Top 5 Bvlgari Perfumes


As putea spune ca parfumurile Bvlgari sunt preferatele mele! Cum am ajuns la concluzia aceasta? Greu, foarte greu, pentru ca stiti ca am o pasiune pentru parfumuri si ca un job in acest domeniu ar fi ca un vis pentru mine! Un vis frumos aromat! Intotdeauna asociez parfumurile cu diferite perioade din viata mea, iar la o analiza mai atenta, am realizat ca parfumurile care imi aduc cele mai multe amintiri si care m-au marcat cele mai tare sunt cele de la Bvlgari. As recumpara oricand oricare dintre cele pe care vi le voi prezenta astazi sau as putea trai linistita doar cu ele, fara sa mai am nevoie de alte parfumuri in colectia mea tocmai pentru ca le gasesc unice si deosebite.


5. Bvlgari Jasmin Noir
Un parfum sofisticat si elegant, potrivit pentru seara. Foarte persistent.
Categorie: oriental-floral
Note de varf: gardenie, tonuri verzi
Note de mijloc: iasomie, migdale
Note de baza: lemn dulce, patchouli, mosc.



 4. Bvlgari Aqva pour homme 
Stiu, veti fi mirate! Un parfum pentru barbati in topul meu? Nu, nu l-am pus in top pentru ca l-as cumpara pentru mine, ci pentru ca este singurul parfum masculin pe care sunt in stare sa il recunosc dintr-o mie! Si imi place, imi place mult! Daca esti barbat si te dai cu parfumul asta, I will chase you down! Glumesc, evident...sau nu...ha ha!
Categorie: aromatic-aquatic
Note de varf: portocala, mandarina
Note de mijloc: alge marine, lavanda, floare de bumbac
Note de baza: patchouli, cedru, note lemnoase, ambra, salvie.



3. Bvlgari Omnia Green Jade
Parfumurile care au ramas in top 3 sunt my absolute favorites! Gama Omnia mi se pare extraordinara si cred ca as iubi fiecare parfum in parte, insa pana acum, m-am indragostit de Omnia Green Jade si Omnia Crystalline (pe care il veti vedea mai jos). Nici nu pot descrie Omnia Green Jade, este un parfum foarte complex. Dulce, dar fresh, cremos dar citric. Ahhh, o minunatie! Imi place aproape la fel de mult ca fratele sau, Omnia Crystalline!
Categorie: floral-aquatic
Note de varf: mandarina, note verzi
Note de mijloc: bujor, floare de para, iasomie
Note de baza: fistic, note lemnoase, mosc.



2. Bvlgari Rose Essentielle
Parfumul Rose Essentielle este delicatetea intr-o sticluta! Altfel nu il pot descrie! Atat de feminin, atat de inocent, atat de...romantic! 
Categorie: floral
Note de varf: trandafir, violete, mure
Note de mijloc: trandafir Taif, iasomie, mimoza
Note de baza: mosc, lemn de santal, patchouli, lemn de Guaiac.



1. Bvlgari Omnia Crystalline
Nu cred ca stiu exact de ce Omnia Crystalline se afla pe locul 1! Nu este neaparat genul meu de parfum, deoarece de multe ori ma simt atrasa de cele mai dulci decat acesta, insa m-a cucerit iremediabil! Este un parfum fresh, cu un miros curat, proaspat, aquatic...pur! Este absolut perfect pentru vara si primavara, dar eu l-as purta in orice perioada a anului! Stiti ca mi-e greu sa imi aleg un signature perfume, insa daca ar fi sa fac un top 3 ar parfumurilor mele favorite din toate timpurile, acesta s-ar afla printre ele! ♥
Categorie: floral-aquatic
Note de varf: bambus, para
Note de mijloc: lotus, cassia, ceai
Note de baza: mosc, lemn de Guaiac, mosc de stejar.


*puteti gasi gama de produse Bvlgari in Romania pe aoro.ro




Voua va plac parfumurile Bvlgari? Care este preferatul vostru?



Hugs,

Share:

0 comentarii