EASY New Year's Eve Make-up Look



Din pacate nu am reusit sa fac si un tutorial pentru Revelion pe Youtube deoarece timpul nu mi-a permis, insa totusi, v-am pregatit o propunere de machiaj foarte simplu de realizat. Veti vedea asta pentru ca am sa va povestesc step by step tot ce am facut! Nu am folosit aproape niciun fard de pleoape, am folosit doar un creion, lipici de gene false si sclipici!





Face:
1. Mi-am pregatit tenul cu Vichy Normaderm, crema anti-imperfectiuni;
2. Am aplicat fondul de ten L'oreal Le Teint Accord Parfaid, in nuanta Golden Beige;
3. Mi-am acoperit imperfectiunile cu NYX Concealer in a Jar in nuanta Light;
4. Am fixat totul cu pudra Anew de la Avon, in nuanta Soft Beige;
5. Pentru conturarea fetei am folosit Barry M Natural Dazzle Bronzer (noul meu preferat!);
6. Pe obraji, am aplicat un blush peachy (no name).


Eyes:
1. Mi-am pregatit ochii cu ELF Essentials Eyelid Primer, in nuanta Sheer;
2. Am aplicat un fard bej pe toata suprafata pleoapei (din trusa Flormar Pretty Compact Quad P045);
3. Cu un creion turcoaz (Avon Arabian Glow), am trasat forma dorita. Am mers pe ideea unui cat eyes intens, fara a fi necesar sa mai folosesc si alte farduri de pleoape;
4. Dupa aceea, cu ajutorul unei pensule plate, am aplicat peste creion lipici de gene false (LashGrip), putin cate putin. Imediat dupa, am tapat cu aceeasi pensula sclipiciul albastru (care este un sclipici oarecare, no name). Dupa ce aceasta a fost presat si dupa ce se usuca lipiciul, credeti-ma, nu se va mai misca din loc toata noaptea si nici nu veti avea probleme sa va pice pe obraz! Nu este prima data cand folosesc aceasta metoda si niciodata nu am avut probleme!
5. Am aplicat un creion alb pe waterline (Avon Color Tren);
6. Pentru ca am vrut ca machiajul meu in stil cat-eyes, colorat si sclipicios sa iasa cat mai tare in evidenta, nu am folosit gene false! Astfel, am aplicat doar mascara Rimmel London Extra WOW Lash.


Lips:
1. Pentru buze am folosit MUA Lipstick - Shade 14 Bare in combinatie cu NYX Round Lipstick - Summerlove.


*Daca tot vi se pare putin complicat si doriti sa vedeti pe viitor (adica dupa Revelion) un tutorial video pentru acest gen de machiaj, please let me know!



Hope you liked it!


Have fun at the New Year's Eve Party!



P.S.: Nu uitati sa va inscrieti la giveaway-urile mele de AICI si de AICI. :)



Kisses,

Share:

0 comentarii