Review: Pierre Rene & Miyo Cosmetics


Acum cateva luni am fost contactata de cei de la Magiq.ro pentru a incerca cateva dintre produsele comercializate pe site-ul lor. Este vorba despre Pierre Rene si Miyo, doua brand-uri despre care nu am auzit nimic pana acum, asa ca am fost curioasa sa vad ce pot face aceste produse si sa va povestesc si voua despre ele pe blog! 




Pierre Rene Skin Balance Foundation
In ceea ce priveste fondul de ten Skin Balance, nu ma declar nici data pe spate, dar nici dezamagita. Este un fond de ten decent, cu putere de acoperire medie. Imi place ca nu lasa un efect de masca si arata natural pe ten. Il gasesc potrivit pentru toate tipurile de ten, deoarece are un finish semi mat. Nuanta alesa de mine (nr.22 Light Beige), este o idee inchisa pentru mine acum iarna, insa la inceputul verii va fi mai mult decat ideala!
Il puteti gasi AICI, la pretul de 40 lei.


Pierre Rene Volumator Mascara 
Mascara Volumator intr-adevar face ceea ce promite, ofera mult volum! Mi-ar fi placut si sa aiba un efect de alungire mai intens, insa nu ma declar dezamagita, este un produs care imi place. Periuta este mare si stufoasa, iar consistenta rimelului nu este nici prea lichida nici prea uscata (exact asa cum imi place!). 
Il puteti gasi AICI, la pretul de 26 lei.


Pierre Rene Color Balm 
Color Balm-ul in nuanta 01 Vintage este preferatul meu dintre toate produsele incercate! Este o combinatie intre un balsam de buze, un gloss si un ruj! Il puteti folosi linistite si fara o oglinda si este un produs perfect on-the-go! Ofera mai multa culoare decat iubitul meu Nivea Fruity Shine, insa hidrateaza buzele la fel de bine! I really, really love it!
Il puteti gasi AICI, intr-o gama (foarte) variata de culori, la pretul de 23 lei.


Pierre Rene Hydra Elegance Lipstick (Poppy)
Rujul Hydra Elegance are un ambalaj tare dragut, nu-i asa? Este un ruj asa cum sugereaza si numele sau - foarte hidratant, insa este si foarte pigmentat! Imi place consistenta, nu usuca buzele deloc si este foarte usor de aplicat. Aceasta nuanta "tangerine" va fi perfecta pentru lunile calde! 
Il puteti gasi AICI, la pretul de 27 lei.



MIYO Lip Me Lipstick
As putea sa descriu rujul Lip Me de la MIYO intr-un singur cuvant: juicy! Atat culoarea, cat si consistenta! Ma duce cu gandul la bomboane, nu stiu de ce! Poate si mirosul este de vina, hi hi! Eu detin nuanta 08 - Scarlet Sin, un rosu deschis si frumos, cu mici particule stralucitoare (care nu se vad foarte tare pe buze, ci doar ofera un efect de iluminare). Este un ruj foarte glossy, semi transparent.
Il puteti gasi AICI, la pretul de 20 lei.


MIYO Flawless Cover Concealer
Din pacate, concealer-ul Flawless Cover nu este un produs pe gustul meu din niciun punct de vedere! Il gasesc prea uscat, iar puterea de acoperire este mult prea mica pentru gusturile mele. Daca nu aveti imperfectiuni mari si doriti sa acoperiti mici pete sau cearcane care nu sunt foarte proeminente, s-ar putea sa va placa!
Il puteti gasi AICI, la pretul de 17 lei.


Voi ati incercat produsele Pierre Rene si MIYO pana acum?



Kisses,

Share:

0 comentarii