Dupe for Urban Decay Naked Palette: MUA Undressed

Hello girls,


Nu stiu ce a fost cu mine zilele astea, de doua zile ma chinui sa scriu o postare! :)) Cred ca am intrat in "vacation mood" si probabil o sa raman asa pana trecem in noul an! Sper totusi sa reusesc sa fac ce mi-am propus pana atunci. Una dintre postarile in stand-by a fost chiar cea de astazi, si anume o prezentare a paletei Undressed de la MUA, care este dupe-ul perfect pentru Urban Decay Naked Palette, preferata mea!

Sa vedem cum arata cele doua una langa cealalta:


Dupa cum puteti observa, nuantele sunt foarte similare. Va veti convinge de asta dupa ce veti vedea swatch-urile de mai jos. Personal imi plac foarte mult paletele MUA si le consider foarte bune pentru pretul pe care il au. Daca va doriti foarte mult paleta Naked, dar nu v-o permiteti in acest moment sau pur si simplu nu va lasa inima sa dati atatia bani pe o paleta de farduri, atunci Undressed cu siguranta va fi o varianta buna.

Acum bineinteles, diferenta de pret isi spune cuvantul in ceea ce priveste paleta Naked. Fardurile MUA nu au aceeasi textura si finete si nu sunt la fel de usor de blenduit ca cele din paleta Naked. De asemenea, cea din urma are farduri cu mai multe texturi (mate, sidefate, metalice, perlate, sclipicioase), decat cea de la MUA, care tinde sa aiba doar farduri cu textura metalica si farduri mate. Dupa cum veti putea vedea mai jos, unele nuante sunt aproape identice, insa altele, difera destul de mult. 

Doua dintre fardurile mele preferate din paleta Naked sunt Sin si Smog si chiar am fost curioasa daca vor fi la fel. Din pacate nu sunt, seamana dar nu sunt acelasi lucru si tot voi fi dezamagita cand voi ramane fara Sin (este prima culoare la care am atins fundul din paleta Naked). Smog am in dublu exemplar, thank God!:))

Consider ca cei de la MUA au facut o treaba foarte buna si ca paleta se aseamana binisor, desi nu se ridica la calitatea paletei UD. Totusi, aceasta diferenta este mai mult decat normala, nu putem sa cerem sa faca minuni, la urma urmei costa doar 4 lire. 


Swatches:
 

Per total, aceasta ar fi parerea mea, mai departe este decizia voastra pe care doriti sa o cumparati!:) 
Sper ca v-am putut ajuta!:)



P.S.: Pe pagina mea de Facebook, aveti sansa sa castigati o paleta MUA Undressed nou, nouta! Nu uitati sa va inscrieti!:)




Kisses,

Share:

0 comentarii