February 2012 Favorites


Helloooo,


I'm so excited for today, because spring is finally here! At least officially! This is my favorite season and I want to enjoy it as much as I can! 

Sunt atat de bucuroasa pentru ziua de azi...in sfarsit a venit primavara! Cel putin oficial (hi, hi)...dar este anotimpul meu preferat si planuiesc sa profit de el cat de mult pot (oricum nu tine mult)...


So, february marks one year since I started presenting my favorites of the month...time goes by so fast, dosen't it? 

In alta ordine de idei, a trecut deja un an de cand va arat favoritele lunii si nu-mi vine sa cred! Timpul asta trece prea repede, zau asa!:)


Rimmel London Wake Me Up foundation - 100 Ivory
 Review coming soon (maybe this week)! :)
Review in curand (probabil saptamana aceasta)!:)


These products must be in my monthly favorites, because they represent who I am and the makeup that I like to wear on a daily basis. I like all these three products and I used them a lot in this past month!

Aceste produse trebuiau sa fie printre favoritele lunii, deoarece ma reprezinta si imi reprezinta stilul de machiaj din viata de zi cu zi. Le iubesc pe toate trei si le-am folosit foarte mult in luna ce tocmai a trecut.


Anew Face Powder - Soft Beige
I love this powder in the winter time! It has such a soft consistency and it keeps my face matte all day!:X

Iubesc aceasta pudra pe perioada iernii! Are o consistenta foarte catifelata si imi pastreaza fata mata intreaga zi!


Oriflame M by Marccel
This is my new obsession, you know it! This perfume will always be part of my collection (as long as Oriflame will keep producing it)!

Am facut o obsesie pentru acest parfum, stiti asta! Cu siguranta o sa se afle mereu in colectia mea, atata timp cat cei de la Oriflame il vor fabrica.


Petite Provence face cream & cleanser
I'm in love with this products...review coming soon!

M-am indragostit de aceste doua produse...review in curand!


Mitchum Advanced Control Anti-Perspirant & Deodorant
I saw so many good reviews in the blogosphere for this antiperspirant, that I had to try it! It's as good as they say!:X Maybe the best one I've ever tried! And I didn't usually like deo-rolls. 
Also, I found a great deal too, a 1+1 offer. They were really cheap (6$) and the quantity is huge too - 100 ml! I really recommend this product if you can find it in your country!

Am vazut atatea review-uri despre acest antiperspirant in blogosfera, incat a trebuit sa il incerc si eu. Este laudat pe buna dreptate! Daca stau sa ma gandesc, este cel mai bun antiperspirant pe care l-am folosit pana acum! Si nu eram o fana a deo-roll-urilor. 
De asemenea, am gasit o oferta super in Real, 1+1 si au costat impreuna 18 lei. 9 lei pentru 100 ml mi se pare super afacere! Mai ales pentru un produs atat de bun! Il recomand cu toata inima!


Agenda Avon 2012
Because it's so useful and cute!
Pentru ca este atat de utila si draguta!



What were your favorite products in february?
Care au fost produsele voastre preferate in luna februarie?




Kisses,

Share:

0 comentarii