December 2013 Favorites!


Trebuie sa recunosc, in luna Decembrie nu am descoperit prea multe noutati, ci mai degraba am ramas fidela unor produse pe care le iubesc deja de cateva luni. Sunt totusi si cateva "new entry-uri" despre care vreau sa va vorbesc, asa ca nu o mai lungesc si propun sa vedem despre ce este vorba! :)



1. C-thru Black Beauty - nu am folosit de mult timp parfumurile C-thru, iar acesta a fost ca o intoarcere in adolescenta pentru mine. Aroma este una destul de eleganta, dar o gasesc potrivita atat pentru zi cat si pentru seara.

2. Riri Hearts MAC Eyeshadow Palette (Her Cocoa) - o paleta potrivita pentru machiaje de zi, pentru ca fardurile nu sunt foarte intense. Trebuie sa recunosc ca ma asteptam sa fie un pic mai pigmentate (in special cele doua culori deschise), insa este perfecta pentru machiajele de zi cu zi si chiar am folosit-o destul de des in ultima luna. 

3. MAC Ruby Woo Lipstick - nu stiu daca va pot explica in cuvinte cat iubesc eu rujul asta!!! M-as casatori cu el, i-as canta o oda, i-as scrie o scrisoare de dragoste...ha ha ha! Cert este ca nu va mai lipsi din colectia mea de machiaj VREODATA!!! Prietenii mei imi sunt martori, pentru ca in ultima luna nu m-au prea vazut cu altceva in afara de ruj rosu! Este cel mai rezistent si "efortless" ruj rosu pe care l-am intalnit! Il aplic si apoi nu am treaba ore intregi (toata lumea ma intreaba daca l-am reaplicat, dar nu este nevoie!). 

4. Sephora Cream Lip Stain - 01 Red - In momentele in care reusesc sa nu pun mana pe Ruby Woo, ma dau cu Cream Lip Stain-ul de la Sephora (care este tot rosu, d'oh!). Este mai intens decat Ruby Woo si efectul este si mai "wow", insa este putin mai pretentios si nu rezista la fel de mult (desi rezista si acesta ore bune). Dar mai multe am sa va povestesc intr-un review separat, promit! Oricum, este un produs extraordinar si il recomand cu toata caldura, eu am pus deja ochii pe inca doua culori! :))

5. Bioten Cleansing Milk - mereu ma intorc la el! Mereu!!! Este unul din putinele demachiante care nu imi irita ochii si nu imi creaza acea senzatie oribila de usturime! Il folosesc cu drag atat pentru demachierea ochilor, cat si pentru demachierea fetei. Inca nu am gasit un produs care sa il intreaca in ceea ce priveste raportul calitate-pret!

6. Rimmel Eyebrow Pencil (Hazel) - imi place foarte mult! La fel de mult ca cel de la Essence, care a ramas preferatul meu dupa ce nu l-am mai gasit pe cel de la Farmasi. Nuanta este potrivita pentru mine, iar consistenta este perfecta (imi place mai mult decat cea a creionului Essence, care este un pic prea cremos pentru gusturile mele)! Cu siguranta il voi mai cumpara si a doua oara!

7. Elmiplant Genovate (crema antirid) - nu o folosesc zilnic, ci o alternez cu o alta crema, insa sunt placut impresionata de ea. Imi place totul, de la ambalaj (foarte igienic!), pana la consistenta, miros si efect! Stiu ca nu am neaparata nevoie de o crema antirid, insa este mai bine sa previi decat sa vindeci, nu? Si stiu ca aceasta este varsta potrivita pentru a preveni, am 25 de ani si trebuie sa iau masuri! :))

8. Sleek Face Contour Kit (Light) - am folosit fara oprire timp de doua luni bronzer-ul de la Farmasi, asa ca am decis ca e cazul sa mai alternez! Bineinteles, mereu ma intorc la kit-ul de la Sleek... Totusi, nu l-am folosit numai pentru conturarea si iluminarea fetei, ci l-am folosit si pentru machiajul ochilor. Am aplicat iluminatorul pe toata pleoapa, in colturile interioare ale ochilor si pe arcada, iar bronzer-ul l-am folosit in pliu, iar efectul este unul foarte natural si fresh! I love it!!!

9. Kat Von D foundation (Ligh & Medium) - mereu ma simt prost cand vorbesc despre acest produs, pentru ca stiu ca nu aveti cum sa-l gasiti in Romania, dar nu am cum sa nu il mentionez, pentru ca este senzational! Eu am doua, unul in nuanta mai deshisa si unul in nuanta mai inchisa si in acest moment le folosesc impreuna pentru a ajunge la nuanta tenului meu. As vrea sa-i fac un review si sa va spun mai multe despre el, dar nu stiu daca va doriti sau nu, avand in vedere ca nu il puteti gasi la noi...voi ce spuneti?

10. Astor Eye Artist Liquid Eyeliner (Black) - cel mai bun tus "drugstore" pe care il veti gasi!!! Este preferatul meu de ani de zile si nu cred ca il va intrece vreun produs din categoria lui prea curand. Este waterproof si odata aplicat, nu il mai poti misca, iar asta este tot ce imi doresc eu de la un tus! Daca nu este waterproof mi se intinde/sterge din interiorul ochiului si trebuie sa stau sa il aplic din nou o data la cateva ore, iar acest aspect este "a pain in the ass" pentru mine si prefer sa nu ma dau deloc! Cu acest tus nu am probleme de genul. Il recomand atat pe acesta, cat si pe cel maro, ambele sunt senzationale!!! 



Care au fost produsele voastre preferate in luna Decembrie?





Kisses,

Share:

0 comentarii