Must buy: Sephora Cream Lip Stains





Fely este una dintre cantaretele mele preferate! Sigur o stiti, a participat la Vocea Romaniei si de atunci tine concerte prin toata tara! Eu o ascult de fiecare data fascinata! Are o voce de aur si o consider una dintre cele mai talentate cantarete din Romania! Dar un alt lucru care ma fascina la ea erau buzele ei rosii, mate, intense! Intr-o zi mi-am luat inima in dinti si am intrebat-o ce ruj foloseste! Si atunci mi-a spus despre acest minunat produs: Sephora Cream Lip Stain. Bineinteles, nu am mai rezistat si in cateva zile a fost al meu! Este cel mai intens ruj rosu pe care l-am avut vreodata si se vede extraordinar pe buze! Are o consistenta ca de acuarela si rezista ore intregi pe buze! Este complet mat si din acest motiv tinde sa usuce putin buzele dupa cateva ore, insa nu intr-un mod foarte dramatic. Pot spune ca sta la loc de frunte alaturi de Ruby Woo de la MAC si sincer, mi-ar fi destul de greu sa aleg un preferat dintre cele doua!

Costa 49 lei si il gasiti in magazinele Sephora. Eu am mai pus ochii pe inca doua culori! ♥





Care este rujul vostru rosu preferat?




Hugs,

Share:

0 comentarii