Reviste glossy - Martie 2012 (Ro only)


Hello!


N-am mai facut o postare despre reviste de aproape un an de zile, insa luna aceasta au fost atat de multe cadouri frumoase, incat trebuie sa va arat si voua! :)

Am cumparat revistele pe care oricum le iau lunar, chiar daca au cadou sau nu: Elle, Marie Claire si Cosmopolitan, insa si Joy & In Style au avut cadouri foarte frumoase, asa ca am cedat tentatiei. :P


Cosmopolitan
Voucher H&M in valoare de 20 lei + un lip gloss Nyx Mega Shine, in nuanta 159 Smokey Look.
Pret: 10.90 lei

Mai detin o nuanta din aceasta gama si chiar imi place foarte mult (o puteti vedea aici). Acest gloss este unul dintre cele mai bune si mai apreciate produse Nyx...si nu o spun numai eu. :)


In Style
Voucher H&M in valoare de 20 lei + Marionnaud Pointed Brush Nr.8.  
Pret: 12.90 lei

Chiar nu aveam o pensula de genul si imi doream de ceva timp. A picat la fix! 
Din cate am observat pana acum, este de calitate, are perii foarte moi, din par natural. Presimt ca o voi iubi!:)


Marie Claire 
Cadou - crema de corp Dove Winter Care. 
Pret: 12.90 lei

O am deja de aproximativ o saptamana si am folosit-o aproape in fiecare zi/seara! Cu ocazia asta mi-am adus aminte de ce imi place Dove!♥  Este foarte hidratanta, imi lasa pielea fina, iar mirosul este foarte delicat si placut! Mereu am fost o fana a acestui brand...si acum mi s-a deschis apetitul din nou pentru produsele lor!:))


Joy
Voucher H&M in valoare de 20 lei + cartea "Cel pe care ti-l doresti, e mai aproape decat crezi" de Jill Mansell.
Pret: 11.99 lei

Well, Joy ne rasfata cu carti de cateva luni de zile. Recunosc, eu nu pot sa rezist tentatiei si mereu le cumpar, mi se pare o afacere excelenta! Am adunat deja 5 carti de la Joy, insa recunosc ca nu am citit inca niciuna. Am avut altele pe lista pe care asteptam sa le citesc. Nu am citit inca nicio carte de genul chicklit, insa cu siguranta sunt niste lecturi usoare si placute. :)

Va las si rezumatul de pe spatele cartii, ca sa va faceti o idee:


Elle
Elle este revista mea preferata si nu trebuie sa aiba cadou pentru a o cumpara luna de luna! O consider cea mai de calitate revista din Romania, are articole complexe, originale si este o minunata sursa de idei, atat in ceea ce priveste machiajul, cat si moda. You shoult try it! 



Mai multe despre revistele lunii martie (si cadourile care vin cu ele), puteti sa aflati de AICI. Urmaresc acest blog de aproximativ doi ani si m-a ajutat de fiecare data cand am cautat vreo informatie.



Voi ce reviste cu cadou ati cumparat luna aceasta si ce reviste cumparati lunar, indiferent daca au cadou sau nu?


Va pup,

Share:

0 comentarii