Review: Schwarzkopf Bonacure Volume Boost Shampoo (Ro only)


Hello!


Nu v-am vorbit de mult timp despre un sampon, nu-i asa? 
Probabil stiti deja (pentru ca v-am povestit mai mereu hi hi) ca am parul destul de dificil: are tendinta de ingrasare, insa este lung si spre varfuri este mai deteriorat si se incurca destul de tare. Trebuie sa fiu mult mai atenta cum il ingrijesc, daca vreau sa il pastrez sanatos la aceasta lungime.

Astazi vreau sa va povestesc despre ultimul sampon incercat: Schwarzkopf Bonacure Volume Boost:


"For a visible lift in body. New BC VOLUME BOOST adds an extra lift in volume to fine and delicate hair, thanks to its exceptional BAMBOO LIFT COMPLEX and provides essential care. For strong hair full of volume and healthy shine."



Parerea mea:

- samponul este transparent, are o consistenta light si se simte foarte usor in par atunci cand il aplic;

- nu este nevoie decat de o cantitate mica de produs pentru a acoperi toata suprafata parului - deci cu siguranta un tub de 250 ml tine destul de mult;

- miroase extraordinar de frumos;

- in ceea ce priveste volumul, intr-adevar am sesizat o diferenta si produsul ofera ceea ce promite. Insa acest efect este vizibil doar in prima zi ( in cazul meu aproximativ 10 ore in cazul meu, deoarece am parul gras si fin);

- desi este un produs cu o consistenta light, imi incurca destul de tare parul si sunt nevoita sa folosesc un balsam sau o masca dupa ce il folosesc, altfel...e razboi!:))

- pretul mi se pare un pic cam piperat (47 lei - aici), insa pentru un produs profesional, este destul de ok.

Concluzie?

Un produs care face ceea ce promite, insa datorita pretului si a faptului ca imi incalceste parul, nu cred ca as reveni la el si a doua oara. Insa voi, daca aveti parul mai scurt decat mine si mai putin dificil, cu siguranta nu veti avea probleme!



Voi ati incercat acest produs? Cum vi s-a parut?



Kisses,

Share:

0 comentarii