My November 2012 Favorites



Yeeey, December is here! This is one of my favorite months because of all the holidays and because I also have the birthdays of my father and my boyfriend. So, lots of partying and family time! And do I need to say that Christmas is my favorite holiday? ♥ Ok, but until then, I want to show you what I've been loving in November:

Yeeey, a venit luna decembrie! Este una dintre lunile mele preferate din an deoarece vin sarbatorile, dar si pentru ca am doua aniversari, cea a tatalui meu si cea a iubitului meu. Deci multe petreceri si mult timp petrecut alaturi de familie! Si mai e nevoie sa va spun despre Craciun, care este sarbatoarea mea preferata? ♥ Dar pana atunci, vreau sa va ara ce produse, aplicatii, filme si melodii am iubit luna aceasta!:)


Here are the products:
Iata si produsele:




Make-up
Vampy lipsticks were my most loved lipsticks this autumn. Two of them are: Flormar Long Wearing Lipstick in the shahde L10 and Farmasi True Color Lipstick in the shade 30. They look almost the same, but there si a slight difference in the undertone betwen the two of them. 

Rujurile vampy au fost preferatele mele toamna aceasta, iar doua dintre ele au fost Flormar Long Wearing, in nuanta L10 si Farmasi True Color, in nuanta 30. In poza par aproape identice, insa exista totusi o diferenta de subton intre cele doua.



This lip-gloss from Farmasi was my favorite this month, because it's a natural color and it's sticky, just how I like it! Of course, that means it's long, long wearing and who doesn't love that?:)

Acest lip gloss de la Farmasi a fost preferatul meu luna aceasta si pentru ca are o culoare naturala, dar si pentru ca este lipicios, iar eu ador gloss-urile lipicioase, pentru ca sunt foarte rezistente. :X



Farmasi High Performance is a full coverage and long wearing foundation, so if your into that, it would be perfect for you. I am, and I love it!

Farmasi High Performance este un fond de ten cu putere de acoperire mare, care rezista foarte bine pe ten. Daca va plac astfel de fonduri de ten si doriti sa va acoperiti imperfectiunile cu succes, acest produs s-ar putea sa va placa!:) Eu il iubesc!



Farmasi Camouflage concealer is the one of the few liquid concealers that I've tried and that have a good coverage. And also, is very cheap!:X

Farmasi Camouflage concealer este unul dintre putinele corectoare lichide care au si o putere buna de acoperire! Cel putin din ce am incercat eu pana acum! Si mai este si foarte iefin (12 lei)! :)



Farmasi Silky Touch is such a silky face powder!:)) For real, is the smoothest powder that I've ever tried. And it has some coverage too, which is always a good thing. 

Farmasi Silky Touch este o pudra de fata ataaat de "silky"!:)) Vorbesc serios, este cea mai fina pudra pe care am incercat-o pana acum! Si de asemenea, are si o oarecare putere de acoperire, lucru intotdeanua benefic...zic eu!:) Si aceasta este foarte ieftina, costa doar 16 lei - un pret bun pentru o pudra din punctul meu de vedere.



It seems that I really like Farmasi products, because this bronzing powder was one of my favorites too! And it's so big that I think it will last me a lifetime!:))

Se pare ca imi cam plac produsele Farmasi...:)) Bineinteles, si pudra aceasta bronzanta a fost printre preferatele mele, pentru ca are o culoare frumoasa, naturala, miroase super misto si este imensa! Cred ca o sa ma tina toata viata!:))


*You can see most of the Farmasi products that I've taked about today "in action", in my newest vide - HERE.
*Puteti sa vedeti toate produsele Farmasi despre care am vorbit astazi "in actiune", in noul meu videoclip de pe Youtube - AICI.



Nails:
Love these nail polishes, their consistency has really surprised me! You can see the silver one HERE, and I will do a NOTD with both of them soon. :)

Ador aceste doua oje si textura si finishul lor chiar m-au surprins! Puteti sa vedeti un NOTD cu cea argintie AICI si pe cea aurie o veti vedea cat se poate de curand.



Fragrance:
If it's winter, then you can associate me with Ulric de Varens French Sweets!:)) If you don't know this perfume, it smells kind of like Prada Candy, but better!:) At least in my opinion! 

Daca e iarna, este absolut clar ca ma puteti asocia cu Ulric de Varens French Sweets!:)) Daca nu cunoasteti acest parfum, va spun eu acum ca seamana cu Prada Candy, doar ca miroase o idee mai bine!:) Cel putin din punctul meu de vedere!:X



Skincare:
It saves me everytime I have new zits and it hepls them heal a lot faster! I will die when this is over!:))

Ma salveaza de fiecare data cand imi iese un cos-doua-trei!:)) Le ajuta sa se vindece mult mai repede si mi se pare ca nici nu ramane urma atat de mult timp pe fata daca il folosesc. O sa mor fara el cand il termin!:))



Fashion related:
Universe print!!!!:X:X:X:X
Left to right: Romwe leggings, Romwe dress, Choies blouse.



My amazing boots from Romwe! I've been wearing them like crazy!:X
Minunatele mele ghete de pe Romwe. Le-am purtat foarte des si sunt foarte comode!:X



My star earrings! Also from Romwe!:X



My love ring from RingsandTings.com!



I can't tell you how much I'm in love with these scented candles from Glade! As you can see, one is completely gone, and in the other one I have about 30% left. These ones are limited edition, for Christmas, but I want to try all the scents they have!

Nu pot sa va explic cat de tare m-am indragostit de aceste candele parfumate de la Glade! Cea din stanga am terminat-o complet si nici in cea din dreapta nu mai am prea mult! Mi-au placut ambele la fel de mult, sunt editii limitate, speciale pentru Craciun si imi invaluie camera in miros de sarbatoare!:X Le ador si vreau sa incerc cat mai multe modele! Costa intre 7 si 14 lei din cate am observat, depinde de la ce magazin/supermarket/hypermarket le luati. Eu le-am achizitionat din Real si cea rosie a fost 7 lei, iar cea portocalie 10.



Review next week!:)
Review saptamana viitoare. :)



I never had a hot air styler before and I'm really pleased with this one. My hair loves it! I can do loose curls with the big round brush, I can straighten my hair with the straightening tool or I can just dry my hair using the normal brush. Love it and it was really cheap - about $11.  Gotta' love bargains!

Nu am mai avut pana acum o "ustensila" de genul, insa mereu mi-am dorit, deoarece nu imi ajung mainile pentru a imi coafa parul cu o perie rotunda. Mi-ar trebui trei ca sa ma descurc!:)) Cu acest produs treaba este mult mai simpla si chiar pot sa creez bucle lejere cu periile rotunde. Imi place absolut fiecare accesoriu al acestui styler si nu regret cei 40 lei pe care i-am dat pe el. :))



Favorite song:
You know I love Rihanna!♥


Favorite TV Series:
You have to watch it! It's so funny and easy to watch and it always makes me happy when I see a new episode!:X

Trebuie sa urmariti acest serial! Este light, usor de urmarit si ma binedispune de fiecare data, chiar este foarte funny! Mereu sunt mai bine dispusa dupa ce urmaresc un episod din Suburgatory!:X



Favorite phone app? 
Pinterest is a great inspirational site and I absolutely love that I can have it on my smartphone too!
Pinterest este un site inspirational pe care il iubesc si ma bucur enorm ca pot sa il am si pe telefon!




What were your favorite products this month?
Care au fost produsele voastre preferate in aceasta luna?






Kisses,

Share:

0 comentarii