Review & Swatch: MUA Heaven and Earth & Undressed Eyeshadow Palettes


Ieri v-am aratat produsele pe care le-am achizitionat de la MUA si am observat ca paletele v-au interesat cel mai mult, asa ca m-am gandit sa fac si niste swatch-uri pentru ele. Mie imi plac foarte mult si sunt extrem de multumita de aceasta achizitie. Ambele sunt foarte pigmentate si contin culori foarte frumoase!


Heaven and Earth:

In ceea ce priveste Heaven and Earth, mi-ar fi placut sa contina si 1-2 nuante mai inchise, pentru a putea crea si look-uri mai dramatice cu ea fara sa fie nevoie sa o combin cu alte palete. Dar nu ma deranjeaza nici asa, este o paleta potrivita pentru look-uri de zi si imi place ca are foarte multe nuante de maro calde!:X
De asemenea, toate nuantele sunt sidefate, deci daca va doriti o paleta care sa aiba si nuante mate, aceasta nu este pentru voi. Eu personal o iubesc, iar daca simt nevoia de o nuanta mata, o combin cu Undressed.


Swatches:



Undressed:
*din pacate paletuta mea a venit cu un fard spart la transport

MUA Undressed este renumita pentru ca este un dupe perfect pentru Urban Decay Naked Palette. Am facut si eu poze comparative si am sa postez un articol probabil saptamana viitoare (daca va intereseaza, bineinteles). Asemanarile intr-adevar sunt foarte mari, iar diferenta de pret la fel. Daca nu aveti buget pentru Naked de la UD, v-o recmoand cu drag!

Swatches:

♥ Fardurile au o consistenta cremoasa si putin cerata si din acest motiv le aseman putin cu fardurile Baolishi (care mie imi plac foarte mult), insa sunt mult mai usor de aplicat si de blenduit decat acelea. 
♥ Paletele costa 4 lire la pret intreg. Eu le-am prins la oferta cu 35% off, deci am dat doar 2.6 lire pe ele, adica  aproximativ 15 lei (nu mai stiu exact cat a fost lira in ziua aceea). Oricum, o adevarata afacere!

Le puteti achizitiona de pe www.muastore.co.uk





Care paleta dintre cele doua va place mai mult?




Kisses,

Share:

0 comentarii