Artistic Make-up: Into the blue


A trecut mult timp de cand nu am postat un machiaj artistic pe blog si mi-a fost dor, trebuie sa recunosc! Momentele in care pregatesc un astfel de machiaj sunt foarte relaxante pentru mine, deoarece mereu mi-am dorit sa stiu sa pictez. Iar daca nu pot sa o fac pe panza, macar pot experimenta cu trasaturile mele, iar pe viitor, sper eu si cu trasaturile altor persoane! 

De asemenea, astazi am incercat ceva nou pentru mine si anume un machiaj pe care l-am vazut in revista Make-up Magazine, realizat cu tehnica creionului. Nu o stapanesc inca, desi imi doresc, insa asta nu m-a oprit din a incerca sa ma descurc asa cum stiu eu, cu produsele pe care deja le detin. Eu sper sa va placa rezultatul si abia astept sa aflu parerea voastra!










Products used / Produse folosite:

Face / Fata:
Clinique Superbalanced Make-up Teint - 07 Neutral
MAC Select Moisture Cover Concealer - NW20
Rimmel London Silky Loose Powder - Transparent
Farmasi Sun Kiss Bronzing Powder - 01

Eyes / Ochi:
Elf Essentials Eyelid Primer
Essence Eyebrow Designer - 04 Blonde
Urban Decay Naked Palette
Sleek iDivine Mediteranean Collection Palette - Monaco
Astor Eye Artist Liquid Eyelier - Black
Gosh Catchy Eyes Mascara - Black

Lips / Buze:
Essence Lip Liner - 11 In the Nude
MUA Lipstick - Shade 14 Bare



Hugs,

Share:

0 comentarii