Review: Nyx Pore Filler Make-up Base


Ca "mandra" posesoare a unui ten gras, caut de ceva timp un primer pentru fata care sa ma multumeasca. Tot ce am incercat pana acum mi s-a parut ca nu are nici un efect si de aceea de multe ori prefer sa aplic doar o crema hidratanta pe sub fond de ten si sunt gata de plecare!:) Insa in ultimele doua saptamani, am supus la teste NYX Pore Filler, un produs care promite sa umple porii si sa ofere un finish de portelan. 


Descriere produs:
Baza de machiaj destinata umplerii porilor vizibili, creaza un strat fin ce te ajuta sa ai un machiaj perfect pe durata intregii zi. Contine vitamina E ce ajuta pielea sa aiba un aspect sanatos si tanar. Nu contine nici un fel de ulei sau talc.

Utilzare: Se aplica pe pielea demachiata si hidratata, dupa care se poate aplica orice fel de fond de ten, pudra sau anticearcan. Este indicat sa nu se foloseasca si alta baza de machiaj odata cu aceasta.



♥ Produsul are 20 ml, mai putin decat un fon de ten, insa suficient pentru a va ajunge o perioada destul de lunga de timp, deoarece cantitatea necesara unei utilizari este foarte mica (vezi poza de mai jos). 

♥ Are o consistenta asemanatoare cu cea a primer-ului Avon MagiX, oarecum nisipoasa

Nu contine parfum, deci prin urmare nu are niciun miros. Imi place acest lucru, deoarece prefer ca primerele sa nu aiba nicio aroma.

♥ Desi are o culoare maronie, nu are efect colorant si nu uniformizeaza culoarea tenului; personal nu ma asteptam sa faca asta, deoarece este un primer, ci nu o crema coloranta sau un fond de ten.

Micsoreaza porii, insa efectul nu este foarte intens, diferenta este aproape insesizabila; insa intr-adevar ofera o baza mai fina, deoarece dupa cum veti putea vedea si in poza de mai jos, intra si in liniile fine ale tenului si lasa o suprafata mai fina pentru fondul de ten.

Finish-ul este unul semi-mat, natural. Nu matifiaza foarte tare tenul, insa nici nu promite acest lucru. Pentru asta exista inca un produs la NYX, care se numeste Shine Killer (il gasiti AICI).

♥ Mie imi place sa-l aplic in zonele cu probleme (unde am porii mai mariti), insa uneori il aplic si pe toata fata, depinde de cat de multumita sau nemultumita sunt in ziua respectiva de tenul meu. Desi pe ambalaj scrie ca poate fi folosit si singur sau peste machiaj, eu nu am incercat aceste variante, deoarece prima nu m-a atras (aplic de fiecare data cand ies din casa cel putin un BB cream pe ten) , iar a doua mi se pare oarecum nefireasca. Dar s-ar putea sa functioneze, nu contest!

Produsul costa 64 lei si il puteti gasi pe Makeup-Shop.ro (click AICI).


Swatch:



Care este primerul vostru de fata preferat?



Kisses,



*produsul a fost primit spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer" / the product was received for testing purposes. If you have any concerns, please visit the "disclaimer" page.

Share:

0 comentarii