I want to be THE ONE!


Istoria mea cu Oriflame a inceput acum multi ani, mai exact in 2005, cand am decis ca vreau sa fiu si eu reprezentant al acestui brand si sa imi castig singura banutii! Din adolescenta am fost independenta si mi-a placut sa imi castig singura banii, iar Oriflame a fost prima metoda de a face asta pentru mine! Dupa cum imi spuneau colegii de liceu, sunt o mica afacerista, hi hi! In acesti aproape 10 ani de cand am facut cunostinta Oriflame, am descoperit multe produse pe care le iubesc si pe care le folosesc si in ziua de azi (iar despre asta am sa va vorbesc in curand intr-un video pe Youtube), produse care nu sunt doar accesibile, dar si foarte calitative! Mi-a placut mereu ca Oriflame e in pas cu moda si tendintele actuale si ca mereu scoate pe piata produse noi si inovatoare la preturi mai mult decat atragatoare!

Recent, Oriflame a lansat colectia sub numele "THE ONE" si desi regret ca am ratat lansarea oficiala si ca nu am putut ajunge la Bucuresti, sunt curioasa sa testez aceasta gama, care ne pune la dispozitie cele mai noi tendinte in moda si frumusete din toata lumea!

 

Colectia pune la dispozitie 3 game, care bifeaza toate nevoile noastre in materie de makeup: Mega Impact, Frumusete de Zi cu Zi si Ultra Rezistenta:



De asemenea, imi doresc foarte tare sa fac parte din colectivul de bloggeri Oriflame si sa particip la workshop-ul dedicat bloggerilor de fashion si beauty din Romania, dar si sa ajung la Bucuresti pentru prima oara in viata mea! Cu siguranta am sa va povestesc totul, pas cu pas! :)


Daca sunteti si voi bloggerite si doriti sa va inscrieti in campanie, mai puteti face asta doar astazi! Toate informatiile necesare le puteti gasi AICI.



Hugs,
Anda Zelenca

Share:

0 comentarii