Review & Swatch - NYX

Hello!

Astazi va prezint niste swatch-uri si cateva pareri personale despre ultimele produse achizitonate de la cei de la Nyx (una din firmele mele preferate). In ultima perioada am fost cam risipitoare, recunosc! Mi-am zis ca dupa comenzile astea o sa incerc sa stau cuminte o perioada. Sper sa reusesc. ;))
Astea fiind spuse, pot sa incep cu constiinta impacata, ca doar voi ma intelegeti, nu? :))))) 


Girls Round Lip gloss:
- am reusit sa adun 5, imi plac la nebunie, pot sa spun ca sunt printre lipgloss-urile mele preferate. Astazi va voi prezenta doar trei bucati, cele noi, pe celelalte doua le puteti vedea aici, unde am facut swatch-uri si la rujurile lor.

Peach:








Mauve:





Pink:







Girls Round Lipstick

- mi-am mai cumparat inca doua, desi am o colectie considerabila, nu ma pot abtine, sunt preferatele mele. :X

Summerlove:






Fig:











Jumbo Eyeshadow Pencil
- aceste creioane sunt foarte laudate de toata lumea si pe buna dreptate, zic eu. In sfarsit am reusit si eu sa pun mana pe Milk,l-am incercat deja si imi place foarte mult. Pe langa el, mai am inca doua: Iced Mocha si Horse Raddish.







For your eyes only palette- Color Brown





The Runaway colletion - Romance




- fardurile sunt foarte pigmentate, din pacate n-am reusit sa scot pozele la o calitate foarte buna pentru ca le-am facut seara. Imi doream de foarte mult timp aceste truse si nu m-au dezamagit deloc.

Dupa cum vedeti, imi plac toate produsele lor, nu cred ca ar fi ceva de la Nyx sa nu-mi placa (atata timp cat nuanta mi se potriveste)...asa ca beware, produsele lor dau dependenta!:))


Sper sa va ajute aceste swatch-uri.


Va pup,
Anda.

Share:

40 comentarii

  1. waa ce misto sunt glossurile!!! Got to have them!! Si n`am prins promotia 3 la 24 de lei :((
    Imi plac si paletele, imi place verdele din prima! :X e atat de intens

    si...sa nu razi de mine, dar ce faci cu creioanele alea ca am tot vazut Jumbo Milk peste tot unde ma uit :))

    ReplyDelete
  2. Ce de bunatati!! Sa le folosesti cu placere! Eu am stat cuminte de data asta :D nu mai vreau sa cumpar o gramda de chestii care sa zaca prin sertare. Abia astept pensula de la elf care sunt convinsa ca o sa ti-o iei si tu :D:D

    ReplyDelete
  3. sa le folosesti cu placere si asteptam look-uri cu ele :)

    ReplyDelete
  4. Imi plac toate!! Mai ales "pink" ma atrage intr-un mod misterios :)) mi-ar fi placut sa vad poze si pe buzele tale :D

    pup, great post!:*

    ReplyDelete
  5. Sa le folosesti cu placere!! Sunt superbe toate!! <3

    ReplyDelete
  6. Trusa Romance mi-o doresc de ceva timp. Acum ca i-ai facut si swatch clar trebuie s-o am!

    ReplyDelete
  7. tocmai de faptul ca am auzit ca dau dependenta nu mi-am luat nimic pana acum :)) deoarece sunt dependenta de Seventeen...pe urma ce fac? :)) oricum slabe sanse sa mai rezist mult fara sa dau si eu o comanda :)))) sa le folosesti cu placere

    ReplyDelete
  8. Iguanitza - eu de aia am fost tentata, ca au fost la oferta, nu era in plan sa le iau. :))
    - trusele sunt to die for! toate, nu numai astea 2!:D
    - creioanele jumbo le folosesc ca baza. Mai ales Milk-ul este perfect pentru asta. Sa te uiti la Iulia Badita pe blog ce frumos se vad fardurile de pleoape peste el. :D
    pup u!

    ReplyDelete
  9. Adina - pensula e pe drum!:D Ar trebui sa ajunga azi sau maine. :D
    Eu la Nyx si la Elf nu m-am putut abtine si am facut comenzi babane! :))

    ReplyDelete
  10. Unika - multumesc. Cu siguranta am sa fac si look-uri. :)

    ReplyDelete
  11. Special K - n-ar fi iesit ok pe buze, pentru ca le-am facut seara. :(
    Sunt superbe toate. Eu sunt indragostita de Peach, dar toate sunt fenomenale.
    :D

    Mersi! :*

    ReplyDelete
  12. Iulia - e to dieee for trusulica!:D
    Eu imi doresc de mult timp Champagne & Caviar, dar nu e in stoc nici in America. Cum apare, cum o iau!:))

    ReplyDelete
  13. Arrianalovemakeup - doua dependente nu strica!:)))))
    Sunt foarte faine produsele, e pacat sa nu le incerci. :*

    ReplyDelete
  14. hehe atunci abia astept si postarea cu produsele elf :D:D

    ReplyDelete
  15. nice stuffies!!! :) sa te bucuri de ele!

