Review: Mineralium Dead Sea


Tenul meu arata chiar binisor in ultima perioada! Nu stiu daca asta se datoreaza noii mei rutine de ingrijire a tenului sau nu, insa este clar ca ii merge bine! Probleme cu imperfectiuni ale tenului mai am doar in perioada "aceea" a lunii si cam asta este tot! Iar daca ma invat odata pentru totdeauna sa nu imi mai umblu cu mainile pe fata, cu siguranta sunt pe drumul cel bun! Am invatat si sa fiu mai constanta cu rutina mea de zi si de noapte si sa nu mai sar peste aplicarea cremelor doar pentru ca tenul meu arata bine in acel moment sau sincera sa fiu...pentru ca imi este lene (nu va dati ochii peste cap, stiu ca si voi patiti asta!☺). Acum le aplic cu sfintenie (aproape) in fiecare zi (nu schimbi chiar asa usor un om lenes, ha ha!)! Trebuie sa am grija de tenul meu acum, cat sunt inca tanara, nu-i asa?

Si ca tot vorbim de rutina mea de ingrijire, doua new entry-uri in ultimele luni au fost demachiantul si serul cu Vitamina C de la Mineralium Dead Sea, un brand care contine minerale si compusi gasiti in Marea Moarta. Pe langa asta, aceste produse sunt imbogatite cu extracte de plante care contin substante nutritive esentiale, precum si vitamine si uleiuri cu calitati antioxidante importante, iar astazi vreau sa va vorbesc putin despre fiecare in parte, bineinteles!



Ce trebuie sa specific inainte de toate este faptul ca imi place foarte mult ambalajul acestor produse! Am mai spus-o si ma repet, consider ca acordarea unei importante sporite pentru ambalaje este importanta, deoarece poate influenta destul de mult decizia de cumparare a oamenilor! Nu spun ca eu cumpar produsele pentru ambalaj, insa pot sa va spun ca s-a intamplat sa nu am incredere in produse care aveau ambalajul foarte urat si primitiv! Este o strategie de marketing importanta pe care eu as avea-o in vedere daca vreodata mi-as deschide o linie de cosmetice. 


Mineralium Dead Sea HydraSource Vitamin C Serum

"Produs pe baza celui mai pur derivat din vitamina C – MAP, Serul Mineralium este potrivit pentru persoanele cu pielea sensibila. Incurajeaza producerea de colagen prevenind astfel aparitia ridurilor. Datorita ingredientilor unici, acest produs confera pielii fermitate si elasticitate. Pielea devina plina de vitalitate, luminoasa, catifelata si hidratata in profunzime. Serul este un antioxidant eficient si combate efectele negative ale radicalilor liberi. Utilizare zilnica. Nu contine parabeni sau alergeni. 30 ml" - descriere oficiala.

Mi-am dorit de mult timp un ser cu vitamina C, deoarece am auzit de efectele benefice ale acestei vitamine asupra tenului:
  • puternic antioxidant;
  • protejeaza tenul de daunele radicalilor liberi;
  • stimuleaza sinteza de colagen si imbunatateste elasticitatea pielii;
  • previne aparitia ridurilor;
  • repara daunele provocate de expunerea indelungata la soare;
  • confera stralucire pielii;
  • amelioreaza pielea afectata de acnee;
  • este un puternic hidratant;
  • amelioreaza pigmentatia pielii;
  • amelioreaza rozaceea;
  • se poate utiliza pe orice tip de ten, fie el normal, gras, mixt, uscat. (sursa)


Serul cu vitamina C de la Mineralium vine intr-un ambalaj foarte dragut, cu o pompita care iese la iveala in momentul in care invarti de capac. Serul in sine este transparent, nici prea uleios, dar nici prea lichid. O singura apasare pe pompita este suficienta pentru intreaga fata. 

Nu este un produs foarte uleios si nici nu lasa pelicula grasa pe ten, insa este totusi nevoie de putin masaj pentru a intra complet in piele. Nu imi ingrasa tenul absolut deloc si nici nu mi-a provocat vreo reactie adversa. Sunt convinsa ca acest ser contribuie la buna stare a tenului meu, pe care in ultima perioada il vad mai luminos si mai hidratat, dar si cu mai putine imperfectiuni decat in mod normal! Sunt sigura ca il voi folosi cu sfintenie pana la ultima picatura si ca voi pastra serurile cu vitamina C in rutina mea zilnica de ingrijire!
Il puteti gasi AICI, la pretul de 119 lei.



Mineralium Dead Sea HydraSource Cleansing Milk

"Lapte demachiant calmant ce inlatura toate tipurile de machiaj si praf lasand pielea moale si catifelata. Laptele demachiant Mineralium Dead Sea hidrateaza pielea uscata si sensibila, o curata si o protejeaza. Complexul de minerale de la Marea Moarta impreuna cu betaina , pro-vitamina B5, extractul de avocado si  uleiul de migdale confera pielii catifelare si suplete. Utilizare zilnica. Pentru rezultate optime folositi laptele demachiant impreuna cu toner-ul pentru toate timpurile de piele din gama Hydrasource. Nu contine parabeni sau alergeni. 235 ml". - descriere oficiala.

Nici laptele demachiant din aceeasi gama nu se lasa mai prejos! Din nou, imi place foarte tare ambalajul, pe care il gasesc foarte practic datorita pompitei din dotare. 
Produsul este foarte cremos si delicat si il folosesc cu succes la demachierea tenului. Din pacate nu il pot folosi pe ochi, deoarece pielea din jurul lor este foarte sensibila in cazul meu si aproape orice demachiant imi provoaca usturimi. Insa pentru ten il gasesc foarte delicat si eficient si de asemenea, imi place foarte tare mirosul sau!
Il puteti gasi AICI, la pretul de 59 lei.


Voi ati incercat produsele Mineralium? Ce parere aveti despre ele? Daca nu, ce produse ati fi curioase sa incercati de la acest brand?



Hugs,



*produsele au fost primite spre testare. Daca aveti nelamuriri, va rog sa vizitati sectiunea "disclaimer" / the products were received for testing purposes. If you have any concerns, please visit the "disclaimer" page.

Share:

0 comentarii