Life lately...#1

Dupa cum v-am povestit la inceputul anului, vreau sa transform putin blogul si sa introduc si postari mai personale, sa ne cunoastem mai bine! Astazi, trecand prin revista ce mai e nou pe bloglovin', am gasit aceasta postare, care mi s-a parut foarte draguta! Nu va fi o rubrica saptamanala pe blog, insa o voi pune in aplicare din cand in cand, cand simt nevoia sa va  mai povestesc una, alta! :)

Watching/Urmaresc: In luna ianuarie nu am putut sa urmaresc altceva decat "The Big Bang Theory" si acum regret, deoarece am ajuns la zi foarte repede si nu mai am la ce sa ma uit! Am trecut pe "Modern Family" si incerc sa ajung la zi si cu alte cateva pe care le mai urmaresc, insa nimic nu intrece TBBT! Mi se pare cel mai bun sitcom de pe piata si ma face sa rad in hohote de cele mai multe ori! Daca aveti o zi proasta, just watch an episode! Buna dispozitie e garantata, va spun eu! :)

Perpelexed about/Surprinsa de: faptul ca mi-e dor de scoala! Oh, how I miss it! Acum, ca e perioada cu sesiunea si e plin Facebook-ul cu postari despre asta, ma simt putin depasita. As mai vrea sa fiu la scoala...sunt eu oare singura nebuna la care i-a placut sa mearga la facultate? De liceu nici nu mai zic...a fost perioada vietii mele! :))

Becoming/Devin: un om mai optimist! Nu am fost niciodata vreo pesimista, ci mai degraba o realista, insa incerc sa nu ma las trasa in jos de ganduri negative, ci sa gandesc pozitiv, pentru ca asta chiar ajuta in viata de zi cu zi si in planurile mele pe termen lung pe care mi le-am facut pentru acest an! 2014 a inceput extraordinar si am de gand sa pastrez lucrurile asa! 

Reading/Citesc: Continui seria "50 Shades of Grey". Sunt la a doua carte si imi place in continuare, desi nu as putea sa declar aceste romane ceva iesit din comun sau preferatele mele. Sunt o lectura usoara, care datorita continutului reusesc sa iti acapareze atentia, trebuie sa recunosc!

Looking forward to/Astept cu nerabdare: O escapada la munte! Nu imi place nimic mai mult pe lumea asta decat sa calatoresc. Chiar daca nu plec departe, nu conteaza! Un weekend afara din oras alaturi de prieteni e reteta perfecta pentru a iti incarca bateriile!

Tired of/Satula de: iarna, zapada, frig! Cah! Recunosc, nu ma deranjeaza daca plec la munte, insa asa, in viata de zi cu zi urasc iarna! Fast forward pana in aprilie, va rog! 

Proud of/Mandra de: evolutia mea in ceea ce priveste sportul si mancatul (relativ) sanatos. De sport m-am tinut cu sfintenie, iar momentan sunt la Level 2 din 30 Days Shred si ma simt mai bine si mai in forma ca niciodata! In ceea ce priveste alimentatia mai am de lucrat, pentru ca mai am mici scapari, insa sunt pe drumul cel bun! Yay for that!!!



Voi cum ati petrecut luna ianuarie? Ati inceput anul asa cum v-ati dorit?




Hugs,

Share:

0 comentarii