inca sa va spun daca aceasta paleta se gaseste si pe piata din Romania, insa parerea mea generala despre ea este una foarte buna. Da, are si cateva culori mai nepigmentate, insa majoritatea sunt la polul opus, intense. De asemenea, au o consistenta catifelata si din ce am incercat pana acum, se transpun frumos pe pleoapa. Am si gasit o culoare perfecta pentru sprancene pe acolo. :) Mai sus aveti niste swatch-uri cu cateva dintre culorile mele preferate din aceasta paleta.


Eye Artist Waterproof and longlasting liquid eyeliner
Acest produs este cel care ma face sa iubesc gama "Eye Artist". Am de mult timp acest tus (mai bine de un an), e pe terminate, insa nu s-a uscat si nu si-a pierdut din rezistenta, este exact la fel ca la inceput. Rezita pana la demachiere, fara sa se smudge-uiasca. Va spun cu mana pe inima ca este cel mai bun tus pe care l-am incercat pana acum si chiar TREBUIE sa-mi iau unul si pe negru. Daca stau sa ma gandesc bine...cred ca este produsul meu preferat dintre toate cele pe care le am de la Astor! Nuanta din pozele de mai sus este 084 Brown


Big & Beautiful BOOM Volume Mascara
Am un fel de love-hate relationship cu acest produs...nu consider ca ofera volumul promis la o aplicare normala (poate necesita sa se mai intareasca putin pentru asta, iar daca e asa, va anunt pe parcurs), insa daca astept doua minute intre straturi (ex.: dau primul strat, stau doua minute, dau al doilea strat and so on - de obicei aplic trei straturi), atunci intr-adevar volumul incepe sa fie vizibil. De asemenea, am vazut multe review-uri pozitive pentru el, de la fete care poate l-au folosit pe o perioada mai lunga de timp de cat mine si produsul a avut timp sa se usuce putin. Eu detin varianta Black, dupa cum se poate observa si din poze.


Lacque Deluxe & Quick'n'Go nail polishes
Un alt punct forte al acestei firme...lacurile de unghii! Imi plac foarte tare ambele culori pe care le detin si rezista destul de mult (3 zile) chiar si pe unghiile mele la fel de tari ca niste frunzulite. :) Imi plac foarte mult si pensulele din dotare, sunt late si ajuta foarte mult pentru o aplicare mai rapida si mai uniforma. In ceea ce priveste pigmentatia, gama Quick'n'Go iese castigatoare, deoarece acopera perfect unghia inca de la primul strat. Eu detin nuantele VIP Grey (stanga) si 356 (dreapta). 


Concluziile le tragem in partea a doua! ☺ Fiti pe faza, apare in curand!


Ati incercat vreunul din produsele de mai sus? Ce parere aveti despre ele?



Kisses,

Share:

0 comentarii