Make-up: Snapshots! (using Sleek)


Hey, hey!

Pentru astazi am ales sa va prezint un machiaj mai colorat si mai vesel, insa si cu o modalitate de a plasa culorile putin mai diferita si mai artistica. Mie mi-a placut rezultatul la care am ajuns si sper sa va placa si voua si sa il puneti in aplicare! ♥














Produse folosite / Products used:


Ochi / Eyes:
 Elf Essentials Eyeshadow Primer
Sleek Snapshots Eyeshadow Palette (Green Iguana, Kiwi Flower, Humming Bird, Sunset, Washed Ashore, Sand Walker and Martini - in ordinea relatata in poza de mai jos / order in the picture below)
BeautyUK Eyeliner - Black 
Yves Rocher Plumping Mascara - Black


Fata / Face:
Kat Von D Tattoo Foundation - Light & Medium
Ebay 15 Color Concealer Palette
MUA Face Powder - 01
(am folosit toate cele 3 produse pentru ceea ce sunt destinate / I used all the products normally)


Buze / Lips:


♥ Am ajuns la acest rezultat combinand "Green Iguana" cu "Kiwi Flower" pe pleoapa mobila, iar in pliu am aplicat "Sunset". Am facut trecerea dintre culori cu o pesula de blending pufoasa, folosind "Washed Ashore" si "Sand Walker". Pentru iluminare am folosit "Martini". La final, pentru un "pop of color" am aplicat "Kiwi Flower" in colturile interioare ale ochilor. Toate aceste farduri fac parte din palete Sleek Snapshots, pe care o ador, e atat de colorataaa! Pentru a adauga putina intensitate, am conturat ochii cu un eyeliner negru si l-am estompat cu o pensula cu perii scurti. Am finalizat totul folosind unul dintre rimelurile mele preferate de la Yves Rocher

♥ Pentru fata am folosit iubitul meu fond de ten Kat Von D si Sleek Face Form (Light), o varianta imbunatatita a Contour Kit-ului, deoarece de data aceasta este adaugat si un blush! Mai mult decat perfect din punctul meu de vedere! Acest kit va fi prietenul meu de nadejde in calatorii!

♥ Pentru buze am folosit Sleek Lipstick Palette, in nuanta Havana! I love it, e foarte versatila! Abia astept sa incerc si culoarea cea mai inchisa intr-un alt look!



Hope you liked it! Va doresc o Duminica minunata!




Kisses,

Share:

0 comentarii