Motivational Monday: Exercise!


New Year, new beginnings! Va vorbesc eu despre sport pe blog? Da, se pare ca asta fac! :)) Aceasta este una dintre cele 3 mari rezolutii pentru acest an si sunt mai mult decat hotarata sa ma tin de ea! Stiu, suna a cliseu, toti ne dorim asta, insa sunt mai mult decat hotarata ca anul acesta sa duc un stil de viata mai sanatos si mai activ! De mai bine de o saptamana fac sport zilnic si sunt mai mult decat fericita si multumita de mine! Am inceput programul 30 Days Shred al lui Jilian Michaels, datorita Andreei si postarilor ei, care m-au ajutat in procesul de ambitionare. De asemenea, de joi voi incepe si orele de Zumba din nou (Doamne, cat imi este de dor!) Nu imi doresc sa tin diete, imi doresc un stil de viata sanatos (atat in ceea ce priveste alimentatia, cat si in ceea ce priveste activitatea fizica), care sa se reflecte pe mine in timp. Nu imi doresc rezultate intr-o luna si sunt constienta ca este un proces care dureaza, asa ca promit ca am sa va tin la curent cu ce se intampla, asta daca va doriti si voi! 



De asemenea, sper sa va placa ideea de "Motivational Monday". O sa incerc sa ma tin de ea si sa vin cu postari de genul, care sa ne hraneasca mintea, trupul si sufletul! 


Va pup si va iubesc,

Share:

0 comentarii