Revistele glossy romanesti vs. revistele glossy straine


Hello!

De cate ori vreo cunostinta de-a mea pleaca in vizita intr-o tara straina si ma intreaba ce mi-as dori sa imi aduca, le spun ca mi-as dori revista Glamour. Este extrem de completa, gasesc in ea tot ce iti doresc: fashion, beauty, makeup, health, celebritati, articole bine scrise, etc. Si de cate ori rasfoiesc superbele editii straine (fie ca sunt in stare sa le citesc sau nu) ma gandesc cand o sa ajungem si noi la asa ceva...




Din pacate editia romaneasca nu depaseste niciodata 170 de pagini (cred ca asta a fost maximul) si este din ce in ce mai subtire. Stiu ca aici intervine si economia si recesiunea si toate cele, insa eu tot ma intreb...oare cand vom avea si noi asemenea reviste, pe care chiar sa merite sa dai banii pentru continut, si nu pentru cadou? (exclud Elle din aceasta poveste, o consider singura revista din Romania care chiar tine pasul cu editiile straine)



De sus in jos: Glamour Romania, Glamour Franta, Glamour USA, Glamour Germania si Glamour Italia.

Btw, pentru cele care stiu limba germana, Glamour Deutschland se gaseste si la Inmedio la aproximativ 12 lei (foarte accesibil, zic eu!). Daca as sti limba germana, probabil as cumpara-o lunar. Intamplarea face ca eu chiar imi doresc sa invat aceasta limba si am in plan sa fac un curs cat de curand. ♥


Care sunt revistele voastre preferate din strainatate?



Kisses,

Share:

0 comentarii