Review & Photos: Pinky Paradise Contact Lenses

Hello!

It's been a while since I wanted a pair of lenses that could really change my look and give me the clear blue sky eyes I've always wanted! Finally I found them and even though you can clearly see they are not natural, I don't care, because they are amazing!:) Just take a look at the pictures!

Mi-am dorit de ceva timp niste lentile cu adevarat "wow", care sa ma schimbe foarte mult si care sa-mi ofere ochii albastri ca cerul pe care mi doresc de mica! Perechea pe care am sa v-o arat astazi mi-a indeplinit in sfarsit dorinta! Chiar daca se vede clar ca nu sunt ochii mei naturali, chiar nu imi pasa, pentru ca sunt cu adevarat amazing! Aruncati o privire peste poze!:)



♥ Obviously, I wouldn't wear them on a daily basis, because they are kind of "in your face", but I really love them because they change my eyes so much! So, you will probably see them in my make-up looks and in my up coming make-up tutorials for different eye colors!
♥ E clar, nu sunt niste lentile pe care le-as purta toata ziua, insa imi ofera efectul pe care l-am visat, de ochi deschisi. Probabil le voi folosi pentru make-up tutorials si pentru party-uri, cand imi doresc un efect mai dramatic! De asemenea, vreau sa le folosesc si in viitoarele mele tutoriale de pe Youtube, axate pe diferite culori de ochi!:)

♥ This is the 6th pair of contact lenses I've tried so far and unfortunately, they are the least comfortable. I'm not saying that I can't wear them, but I can definitely feel that is something there! However, after about 30 minutes my eyes seem to get used to them and the discomfort feeling decreases.
♥ E a 6-a pereche de lentile colorate pe care am incercat-o pana acum, insa din pacate sunt si cele mai putin confortabile dintre toate. Nu spun ca sunt insuportabile, le pot purta pe ochi, insa simt ca sunt acolo si uneori e deranjant. Totusi, dupa vreo 30 de minute ochiul se obisnuieste si implicit scade si inconfortul.

♥ Overall I am pleased with them because they give me the dramatic effect I've been looking for and because they are the most amazing lenses I have ever owned until now!
♥ Per total sunt multumita, pentru ca imi ofera efectul dramatic pe care l-am cautat si pentru ca sunt cele mai amazing lentile pe care le-am avut pana acum din acest punct de vedere!


You can find them on PinkyParadise.com and they cost $28.90.
Le gasiti pe PinkyParadise.com, la pretul de 28.90 dolari.




Kisses,






*produsul a fost primit spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer" / the product was received for testing purposes. If you have any concerns, please visit the "disclaimer" page.

Share:

0 comentarii