Tag: My beauty blog

Hello!

Astazi am ceva de lucru, pentru un proiect care sper din tot sufletul sa va placa, iar pentru a nu abandona blogul, ma voi ocupa de ceva mai lejer si voi raspunde unor intrebari, din tag-ul primit de la Anca si de la Laura. Eu zic ca e interesant, sper sa aveti rabdare sa cititi totul! :*


1. Care sunt postarile tale preferate?
Cu siguranta cele cu si despre machiaj. Insa imi place sa scriu si postari de tip how to, diy, haul, favoritele lunii, recenzii de carti, postari despre turism , etc.

2. Ce fel de bloguri citesti?
Bloguri de beauty si de machiaj in primul rand, insa incerc sa tin pasul cu toate fetele din blogosfera, desi nu intotdeauna reusesc, pentru ca suntem foarte multe. :) Pe urmatorul loc ar fi fashion blogs.

3. Cum ai ales numele blogului?
Aici e simplu. Am vrut sa fie numele meu, pentru ca ma cunosc si stiu ca m-as fi plictisit de orice pseudonim in maxim 6 luni. :)) Am preferat sa pun numele meu, pentru ca este destul de usor de retinut si...unic. Nu am mai gasit inca o alta Anda Zelenca out there in the world. :))

4. Ce alte bloguri te inspira?
Ma inspira multe lucruri, nu neaparat bloguri. Insa de obicei apreciez calitatea pozelor, a textului, etc. iar lucrurile astea m-au facut sa imi doresc sa fiu si eu mereu mai buna in ceea ce fac. Lucrurile acestea ma motiveaza! Imi plac bloggeritele cu idei originale, creative, pasionate, organizate si devotate blogului lor, aceste lucruri ma inspira.

5. Numeste un truc pe care l-ai invatat de la o alta bloggerita.
Aplicarea sclipiciului pe pleoapa cu lipici pentru gene false, de la Special K. Rezista toata noaptea!

6. De ce ti-ai dorit un blog?
Pentru a imi impartasi pasiunea pentru machiaj si produse cosmetice! Nu am stat prea mult pe ganduri ci am luat decizia de a avea un blog pe moment, nici macar nu urmaream alte bloguri, nu prea am stiut ce inseamna blogosfera. Eram activa pe un forum unde se vorbea despre makeup & beauty, iar poate acest lucru m-a facut sa imi doresc si un blog, sa am un coltisor al meu unde sa pot vorbi despre asta.  Am facut-o din pura pasiune si din dorinta de a imparatasi aceste lucruri cu alte fete, nu pentru faima sau produse gratis. De fapt, pe atunci nici nu se prea stia de asa ceva in Romania. :))

7. Ai vreo postare scrisa de tine care iti place mult?
Pun multa pasiune in fiecare postare pe care o scriu si va spun cu mana pe inima ca imi sunt drag toate, fac parte din evolutia mea. Chiar si cele din urma la care imi e greu sa ma uit acum, eram atat de neexperimentata in ceea ce priveste blogging-ul!:))

8. Numeste un lucru bun si unul rau in a fi bloggerita de beauty.
Am ocazia sa fac ceea ce imi place si ma pasionaeaza, iar acest "job" (pentru ca eu asa il vad) imi aduce multe satisfactii, insa imi si ocupa foarte mult din timpul liber. Trebuie sa fiu langa computer cel putin 6 ore pe zi, ca sa ma pot ocupa de tot (postari, Facebook, mail-uri, comentarii, etc.). Insa nu ma plang, repet, fac ceea ce ma pasioneaza, mi-am gasit telul in viata si am de gand sa duc acest lucru cat mai departe, deci o consider o binecuvantare!

9. Ce sfat i-ai da unei persoane care se confrunta cu ura?
Ma gandesc ca aceasta intrebare se refera la hateri. Cel mai bun sfat pe care pot sa il dau este sa ii ignorati! Cu cat mai cunoscute veti fi, cu atati mai mult hateri vor aparea! Stiu ca este greu sa nu le raspunzi cu aceeasi moneda, stiu ca uneori te pot jigni sau ca iti pot strica ziua, insa cel mai inteligent lucru de facut este sa ignorati si sa nu puneti la suflet! Va spun din proprie experienta!:))

10. Cat de mult timp iti ia conceperea unei postari? 
Intre 1 si 5 ore. Depinde ce am de facut. :) De obicei ma invart intre 2 si 3 ore, cam asta ar fi media.


11. Cu ce persoane te-ai imprietenit prin intermediul blogului?
M-am imprietenit cu multe persoane si foarte multe bloggerite imi sunt dragi, insa persoana cu care chiar am legat o prietenie, cea care este cel mai aproape de sufletul meu si ma intelege cel mai bine este Special Koko. I love her! Imi pare tare rau ca nu locuim in acelasi oras!

12. De unde iti vin ideile pentru o postare?
Pfff...de peste tot!:)) Imi tin mereu o agenda in geanta unde imi notez absolut tot ce imi doresc sa scriu pe blog si astfel pot sa fiu mai organizata. Ajuta foarte mult!

13. Arunca o gaina in ograda vecinului (am pastrat formularea Ancai, pentru ca este funny ☺):



Va pup,

Share:

0 comentarii