Make-up Avon: Lilac garden

Helloooo!

In sfarsit m-am tinut de cuvant si am facut mult asteptatul look cu paleta 8 in 1 "Smokey Eyes" de la Avon. Nici nu apucasem sa o folosesc de cand am cumparat-o...probabil e un semn ca am prea multe, cine stie? :))
Oricum, nici nu m-am machiat eu prea des, dar acum ca a venit toamna si s-au mai dus din caldurile alea infernale mi-a revenit si cheful. Mi-a placut enorm rezultatul, pot sa zic ca e unul din machiajele mele preferate. Si in plus, mi se pare ca scoate foarte frumos in evidenta ochii caprui. Sper sa va placa si voua.

Rezultatul final:









Produse folosite si ordinea in care am aplicat fardurile pe pleoape:

- sunt absolut incantata de culoarea nr 1. E un crem cu irizatii mov superrrrb. :D
  • 8 in 1 Palette - Smokey eyes;
  • Eyeliner Color Trend;
  • Mascara SuperExtend.

Pentru fata:
  • Perfect Wear Foundation - Natural Beige (mostra);
  • Color Trend Powder - Translucent;
  • Blush Cool Collection - Seeing Stripes.

Pentru buze:

  • Ultra Color Rich Lace Edition - Pout.

P.S. Observati si voi la ce ora postez eu? Sunt cu susul in jos, stiu.  :))


Cam atat pentru azi. :)
Va pup, 
Anda.

Share:

39 comentarii

  1. Great look :D e colorful but neutral & subtle at the same time :D

    apropo de ora, look at me :)) pup!:*

    ReplyDelete
  2. Special K - suntem pasari de noapte. Eu vreau sa-mi schimb programul asta, dar nu reusesc nicicum.
    Buna descriere, eu m-am chinuit pana si la titlu...:)) Ma duc sa ma culc acum, e tarziu, inspiratia mea a ajuns la 0. :))

    ReplyDelete
  3. deci cat imi place linerul ... :X iti sta foarte bine, Anda! :)

    ReplyDelete
  4. foarte frumos look-ul...si desigur verdele, culoarea mea preferata :)....

    ReplyDelete
  5. Ador cum iti sta cu look-uri neutre! :x:x. Si pata aia de verde e superba :x

    ReplyDelete
  6. Imi place mult cum arata, mai ale cu acel colorful eyeliner! Foarte dragutz si wearable si-mi place si paleta Avon, pare destul de pigmentata... Kiss! :)

    ReplyDelete
  7. e super si-ti sta asa de bine! s-au imbunatatit fardurile Avon;;) o sa-mi iau si eu ceva de la ei, prin campania 15 cred ca am vazut o paleta noua de farduri;)) te pup, "insomniaco":)):*

    ReplyDelete
  8. Foarte frumos si indraznet...nu cred ca m-as fi gandit vreodata sa adaug liner verde la paleta de culori pe care ai folosit-o. Superb :)

    ReplyDelete
  9. Miuri - si eu un banal creion de la Color Trend. :)
    multumesc. :*

    ReplyDelete
  10. Unika - mersi. :)
    Si mie imi place tot mai mult verdele, iar cand eram mica nu-l suportam. :))

    ReplyDelete
  11. Adina - mersi!:D si mie eyelinerul verde mi-a placut cel mai mult.

    ReplyDelete
  12. Alexandra - thanks! Da, este chiar ok paletuta, imi place!

    ReplyDelete
  13. AlexantzA - intr-adevar insomniaca, acum mor de somn ca a trebuit sa ma trezesc devreme. :))
    Si eu sunt de parere ca paletele Avon sunt mai bune acum, mai ales quad-urile. :X
    pupicei!

    ReplyDelete
  14. Sa/Fiu/Tot/Ceea/Ce/Descopar/,Descopar/Tot/Ceea/Ce/Sunt/ - welcome!:D
    Multumesc! Mie mi s-a parut aceasta combinatie de culori asa linistitoare. :D

    ReplyDelete
  15. iti sta foarte bine! :) imi plac mult culorile... cine ar fi zis ca Avon poate ajunge la nivelul asta? :) ar trebui sa te angajeze ca model, nu ca reprezentant ;)

    ReplyDelete
  16. Anca Buzea - mersiii!:D
    eeeh, ar fi prea frumos. :P

    ReplyDelete
  17. Vai cat imi placeeee!!! :D I missed your blog cat am fost plecata feels good to be back! :*

    ReplyDelete
  18. Very nice Anda!
    Eu de ce n-am farduri de la Avon?? In stilul asta ma faci sa "vandalizez" un catalog de la Avon=)))

    te pup

    ReplyDelete
  19. Lauren - feel's good to have u back!:P
    multumesc!

    ReplyDelete
  20. Deea - hehehe...daca iti iei sa faci si tu un look cu ele, sa vdm ce iese. Dar sunt sigura cs orice machiaj facut de tine va iesi superb.

    ReplyDelete
  21. Cute look ^_^
    Apropo, tot doream sa te intreb... ce parere ai de pudra de la Color Trend?

    ReplyDelete
  22. Love the lip colour.

    http://fashion-rocks-idreamtomodel.blogspot.com/

    ReplyDelete
  23. Am citit pe blogul Cameliei despre nominalizarea ta in revista Joy. Felicitari!!!

    ReplyDelete
  24. Felicitari pentru revista Joy!!!! :x:x

    ReplyDelete
  25. Ema & Adina - multuuumesc! Acum am aflat si eu si sunt in extaz. :D:D:D
    Vreau sa merg sa cumpar revista dar nu am cand, abia dupamasa o pot cumpara. :(

    ReplyDelete
  26. esti o draguta ca ai facut un make`up cu paleta asta...dar mie tot nu`mi plac culorile,mi se par asa sterse,nepigmentate...o sa mai incerc totusi,poate iese ceva:)te pup~

    ReplyDelete
  27. Andra - mie mi s-a parut destul de pigmentata...acuma cine stie, poate au mai schimbat-o, ca o perioada a fost scoasa din catalog...:-??
    pupici!

    ReplyDelete
  28. Cristina - am uitat sa-ti raspund, scuze!
    Eu sunt la a 5-a pudra Color Trend, chiar mi-a placut. Isi face treaba. :)

    ReplyDelete
  29. Zi'mi te rog te'ai dat cu rujul acesta pe buzele naturale?Sau ai combinat cumva cu un creion de buze sa iti dea culoarea aceasta?E superbbb rujul:X :*

    ReplyDelete
  30. Ariana - direct pe buze, dupa ce am aplicat fondul de ten!:)
    Mai rar ma dau cu creion contur.

    ReplyDelete
  31. Am inteles.Da parca tot mii frica ca nah...si aparatu photo probabil a mai contribuit la culoarea buzelor ca sa spun asa.Ma enetveaza ca la Avon nu sunt testere sa vad exact cum sunt pe buzele mele.pop

    ReplyDelete
  32. Ariana - bineinteles ca sunt testere!:) Poti vorbi cu reprezentantul tau sa-ti faca rost de unul. ;)

    ReplyDelete
  33. How gorgeous!
    It's amazing how you are able to layer shadow and give the lid such lovely dimension.

    Eveytime I do a look it always looks so flat, never is there such a sofisticated dimension as seen in you work.

    ReplyDelete
  34. Gone2RehabBRB - thank you girl, you're so sweet!:*:*
    Your looks are nice too!

    ReplyDelete