120 Palette: Summer sunset

Hello!!!

Astazi revin cu al doilea look din aceasta rubrica, unul mult mai viu si mai colorat, asa cum v-am promis! Prea va obisnuisem cu machiajele neutre! :)
La inceput mi s-a parut foarte puternic acest machiaj, dar dupa ce m-am obisnuit, pot sa zic ca l-am adorat, imi lumina fata si parca aratam mai fresh din cauza culorilor. Cu siguranta am sa-l mai port.

Acesta este rezultatul:







Culorile folosite:


  • pe pleoapa de jos am aplicat un creion alb sidefat, iar pe waterline un creion alb.
  • codita am facut-o cu cream eyeliner de la Oriflame (Giodrani Gold).

Sper sa va placa!

Hugs & kisses,
Anda.

Share:

74 comentarii

  1. foarte dragut!
    te astept si pe la blogul meu :*

    ReplyDelete
  2. e superb Anda.. si asortata si cu cerceii :D

    ReplyDelete
  3. Intr-adevar foarte colorat :D Si se asorteaza cu anotimpul ^_^

    ReplyDelete
  4. Cristina - multumesc!:D Cerceii m-au inspirat.:P
    pupici.

    ReplyDelete
  5. Cristina - da, cum am promis!:P
    Ehh, nu se asorteaza deloc cu anotimpul, dar eu nu tin cont de chestiile astea. :P
    Iar numele asta mi s-a parut cel mai potrivit. ;))
    pup u.

    ReplyDelete
  6. Very nice!!:)Chiar te prinde..:*:*

    ReplyDelete
  7. e absolut superb :) ador culorile:P

    ReplyDelete
  8. Foarte frumoasa combinatia de culori! parca te lumineaza la fata! Super! :)

    ReplyDelete
  9. Iti vine bine si-mi place ca e freshy! :)

    ReplyDelete
  10. vai ce frumos e machiajul asta!!!!
    si pe mine nu ma impresioneaza usor vreun machiaj....
    si-ti sra si foarte bine :)

    ReplyDelete
  11. Ce imi place :X E super si chiar asteptam un machiaj colorat :)

    ReplyDelete
  12. Foarte interesant look'ul la fel si blogul tau.
    Te-am adaugat la blogroll :P
    http://crinulalb.blogspot.com/

    :*

    ReplyDelete
  13. Arrianalovemakeup - mersiiii. si eu le adooor!

    ReplyDelete
  14. Ce frumos e! Si iti sta foarte bine :*

    ReplyDelete
  15. si denumirea se potriveste de minune ;)

    ReplyDelete
  16. chiar te prinde foarte bine :) si-mi plac si cerceii :D ce tare e poza in care razi, esti o scumpa:*
    Eu am auzit pareri cum ca nu ar fi bun cream eyeliner-ul de la Oriflame, dar la tine arata foarte bine.

    ReplyDelete
  17. Nu e deloc puternic :D. Arata foarte bine :x:x. Si se potriveste toamna ca e culoarea frunzelor cand pica :D

    ReplyDelete
  18. Ce frumos e!!!Seamana cu vara:))) cu soarele canicular de asta vara:P Super tare!

    te pup:*

    ReplyDelete
  19. Alexandra - mersi! :)
    Asa mi s-a parut si mie.

    ReplyDelete
  20. Korydeea - ma simt flatata atunci!:D
    Ma bucur ca te-a impresionat.
    pupicei!:*

    ReplyDelete
  21. Alexandra - v-am promis ca voi face unul. Asa ca, cu prima ocazie, m-am si supus!:)

    ReplyDelete
  22. Crina Barbu - multumesc. :)
    Am sa te adaug si eu.
    :*

    ReplyDelete
  23. Ioana Stanciulescu - welcome pe aici!:P
    multumesc mult!:D
    M-am gandit mult ce denumire sa-i dau si asta mi s-a parut si mie chiar potrivita. :P

    ReplyDelete
  24. AlexantzA - Mersiii. Si eu ador cerceii, as vrea sa am dinastia pe toate culorile (am doar 4 modele).
    - sa sti ca eyelinerul de la Oriflame nu exceleaza, e ordinary, nu m-a impresionat. Si se cam usuca deja.
    pup.
    :*:*

    ReplyDelete
  25. Adina - ai dreptate! Sa stii ca m-ai inspirat cu urmatorul look. Voi face un machiaj in culorile frunzelor de toamna. :D
    thank you!:*:**

    ReplyDelete
  26. Deea's Beauty - Mersi!
    Da, asta mi-a inspirat si mie.
    Te pup!

