Relansare site Cosmetic Plant + Concurs!



Am facut cunostinta cu Cosmetic Plant datorita blogului, acum cativa ani. Intre timp am descoperit multe produse care mi-au placut, cum ar fi: Crema pentru maini cu ulei de catina si masline, Crema Gommage cu extract de galbenele, Samponul Seboreglator, Masca astrigenta cu ulei de salvie si extract de merisor, Emulsia pentru accelerarea bronzarii cu unt de cacao si nu numai...Este un brand romanesc pe care eu il sustin si imi place si nu de putine ori am recomandat aceste produse si prietenelor mele!

Astazi vreau sa va informez despre relansarea site-ului Cosmetic Plant si de asemenea, sa va fac o mica surpriza! Va invit sa intrati pe www.cosmeticplant.ro si sa analizati site-ul, care acum este mult mai complex. Acesta contine o parte informativa, cu informatii utile, cum ar fi dictionarul dermatocosmetic, scheme de tratament si detalii despre ingredientele folosite in produse. A doua parte a site-ului este cea de shopping online, iar pentru a ajunge la ea, trebuie sa apasati pe butonul "shop".





De asemenea, vreau sa va fac si o mica surpriza si sa va ofer sansa sa castigati un voucher in valoare de 30 lei pe site-ul Cosmetic Plant, cu care va puteti comanda ce doriti, avand si transportul gratuit.
Tot ce trebuie sa faceti este sa indepliniti conditiile de mai jos:



Succes,

Share:

0 comentarii