    ReplyDelete
  16. am vazut ieri parca la Iulia cum se vad fardurile. Foarte frumos. Si am mai vazut si o baza de la nyx .. hai ca ma uit acu` sa vad ce comand:))

    ReplyDelete
  17. Anda sa le folosesti cu placere.. imi plac foarte mult.. cel mai mult imi place rujul summer love..
    pupici!

    ReplyDelete
  18. sa le folosesti sanatoasa! si eu am rlg - peach (am fost putin dezamagita ca nu era cum mi-as fi inchipuit eu, dar la final l-am adorat) si jumbo iced mocha. sunt superbe!! ahhh damn din runway am doar supermodel, iar romance se afla de ceva timp pe wishlist la fel ca si cea for brown eyes (desi n-am ochii caprui). rujurile sunt si ele to die for!
    iiii recunosc si eu am pus mana pe banuti avand in vedere ca a fost ziua mea si am devorat tot :)) de la nyx si elf. acu mi-am pus ultima comanda la elf pe sezonul asta (nu promit nimic, incerc doar :)) ) si cam asta ar fi cu comenzile de make-up pt acum, imi propun urmatoarea sesiune majora de buy make-up sa fie cam de craciun :"> recunosc i'm addicted.. can't help sorry! anyway cam mult offtopic. sa le folosesti cat mai mult si cu multa imaginatie, abia astept sa mai vad look-uri noi

    ReplyDelete
  19. vaaaai, sunt adorabile. Cred ca ma abonez si eu la nyx cand merg la iasi. Bani sa am:)). Sa le folosesti cu placere:*

    ReplyDelete
  20. super achizitii...sa le folosesti cu placere:D...cred ca dau si eu o raita pe site`ul de la nyx:X

    ReplyDelete
  21. Cat imi plac rujurile!! In special SUmmer Love, pare a fi ceva gen Circe, nude.. Imi place mult :D Si fardurile sunt WOW!! sa le folosesti cu placere, intr-adevar creeaza dependentaaa :))

    ReplyDelete
  22. Adina - crede-ma, si eu abia astept sa vina! :))

    ReplyDelete
  23. Anca Buzea - Multumesc! O sa le folosesc intensiv...:))

    ReplyDelete
  24. Iguanitza - da, au si baza. Cred ca e ok! Sa ne arati ce ti-ai luat. :*

    ReplyDelete
  25. Miuri - multumesc! E foarte frumos Summerlove. Si Fig mi-l doream de mult timp.

    ReplyDelete
  26. Superficial Doll - mie imi place de mor Peach. E perfect!:) Mi se potriveste perfect cu tenul.
    - nu conteaza ca n-ai ochii caprui, nici eu nu am luat trusa pentru ca am ochii caprui, ci pentru ca imi plac mult culorile din ea. :)
    - abia astept sa vad poze pe blogul tau cu tot ce ti-ai luat. :D
    We are Nyx addicted, asta e!:))
    pup u!:*

    ReplyDelete
  27. Alexandra - tu ai noroc ca esti acolo langa ei si nu mai platesti transport. Cred ca le si poti vedea inainte sa le cumperi nu?:):D
    pup.:*

    ReplyDelete
  28. Xella - sa postezi pe blog daca iti iei ceva. :)

    ReplyDelete
  29. Lauren - asa e! E periculos!:))
    Summerlove e superb, e un nude gen Circe, cum ziceai tu, dar putin mai rozaliu.
    pupici!

    ReplyDelete
  30. am fost foarte tentata sa cumpar nyx de multe ori, dar inca nu am facut-o
    vad ca au niste culori foarte pigmentate, imi plac

    ReplyDelete
  31. asa ma simt de bine ca vad your disclosure cum ca iar ai spart bugetul si nu sunt singura :D si eu urmez sa dau la Studio elf si Nyx. Uf. Tre sa vad daca chiar imi tre chestii neaparat. Greu. Si ce ai tu acolo tare e frumos. :P

    ReplyDelete
  32. Am si eu Mauve lip gloss si e unul din glossurile mele preferate. Mersi pentru review, chiar cautam niste swatchuri la jumbo pencils

    ReplyDelete
  33. Chiar imi par super toate! Ma faci sa dau si eu o comanda.:))

    ReplyDelete
  34. maRRya - a venit momentul! :)):P
    Eu sunt in love de produsele lor!

    ReplyDelete
  35. Siginutz - daaa, am cheltuit o gramada cu Elf studio si Nyx luna asta. Dar macar mi-am satisfacut dorintele. Zilele astea urmeaza si review la ELf studio - again. :D

    ReplyDelete
  36. Splendorica - sper sa te fi ajutat, chiar daca am doar 3 nuante. kiss u!

    ReplyDelete
  37. Micky M. - sunt complet nevinovata!:)) nu e vina mea! :P:P:P:P

    ReplyDelete
  38. De unde le-ai luat?astept raspuns >:D< ms

    ReplyDelete
  39. Anonim - www.makeup-shop.ro - de aici

    ReplyDelete