    ReplyDelete
  27. Crina Barbu - te aveam deja in lista. ;))

    ReplyDelete
  28. Very pretty & simple :x SI merge acum, ca a dat soarele :))

    Plus ca portocaliul se poarta sezonul asta :P

    si-ti sta fb, great job!:*

    ReplyDelete
  29. Special K - mersi!:) La noi in Timisoara acum s-a dus. :( Dar miercuri cand l-am facut a fost o zi foarte senina si frumoasa.
    pupici!

    ReplyDelete
  30. WOOOOOWW!!! stiam ca va urma un machiaj colorat dar asta e pfiuuu hot hot hot :)) great job si te prinde si genul asta de machiaj. soooo cute (pe mine nu sunt sigura ca ar arata la fel de bine :-s dar cred ca-mi voi face curaj sa incerc ceva asemanator, daca tot am avut curaj sa port roz :)) )

    hugs & kisses

    ReplyDelete
  31. E absolut superb, divin, mirific!!! Inca o portie de culoare!! <3

    ReplyDelete
  32. sweet combination...e bne k ai vrut sa invingi monotonia toamnei prin culorile astea vii8->

    ReplyDelete
  33. Superficial Doll - vai, iti multumesc. Ma bucur ca iti place asa mult! Eu zic sa incerci si tu ceva vesel, te va surprinde cat de mult iti va placea.
    :*

    ReplyDelete
  34. Xella - eu tot timpul fac asa, iarna si toamna ma apuca pe mine sa port culori turbate...si in machiaj si in ceea ce priveste accesoriile!:))
    E un fel de protest impotriva vremii reci.

    ReplyDelete
  35. very very sweet!!!ti`am spus ca tie iti sta bine cu orice:)imi place mult combinatia de culori...o sa`l incerc si eu,dar sigur va iesi un esec:P...te pup andutzule!!

    ReplyDelete
  36. ador culorile :)... ce zambet dulcic. imi place. :)

    ReplyDelete
  37. Andra - multumesc mult!:D
    Eu zic sa-l incerci, sigur o sa iti iasa, nu e asa de greu de facut!
    Te pupacesc si eu!:*

    ReplyDelete
  38. super:)Imi plac mult culorile.
    Ce draguta e ultima poza;))

    ReplyDelete
  39. Madandra - awww, mersiii! Asa de tare ma bucur ca v-a placut machiajul. :D

    ReplyDelete
  40. Ada90 - hello!:)
    Ahhh, si eu ma gandisem sa nici nu pun ultima poza, dar se pare ca v-a placut. :D
    pupici.

    ReplyDelete
  41. cerceii sunt super cute
    si voi incerca si eu look'ul pentru ca e foarte frumos

    xoxo
    PS: te-am adaugat si eu in blogroll
    la cat mai multe posturi >:D<

    ReplyDelete
  42. Strop de vise - sa-l incerci, ai sa vezi ca te va inveseli pe loc!:)

    Multumesc! (eu te am deja) :*

    ReplyDelete
  43. uu ce frumos e :x abia astept sa`l incerc :X

    ReplyDelete
  44. Culori superbe, codita perfecta, fata draguta :) ce putem cere mai mult? :*

    ReplyDelete
  45. Happy Accesories - hey, bine ai venit pe aici!:D
    Sa imi spui cum a iesit!:P
    pupici.

    ReplyDelete
  46. Anca Buzea - esti tu o draguta!!! Multumesc!:*

    ReplyDelete
  47. Amazing !
    Looks sooooo cool !!!

    xoxo lala

    come and visit me
    http://lala-tulpe.blogspot.com/

    ReplyDelete
  48. Lala - tnx!:D
    Your blog is nice too!
    kisses.

