My Neutral Palettes Collection [part 1]


Hello!

Astazi v-am pregatit un video cu o parte din colectia mea de palete neutre (am uitat sa pun cateva in clip) si cu parerile mele despre ele! Enjoy!:)




Iata si unde puteti gasi paletele despre care am vorbit in clipul de mai sus:
 www.makeup-shop.ro - 45.99 lei
www.myashop.ro - 43.99 lei



 www.makeup-shop.ro - 45.99 lei
www.myashop.ro - 43.99 lei



www.myashop.ro - nu este pe stoc deocamdata
www.makeup-shop.ro - 129 lei



(aveti nevoie de card sau de un cont Paypal ca sa puteti achizitiona produse. Site-ul este din UK)



(aveti nevoie de card sau de un cont Paypal ca sa puteti achizitiona produse. Site-ul este din UK)



www.lookfantastic.com - 41.29 euro
www.beautybay.com - 44.30 euro
(ambele site-uri sunt din UK, dar trimit si in Romania. Aveti nevoie de un card pentru a comanda.)




 www.farmasi.ro - 36 lei









Sper ca v-a fost de folos aceasta postare!



Kisses,

Share:

0 comentarii