Outfit: Shopping Day

Hello!

This is the kind of outfit I usually wear if I go shopping in the winter time. I have to wear something loose and comfy because it might be too hot in the mall, but on top I have to wear a woolen coat that will keep me warm when I go outside. This is my favorite one and I kind of wear it everyday even though I have about 5 of them!:)) That's one thing you have to know about me: I never wear quilted jackets, I hate them! So that's why I have lots of coats. Also, I wear lots of black pants/leggings/jeggings! I think they suit me the best! That's just me!:)

Cam asa arata pentru mine un outfit pentru mers la cumparaturi. Trebuie sa port ceva lejer si confortabil pentru ca s-ar putea sa fie prea cald in mall (cum si e de obicei) si daca mai si incerc ceva haine, este aproape garantat ca imi va fi cald. Asa ca merg pe ceva mai subtirel! Insa trebuie neaparat sa am ceva caduros pe deasupra, cum este acest palton. L-am cumparat acum 2 ani si de atunci este preferatul meu! Il port aproape zilnic pe perioada iernii, desi mai am inca 5 de genul!:)) Da, acesta este un lucru pe care trebuie sa-l stiti despre mine: eu nu port geci matlasate! Nu imi plac! In schimb adun foarte multe paltoane si trench-uri!:)) Si de asemenea, port foarte mult pantaloni/leggings/jeggings negri cu bluze tip rochita sau bluze mai lungi. De aceea ma veti vedea asa des cu acest tip de pantaloni. That's just me!:)


Woolen Coat / Palton: New Yorker (Amisu)
Scarf / Esarfa: Takko
Blouse / Bluza: Choies
Top / Maieu: New Yorker
Pants / Pantaloni: random
Boots / Cizme: Romwe
Bag / Geanta: Dasha.ro
Earrings / Cercei: Romwe



Kisses,

Share:

0 comentarii