2014 Beauty Blogger Resolutions!


1. Care este postarea de care sunt cea mai mândră in anul 2013?
Trebuie sa recunosc ca postarile de care sunt cea mai mandra anul acesta sunt cele doua din categoria “heart to heart” (le gasiti AICI si AICI).  As fi putut sa va arat o gramada de articole mai “profi” de care sunt mandra, insa le-am ales pe acestea doua pentru ca a fost un lucru nou pentru mine sa va vorbesc din suflet si sa va arat o alta latura a mea. As vrea ca anul acesta sa mai scriu astfel de postari inspirationale si a transform acest blog intr-unul mai personal...

2. Care este postarea de care sunt cel mai puțin mândră in anul 2013?
Sunt mandra de toate postarile mele (chiar si cele de la inceput, la care nu ma pot uita decat daca imi acopar fata cu mainile ha ha!), deoarece toate au facut si fac parte din evolutia mea. Uneori nu imi vine sa cred ca in curand se fac 4 ani de cand va scriu aici...si voi inca sunteti alaturi de mine...ma lasa fara cuvinte, sincer!!!

3. Cum pot deveni un blogger de beauty mai bun?
Personal consider ca mereu este loc de mai bine! As vrea sa postez mai des, pentru ca in 2013 viata personala mi-a acaparat timpul si sufletul si nu am mai postat cat mi-as fi dorit, asa ca in acest an sper sa remediez aceasta problema! De asemenea, vreau sa invat cat mai multe pe noul aparat si sa va aduc imagini cat mai calitative, deoarece consider ca un blog profesional trebuie sa vina la pachet cu imagini cat mai profesionale pe el (sau poate pasiunea mea pentru fotografie vorbeste aici?) si de asemenea, vreau sa ma axez foarte tare pe Youtube anul acesta. J Si nu in ultimul rand, as vrea sa schimb putin design-ul blogului, dar voi vedea pe parcurs!

4. Unde simt că nu pot avansa?
Intotdeauna este loc de mai bine si consider ca inca mai am de invatat in tot ceea ce priveste aceasta lume a “beauty blogging-ului”, dar si in ceea ce priveste machiajul, manichiura, fotografia, scrisul, etc, etc, etc! Niciodata nu trebuie sa ne multumim cu cat stim si trebuie sa ne dorim sa fim mai buni!

5. Câtă pasiune pun în blogul meu?
Dumnezeule...daca nu ar fi existat pasiunea mea imensa pentru aceasta lume, pentru voi, comunitatea pe care am format-o, pentru machiaj, pentru tot ceea ce tine de beauty, blogul acesta nu ar mai fi existat de mult sau mai rau, nu ar fi avut nicio sansa de reusita! Pasiunea este cel mai important lucru in orice domeniu atunci cand iti doresti sa faci ceva de calitate, deoarece in momentul in care o faci doar pentru bani sau faima...sau din pura obligatie...se simte!!! Deci cata pasiune pun in blogul meu si in ceea ce fac eu pentru voi??? Toata pasiunea din lume! J

6. Ce lecții am învățat din blogging?
Am invatat sa fiu mai organizata. Am invatat sa imi impart timpul intr-un mod cat mai productiv (desi nu intotdeauna imi si iese!). Am invatat sa imi exprim ideile in scris. Am invatat multe in ceea ce priveste fotografia (desi inca sunt la nivel de incepator!).
Si pe un plan mai personal...
Am invatat ca oamenii sunt rai! Si invidiosi! Am invatat sa am mai multa incredere in mine si in ceea ce stiu sa fac si sa nu ma las doborata de vorbe urate aruncate in vant! Dar am invatat ca exista si oameni buni! Si binevoitori! Oameni care iti dau putere atunci cand simti ca nu mai ai! Voi aveti si un efect terapeutic pentru mine! Cand simt ca nu am inspiratie sau ca imi pierd pasiunea de a scrie pe blog (pentru ca mai am si eu momente de genul), ma uit la articole vechi si la comentariile voastre si brusc imi revine pofta la loc! J

7. Când am fost cea mai creativă/inspirată?
Noaptea, mereu noaptea! De ce noaptea??? :))

8. Ce proiecte am dus la final?
Din cate tin minte nu am fost implicata intr-un proiect major, insa sunt mandra de video-urile pe care le-am facut in 2013 si sper ca in 2014 sa devin mult mai buna si mai profi in ceea ce priveste acest aspect!

9. Cum/De ce am procrastinat?
Anul acesta a fost primul din cei aproape 4 in care am avut momente in care nu am stiut in ce directie sa o iau sau daca imi pierd pasiunea pentru blogging. Nu am pierdut-o, ci m-am lasat acaparata de alte aspecte din viata mea si din acest motiv am procrastinat. Mult. Mai mult decat ar fi trebuit! Bad Anda! Am avut momente in care am simtit ca nu sunt suficient de buna. Ca nu tin pasul. Ca nu pot sa fac nimic daca nu locuiesc in capitala. Dar din fericire sunt momente si pasiunea mea pentru aceasta lume mereu invinge!!!

10. Cum pot să îmi restructurez timpul?
Cel mai bine “functionez” in momentul in care imi notez activitatile din saptamana respectiva pe agenda. Sunt “omul cu listele”, insa trebuie sa recunosc ca in momentul in care le fac, totul merge bine si conform planului, iar cand nu le fac...well...”Anda cea care procrastineaza” iese la iveala!

11. Am permis fricii de eșec să ia controlul asupra acțiunilor mele?
Nu, categoric nu, ba din contra, in 2013 am facut multe lucruri pe care nu le-as fi facut sub nici o forma in anii trecuti!!!

12. Care sunt obiceiurile la care trebuie să renunț?
In ceea ce priveste blogging-ul? Obiceiul de a lasa totul pana noaptea tarziu, cand ma loveste inspiratia. Cate nopti pierdute a vazut blogul acesta numai eu stiu! :)) Dar trebuie sa recunosc ca asa faceam si la scoala, intotdeauna invatam mai bine noaptea, iar ziua o lalaiam in ultimul hal!!!

13. Care sunt obiceiurile pe care trebuie să încep să le practic?
Hmmm, nu o sa le zic obiceiuri si le voi zice rezolutii pentru 2014 in ceea ce priveste blogul si activitatea mea in online:
♥ vreau sa imi fac un obicei din a filma o data pe saptamana;
♥ vreau sa postez cel putin o data la doua zile;
♥ vreau sa transform blogul intr-unul mai personal si sa introduc si alte tipuri de articole (inspirationale, personale, etc.);
Consider ca acestea sunt cele mai importante si nu ma voi pierde in detalii, pentru ca as putea sa va fac o lista lunga de v-ati plictisi sa o cititi!

Si in ceea ce priveste rezolutiile personale pentru 2014 am tot 3! Trei, da' bune! Nu pot sa le spun aici, bineinteles, dar la sfarsitul anului am sa va spun daca am reusit sa le transform in realitate, promit!!! Si voi face tot posibilul ca asta sa se intample! Cheers for a great 2014 for all of us!!!


P.S.: Multumesc Anca pentru acest frumos tag, mi-a facut mare placere sa raspund la intrebari!!!



With love,

Share:

0 comentarii