Barry M. Make-up & Nail Polish Haul


Hello!

Recent am facut o mica obsesie pentru produsele Barry M si imi doresc sa am cat mai multe in colectie deoarece le consider atat accesibile, cat si calitative! Si cum cei de la MyaShop au reducere la majoritatea produselor Barry M, am profitat si am dat si eu o comanda. Iata ce produse mi-am achizitionat:




Acest produs este cunoscut ca un "dupe" pentru Nars Laguna Bronzer si din acest motiv mi l-am dorit si eu. Ambalajul este aproape identic, iar produsul din interior la fel. Singura diferenta o face subtonul acestui produs, care este mai rece, spre deosebire de Laguna, care este mai cald, mai spre portocaliu. Personal prefer subtonurile reci pentru "contouring", mai ales acum iarna, deoarece arata mai natural. Produsul are un efect satinat foarte subtil care mie imi place foarte mult. Pe fata nu se vede ca si cum ar fi sclipici, nu va faceti griji, efectul este foarte dragut!

Puteti gasi produsul AICI, la pretul de 20.99 lei.



Un blush foarte dragut si subtil, potrivit pentru perioada iernii. Arata foarte natural pe ten si presimt ca il voi folosi foarte mult. 
Desi initial nu pare, contine si putin shimmer in el. Preferam sa fie complet mat, imi place foarte mult si asa.

Puteti sa gasiti produsul AICI, la pretul de 15.99 lei



Berry Ice Cream, Lemon Ice Cream & Coral
Ojele Barry M au fost cele care m-au facut sa iubesc acest brand, deoarece au atatea nuante dragute incat pur si simplu nu poti sa le rezisti!:) Am mai adaugat trei la colectia care arata cam asa acum:
 L-R: Lemon Ice Cream, Berry Ice Cream, Lilac Foil, Bright Purple, Dusky Mauve, Pink Flamingo, Coral.

Le puteti gasi AICI, la pretul de 16.99 lei



 Voua va plac produsele Barry M? Ce ati incercat de la acest brand pana acum?


P.S.: Rome is having a great Year-end Xmas Promotion! ♥

Everyone can get a Santa Claus’ Stocking with Mysterious Gift if your order over $60.
This goes from from Dec 19th to 25th..




Kisses,

Share:

0 comentarii