Review: Real Techniques Starter Set


Anul trecut am descoperit pensulele Real Techniques si de atunci...my life has never been the same! :)) Glumesc, bineinteles, insa va spun cu mana pe inima ca sunt pensulele mele preferate si ca de cand le am, nu exista zi in care sa nu le folosesc (atat cele pentru fata, cat si cele pentru ochi).



In cazul in care nu stiati, pensulele Real Techniques sunt facute de Samantha de la pixiwoo, o "youtuberita" renumita din Marea Britanie, pe care eu o urmaresc cu mare drag de cativa ani! Recent, aceste pensule au devenit disponibile si la noi in tara, prin intermediul Makeup Shop.

Iar dupa cum probabil v-ati dat seama deja, astazi am sa va vorbesc despre Starter Set, un kit foarte util in ceea ce priveste machiajul ochilor!



Starter Set vine impreuna cu o carcasa panoramica, care ajuta pensulele sa stea in picioare (vezi poza nr.2) si cu instructiuni despre cum se poate folosi fiecare pensula in parte.

Iar acum, sa va spun ce poate face fiecare pensula sau pentru ce imi place mie sa le folosesc:


Base Eyeshadow Brush este o pensula foarte multifunctionala! Personal imi place sa o folosesc ca pensula de blending, insa si pentru a aplica culoare pe toata pleoapa. Datorita formei aplatizate puteti sa o folositi in ambele scopuri cu succes!



Deoarece Deluxe Crease Brush are dimensiuni destul de maricele, iar perii sunt mai "fixi", o vad foarte buna pentru blending si pentru a estompa liniile dure. Totusi, este perfecta si pentru conturarea nasului sau pentru aplicarea anticearcanului.



Personal, folosesc Accent Brush pentru a aplica accente de culoare (dupa cum sugereaza si numele) in colturile interioare ale ochilor sau pentru a estompa eyeliner-ul negru. O mai puteti folosi pentru a acoperi mici pete de pe fata cu concealer, insa eu prefer sa folosesc degetele pentru asa ceva sau o pensula putin mai mare.



Pixel Point Eyeliner Brush este conceputa pentru aplicarea eyeliner-ului crema, gel sau lichid. Personal prefer sa folosesc o pensula mai subtire pentru asa ceva, insa daca va doriti un efect mai dramatic, aceasta este pensula ideala pentru asa ceva.



Desi Brow Brush este o pensula perfecta pentru aplicarea fardului de sprancene, eu nu o folosesc in acest scop, ci imi place sa o folosesc pentru a crea linia dreapta din coltul exterior al ochiului (pe care o mai putem face si cu scotch) sau pentru aplicarea/estomparea eyeliner-ului. O iubesc! Aceasta si Base Eyeshadow Brush sunt preferatele mele din acest set!


Puteti gasi acest set pe Make-up Shop (click AICI), la pretul de 88 lei. 




Did you try any of the Real Techniques brushes? Which one is your favorite?
Voi ati incercat pensulele Real Techniques? Care este preferata voastra?





Kisses,

Share:

0 comentarii