My favorite everyday hairstyles


Hello! 

I'm not an expert in terms of hairstyles, but I'm really trying to be less boring and play a little more with my long, long Rapunzel like hair (just kiddin' ☺). So, even though I'm in the learning process, these are the hairstyles that I like to wear on a daily basis:

Nu sunt o experta in ceea ce priveste coafurile, insa mi-am propus sa incep sa fiu mai putin plictisitoare si sa profit de parul lung, Rapunzel style, pe care il am (glumesc, nu e atat de lung ☺).  Desi sunt inca in proces de invatare, iata coafurile pe care stiu deja sa le fac si pe care le port in viata de zi cu zi:

Hair poof:
- I use this hairstyle very often, but I like to take a smaller portion of hair. This is the hairstyle that saved me last year when I had my bangs...I hated the way they looked on me.

- recurg la aceasta coafura foarte des, insa prefer sa iau o cantitate mai mica de par decat in poza de mai sus. Aceasta a fost coafura care m-a salvat anul trecut, cand mi-am facut breton...nu mi-a placut absolut deloc cum mi-a stat.


Beachy waves & loose curls:
These are my all time favorite hairstyles! They are so easy to do and they looks so pretty and stylish!:D I love to wear my hair like this in the spring and summer time, and I absolutely love how it looks on blonde/dark blonde hair. I guess I fit into this category with my dark blonde ombre hair (hi hi). 

Aceasta este coafura mea preferata!!! Este atat de simplu de realizat si in acelasi timp arata atat de frumos si stylish!:D Ador sa port parul asa pe perioada verii si a primaverii si ador cum arata pe parul blond / blond inchis! Cred ca ma incadrez si eu in aceasta categorie, cu parul meu ombre, blond inchis (hihi).


- when I want beachy waves, I use my Sachajuan Ocean Mist or my TIGI Rockaholic Groupie Texturizing Hair Spray, they both work really well, even though I prefer the first one. :X
- cand doresc "beachy waves", aplic pe par ori Sachajuan Ocean Mist ori TIGI Rockaholic Groupie Texturizing Hair Spray, ambele functioneaza foarte bine, desi il prefer pe primul pentru asa ceva. :X

- when I want loose curls, I just use my hair straightener, because it gives me a better result than my curling iron.
- cand doresc sa realizez bucle lejere, pur si simplu folosesc placa pentru intins parul, deoarece buclele ies mai lejere decat cu un ondulator.


Sleek hair:
I used to be a big fan of this hairstyle in highschool, but now, my old hair straightener is starting to die on me and I have to wear it less often. Right now I have on my wishlist the new ghd hair straightener, from the Peacock Collection (the purple one). It's soooo pretty!:X
Anyway, I think this hairstyle looks good on everybody and it gives a neat look. 

Am fost o mare fana a parului drept in timpul liceului, insa acum, deoarece placa mea, care are o vechime de 6 ani, incepe sa ma paraseasca, sunt nevoita sa nu imi mai port parul intins atat de des. Am pus pe wishlist noua placa ghd, din colectia Peacock (cea mov), este ataaat de frumoasa!:X
In alta ordine de idei, consider ca aceasta coafura se potriveste oricui, deoarece da instant un look ingrijit.


Messy bun:

This hairstyle is a lifesaver when my hair is starting to get oily. I just do a messy bun and in 5 minutes I'm good to go!

Aceasta coafura ma salveaza in zilele in care incepe sa mi se ingrase parul. Dureaza 5 minute sa imi strang "podoaba" intr-un coc lejer, care va rezista si va arata frumos pe toata perioada zilei!


Braids:

I can't explain how much I love braids, but I'm not really good at this! I'm trying to learn and get out of my confort zone...and hopefully in a couple of months I'll be as good as Koko. :) The hairstyles above are pretty much all I can do right now! :))

Nici nu pot sa va explic cat de mult imi plac impletiturile, desi nu sunt prea priceputa in ceea ce le priveste! Incerc sa invat si sa ies din zona mea de confort si poate in cateva luni o sa reusesc sa fac si eu minunatiile pe care le face Koko. :) Coafurile din pozele de mai sus sunt cam tot ce pot face eu acum. :))

Fish tail braid:

I recently learnd how to do this and omg, it's so simple and it looks AMAZING! I like both hairstyles listed above.

Recent, am invatat cum sa fac impletitura "coada de peste" si nu imi vine sa cred cat de usor este de realizat si cat de minunat poate sa arate!:X Imi plac ambele variante prezentate mai sus.



I'm curious...what is your all time favorite hairstyle? You can attach a photo in the comment section below. :X
Sunt curioasa...care este coafura voastra preferata? Puteti sa-mi atasati o poza in formularul de comentarii de mai jos. :X




Kisses,

Share:

0 comentarii