LOTD: Cheap & Chic

^A.k.a Ruby Rose challenge!


Cautand astazi printre produsele ce le detin, am regasit o trusa de la Ruby Rose, uitata de mine de ceva timp, cu care ma mai machiam cand eram mai incepatoare in acest domeniu.
Cum eram pe fuga si nu am avut prea mult timp pentru un machiaj sofisticat (mai mereu patesc asta), am ales trusa pentru a efectua un machiaj simplu dar de efect (mai ales ca fardurile Ruby Rose sunt sidefate). Am folosit maroul meu preferat de pe vremurile alea, e una din putinele culori ce le detin care sunt aproape consumate. ;))
Ideea postului de astazi este ca puteti face lucruri frumoase si cu produse mai ieftine, sper sa il luati ca atare si sa nu-mi sara nimeni in cap ca am folosit produse de genul...

Acesta este rezultatul final:






Astazi am inceput cu look-ul final pentru ca se vede mai bine si mai realist machiajul ochilor in pozele cu toata fata.

Produse folosite pentru ochi si ordinea in care am aplicat culorile:



- eyelid primer Radiant
- tone corrector Radiant - White.

- olive eyeliner Annabelle (aplicat peste fardul verde)
- brown eyeliner Oriflame; 
- white eyeliner (waterline);
- purple eyeliner Manhattan (aplicat peste farul mov);
- mascara Supershock Avon.

Produse folosite pentru buze:
- Avon Care Lip Balm;
- Silky kiss Lipstick Oriflame - Antique Silk.

+ inca 2 poze cu look-ul final:


Astept sa-mi trimiteti si pe e-mail propunerile voastre daca vreti sa realizez un anumit look.

Va pup,
Anda.

Share:

53 comentarii

  1. Nu ma omor dupa Ruby Rose tocmai din cauza sidefului in exces..si ambalajele mi se par tare ieftine (dar daca ma intrebai cu ceva ani in urma iti spuneam ca sunt super :))

    esti scumpica tare cu look'ul asta :*

    ReplyDelete
  2. Deedee - categoric nici eu! Am descoperit farduri mult mai bune intre timp.
    Am facut acest look pentru ca nu am folosit de mult trusa aia si pentru ca mi-a dat un sentiment de nostalgie.:)
    Iar uneori imi place un look asa de shimmery. Chiar foooarte shimmery :)

    ReplyDelete
  3. de ceva timp tot iti urmaresc blog-ul, dar nu am lasat niciun comentariu, asa ca am zis ca e timpul sa o fac. vad ca in ultimul timp te-ai axat pe neutrals(tip de machiaj care te prinde foarte bine), lucru care-mi place si mie din cauza sezonului.
    hmm ruby rose.. chiar ca.. nostalgie :)) nu-mi aduc aminte cand am folosit ultima oara produse de la ei. stiu ca am un quad micut numit deluxe make-up kit, pe care-l am uitat intr-un sertar :(
    ok, gata cu testamentele :)) :* te pup si bafta in continuare

    ReplyDelete
  4. eu inca mai folosesc de trusa Ruby Rose pentru faptul ca sunt inca incepatoare la chestii din astea cu machiajul.Intre timp am mai achizitionat si ceva chestii mai bune de la sephora, dar cand vreau sa incerc ceva mai sofisticat vazut pe aci, nu prea am chef sa "cheltui" :D din fardurile scumpe, pentru ca nu stiu ce-mi va iesi la final...asa ca, pentru mine trusa este un ajutor bun, momentan..:)

    ReplyDelete
  5. Si eu mai folosesc cateodata farduri de la Ruby Rose si chir imi plac!!Eu sunt adepta machiajelor "ieftine"! Adica nu-mi place sa investesc foarte mult in produse de "FIRMA" care de fapt se comporta exact ca si Ruby Rose sau alte firme mai low cost!
    Foarte bine Anda ca ai facut un asemenea post!In felul asta demonstrezi ca poti face lucruri frumoase si cu produse ieftine!
    Bravo!
    :*

    ReplyDelete
  6. Simple and clean!Si legat de faza ca "vaaaaaaaaaaaaaaai folosesti Ruby Rooooooseee"??Din cate stiu eu majoritatea fetelor au descoperit machiajul la noi cu Ruby Rose.Ca ala era mereu pe toate drumurile si oferea varietate de culori. Si sincer eu chiar am fost incantata de paletele de la ei si multe culori mi le-as lua si acum fara nici o tresarire:PSingura chestie e ca nu au varietate la textura-it's shimmer all the way!!
    Eu zic ca cel mai mul conteaza mana care "executa".Fardul trece pe locul doi daca stii tu sa il convingi" sa arate bine.

