Red Hair? Yes, please!



Probabil v-ati asteptat la asta, nu? Se pare ca am un tipar, iarna ma fac roscata si vara imi fac ombre, lol!:))) Insa deoarece m-am tuns si nu pot sa imi refac ombre-ul singura pentru ca este prea scurt parul in spate, am decis sa ma joc cu el pana mai creste. Planul este facut: m-am facut acum roscata, de data aceasta cu alta culoare - Rosu Funky -, dupa ce se mai duce poate ma fac iar roscata, dar cu alta nuanta (sunt vreo 5 nuante de roscat la Loncolor Trendy Colors daca nu ma insel), iar apoi, ma voi face un ciocolatiu, tot cu sampon nuantator, evident, pentru ca nu am de gand sa renunt definitiv la culoarea mea sau la ombre. Asa imi place cel mai mult cum imi sta, dar imi place foarte mult sa imi fac si parul roscat! Mi se pare foarte fun!



Dupa cum spuneam, nu imi doresc sa renunt la culoarea mea naturala, nu am fost vopsita niciodata (doar suvite si ombre - adica decolorare) si nici nu am de gand sa fac asta prea curand. De aceea aceste sampoane sunt mai mult decat perfecte pentru mine. Imi potolesc pofta de schimbare, dar nici nu sunt permanente.


Am sa va spun inca o data cate ceva despre experienta mea cu Loncolor Trendy Colors, pentru ca primesc foarte des intrebari despre asta:
♥ nu este o vopsea, ci un sampon colorant - prin urmare iese complet din par;
♥ tine intre 1 si 2 luni, in functie de cat de deschis la culoare aveti parul (maxim 3 as zice eu, desi la mine n-a fost cazul), insa nu la aceeasi intensitate, inepe sa se estompeze chiar de la primele spalari;
 nu prea sunt sanse sa prinda roscatul pe un saten inchis, ci doar pe nuante de blond, blond inchis, saten deschis, saten mediu; daca aveti parul saten inchis puteti incerca o culoare mai inchisa decat parul vostru, cum ar fi brunetul. 
 eu il aplic imediat dupa ce mi-am spalat parul, cand inca este ud, insa nu il aplic ca pe un sampon, ci ca pe o vopsea, cu o perie speciala, ca sa fiu sigura ca am raspandit bine produsul pe tot parul (ma ajuta si mama). Dupa 40 min imi clatesc parul doar cu apa calda (nu il mai spal inca o data, pentru ca asta ar insemna sa mai scot din culoare) si apoi il usuc. Atat!:)
 mie mi-a iesit complet din par de fiecare data, nu am ramas cu absolut nici o urma in cap si nici nu s-a dus intr-un mod urat.


Pana acum am folosit:
- Soul Red - articol AICI;
- Rock Violin - articol AICI;
- Funky Red - articolul de fata.
Daca vreti sa vedeti poze cu evolutia parului dupa ce l-am colorat, aveti un articol si despre asta AICI




Ce parere aveti? Imi sta bine roscata?:))
What do you think? Do I look good with red hair?:))




Va pup,

Share:

0 comentarii