Review: TIGI Rockaholic Groupie Texturizing Spray (Ro only)


Hello!


Astazi vreau sa va vorbesc despre noul meu produs preferat pentru aranjarea parului: Tigi Rockaholic Groupie Texturizing Spray:

Sunt indragostita de ceva vreme de produsele TIGI si intotdeauna daca am nevoie de un produs profesional pentru par, recurg la aceasta firma. Imi place la nebunie cum se prezinta: produse tineresti, fun, cu o prezentare si un nume senzational! 

Totusi, ce ma da pe spate cu adevarat este mirosul absolut minunat al acestor produse! Si sa nu credeti ca toate miros la fel...fiecare gama vine cu o aroma minunata incat iti e imposibil sa alegi! Iar ceea ce imi place si mai mult, este ca mirosul persista! Am primit deja mai multe complimente pentru felul in care imi miroase parul!♥


"Whether your style of the week is grunge or glam! 

  

To Use: Spray throughout layers to add definition and texture. 



The Lowdown: A ménage á trois of rosemary, basil and spearmint meets all your needs for sexy separation or dirty texture."



 Va spuneam ca este multifunctional si asta ma incanta cel mai tare. Eu il folosesc cu urmatoarele scopuri:

- beachy waves: il aplic ca pe o spuma de par, insa pe parul uscat, strangandu-l in maini, de jos in sus. In acest caz, aplic produsul in maini, nu il pulverizez direct pe par.

- bucle lejere: aplic produsul pe par si il prind intr-un coc peste noapte;

- dupa ce imi intind parul: pentru rezistenta si pentru a potoli firele rebele;

- daca imi fac bucle fara ondulator (moate), aplic tot acest produs inainte;

- si partea mai complicata (hi hi): am parul deja foarte lung si nu imi mai prea permit luxul de a nu il pieptana imediat dupa ce il spal, pentru ca in caz contrar, se incalceste ingrozitor. Daca cumva uit si imi piaptan parul dupa ce s-a uscat, ma trezesc cu parul extra pufos si fara nicio forma. Atunci aplic acest produs si imi piaptan din nou parul si chiar il calmeaza si il ajuta sa se "aseze".

Cantitate: 250 ml
Il puteti gasi AICI, la pretul de 54.25 lei
*produsul a fost primit spre testare.



Pe final, declar iubire eterna pentru produsele TIGI! Pe mine m-au cucerit! 

Voi ati incercat vreun produs TIGI? Ce parere aveti despre ele?



Kisses,

Share:

0 comentarii