March 2014 Favorites!


Hello!


Incepand cu luna aceasta, incercam ceva nou! Am sa vin cu favoritele lunii atat aici, pe blog, cat si pe Youtube! De mult timp imi doresc sa fac asta, insa iata ca abia acum am reusit sa ma mobilizez! Sper sa va surada aceasta idee si bineinteles, astept sa aflu si care au fost favoritele voastre de luna aceasta! ♥



Make-up:
Un corector foarte bun, cu putere mare de acoperire. Este potrivit atat pentru cearcane, cat si pentru petele de pe fata. De asemenea, cantitatea este destul de maricica (20 ml) si in caz de urgenta, ati putea sa il folositi si pe post de fond de ten. 



Puteti afla parerea mea despre el AICI.




O pudra cu efect foarte natural! Nu este foarte matifianta, insa imi place ca nu incarca tenul si lasa un finish fresh! De asemenea, pudrele pulbere se termina mult mai greu decat pudrele normale (presata) si sunt multifunctionale. De exemplu, puteti aplica pudra pulbere sub ochi in momentul in care va machiati, pentru a evita ca fardul sa cada direct pe obraz si sa va strice machiajul.



Din pacate, orice as spune eu nu poate reflecta cat de frumos este acest fard in realitate. Mi se pare ca scoate extraordinar de frumos ochii caprui in evidenta (desi cred ca ar arata la fel de bine si pe ochi albastri sau verzi), iar reflexiile pe care le are sunt absolut minunate (nu se observa in poza). Big like!



Bineinteles, un alt NYX Soft Matte Lip Cream se enumera printre favoritele mele! Va mai surprinde? :)) Iubesc absolut toate nuantele pe care le detin, iar nici aceasta nu face exceptie. P.S.: Daca sunteti interesate sa le achizitionati, le puteti gasi AICI.



Skincare:
Da, da, daaa! Isi merita toate laudele! Este cea mai buna apa micelara pe care am incercat-o pana acum si intr-adevar, indeparteaza cu succes orice tip de machiaj. I love it!



Body:
Sunt sigura ca toate stim, iubim si am avut cel putin o data in viata noastra o cutie metalica cu crema Nivea. Intotdeauna i-am iubit mirosul, iar faptul ca au scos un gel de dus cu aceeasi aroma mi se pare un lucru genial! Bineinteles, produsul este foarte cremos si hidratant, ca mai toate gelurile de dus Nivea!


Haircare:
Intotdeauna am iubit mastile pentru par de la Planet Spa (Avon) si nici aceasta nu face exceptie! Sunt foarte hidratante si descurca parul extraordinar de bine! 


Perfumes:
Un parfum dulceag si feminin. Il gasesc potrivit pentru zi, deoarece nu este foarte puternic.


Accessories:
Romwe Necklace & Earrings


Iar pe final, va las cu video-ul, unde va vorbesc despre fiecare produs in parte mai pe larg:





Care au fost produsele voastre preferate in luna martie?






Kisses,

Share:

0 comentarii