    ReplyDelete
  49. E prima oara cand vad o poza cu tine razand. Esti frumoasa foc :x Da, si look-ul e frumos, dar te si prinde. Nu ti se imprima creionul pe pleoapa?

    ReplyDelete
  50. Alexandra - iuuui, mersi mersi!:*
    La eyeliner te referi? N-am avut probleme de genul...:)

    ReplyDelete
  51. ioi, this is my styyyyyyyyle, ce bine-ti vine! normal, is culori vii, ma dispera pastelurile si griurile si culorile fade :P Foarte mumos.

    ReplyDelete
  52. Siginutz - mersiiii!:D
    Pentru mine a fost ceva diferit ca nu am prea purtat asa culori vii, dar mi-a placuuuuuuut! :D:D

    ReplyDelete
  53. de unde ai "120 palette"? si cu cat?:X te rog sa imi raspunzi>:D<

    ReplyDelete
  54. Anonim - Eu luat-o de pe Okazii, anul trecut de Craciun, de la aceasta utilizatoare si am fost foarte multumita. Mi-a ajuns intacta.
    http://www.okazii.ro/catalog/43731951/120-Farduri-Pleoape-Trusa-Machiaj-Profesionala-CADOU-MAYBELLINE.html
    Daca te pricepi cu E-bay-ul o poti lua de acolo, mult mai ieftina (aprox 60 lei).

    Kiss.

    ReplyDelete
  55. foarte draguuuuut :X
    p.s sunt bune fardurile fraulein?

    ReplyDelete
  56. iti sta bine cu orice!!

    ReplyDelete
  57. Anonim - trusa 120 cred ca e facuta de acelasi producatori, fie ca scrie pe ea: Freulein sau Beauty Factory sau Marly sau ce firme or mai fi. :)
    Este foarte buna, eu o consider un must.:)

    ReplyDelete
  58. Anonim - multumesc din suflet. :)

    ReplyDelete
  59. miam cumparat fardurile astea de pe okazii.

    http://www.okazii.ro/catalog/44672200/trusa-machiaj-profesionala-88-culori-farduri-fraulein-import.html

    ce crezi... sunt buna?
    astept raspuns.
    te pup

    ReplyDelete
  60. Da, e ca cea de 120 culori, doar ca are numai 88. Sigur e buna. :)

    ReplyDelete
  61. Buna...imi poti spune te rog de unde ti-ai luat paleta 120 si ce parere ai despre ea? am vazut ca exista si o versiune cu culori mate si sidefate... multumesc

    ReplyDelete
  62. Deedee - din cate stiu eu paleta de 120 de culori e de un singur fel. Are si culori mare si sidefate si sclipicioase, etc.
    Paletele 88 se gasesc in variantele matte si shimmer.
    Eu am luat-o pe a mea de pe Okazii.
    pupici.

    ReplyDelete
  63. felicitari pentru acest machiaj. este extraordinar de frumos si plus ca iti sta nemaipomenit. Ador culorile folosite si pot spune ca acest machiaj a fost si unul dintre principalele motive pentru care saptamana trecuta in sfarsit mia m achizitionat si eu aceasta paleta de 120 de culori. Abia stept sa incerc si eu dupa pasii tai. Bafta in continuare. te am adugat si in lista mea de bloguri deoarece cred ca multi/multe avem ce invata de la tine.te pup. o zi minunata, chiar daca afara este foarte frig. :)

    ReplyDelete
  64. Andreea - esti sweet, multumesc!:*

    N-o sa-ti para rau ca ti-ai luat trusa 120, e foarte multifunctionala.
    Ti-am bagat si eu blogul in blogroll.
    Kiss.

    ReplyDelete
  65. sper ca nu te superi am luat o poza de la tine insa am scris de unde este,postul il gasesti aici http://fatacuparuldefoc.blogspot.com/2011/01/un-machiaj-pe-cinste-cu-trusa-fraulein.html daca e vreo problema te rog sa imi spui.multumesc :)

    ReplyDelete
  66. Andreea - atata timp cat ai pus link, n-as avea de ce sa ma supar.
    Multumesc si eu, te pup!:*

    ReplyDelete