    ReplyDelete
  7. Cum ti se pare eyeshadow base-ul de la radiant?

    ReplyDelete
  8. Superficial Doll - ma bucur foarte tare ca ai hotarat "sa iesi din umbra" :P
    - promit ca voi face si look-uri mai colorate, intr-adevar machiajele cu marouri sunt my favs, mi se pare ca-mi stau cel mai bine, foarte des recurg la un machiaj neutral. Dar trebuie sa mai schimb, ca acusi am sa va plictisesc. :))

    ReplyDelete
  9. Unika - cred ca toate am inceput cu trusa Ruby Rose, nu e o rusine in asta. Sunt chiar bune pentru niste farduri shimmery.
    Dar te sfatuiesc sa le folosesti oricum si pe celelalte, chiar daca este un experiment, un fard tine foarte muuuult si decat sa expire in dulap mai bine sa fie folosit pana la maxim.:)
    pupici!

    ReplyDelete
  10. Deea's beauty - ma bucur ca este primita bine aceasta postare pentru ca sincer mi-am facut putine griji. :)

    Sunt de acord cu tine. Kiss u!

    ReplyDelete
  11. Deena - sunt total de acord cu tine. Eu pe la 16 ani visam la o trusa mare Ruby Rose, nu stiu cate culori avea, dar era maricica si era the Holy Grail pt mine!:)))))))))
    pup!

    ReplyDelete
  12. Anonim - este un primer ok, isi face treaba bine, n-am ce sa zic, imi place. Singurul lucru nasol e ca miroase urat. Costa aproximatv 20 lei.

    ReplyDelete
  13. ha! de acum incolo sa nu mai dea lumea vina pe farduri ca nu le ies bine machieliile,ca vai nu e bun fardul! Tie ti-a iesit superb si cu un fard mai low-buget. Deciiiii,conteaza talentul!Iar tu esti tare talentata!
    bafta in continuare! :*

    ReplyDelete
  14. Super Anda! Simplu dar de efect. Am facut si eu ieri un look neutru dar camerei mele nu ii plac acest gen de look-uri :(( si pozele doar la ochi nu ies nici macar pe sfert ca in realitate. Nu stiu daca ai observat dar pozele cu look-ul verde au iesit mai bine :D:D. E normal sa poti crea look-uri frumoase si cu produse ieftine, ce conteaza e calitatea sa nu te trezesti dupa aceea cu vreo iritatie sau ceva. Kiss

    ReplyDelete
  15. Cand tu esti asa draguta si faci niste look-uri asa simpatice, cum crezi ca ar putea sa se ia cineva de tine? Plus ca muuulte fete au truse Ruby Rose, eu mi-am luat una acum vreo 2 luni, cautand o nuanta de albastru:). Arata f dragut look-ul! si sa stii ca sunt farduri si mai shimmery la Too faced, de exemplu! pupici!

    ReplyDelete
  16. Wow Ruby Rose!! Foloseam fardurile astea cand eram in cls a 8a si credeam ca fac make-up profesionist cu ele hahahaha. Ce-i drept, au fost bune pe vremea aia si le foloseam cu placere :D SIngurul lucru care nu-mi placea deloc e ca erau prea sidefate.. Imi place ce ti-a iesit, iti sta bine :D Si nici nu se observa ca ai fi folosit cheap products :D
    Pup :*

    ReplyDelete
  17. Hey Anda ! Frumos blog...dar mai vreau si machiaje colorate si indraznete..In ultimul timp ai facut doar neutrals si mi-e dor de un machiaj mai vesel.Sper sa tii cont de parerea mea :)
    Te pup!

    ReplyDelete
  18. chill out! nu ne plictisesti deloc cu machiajele neutral (cel putin nu pe mine) :*

    ReplyDelete
  19. uuu ce fain te prinde :D love it! si ador bluzita ta :)) cel putin din cate se vede e geniala. kisses

    ReplyDelete
  20. Foarte simplu si de efect! :*
    Ps: Iti sta superb cu parul intins! :D

    ReplyDelete
  21. Ultimele doua poze sunt super :X Arata grozav parul tau. L-ai indreptat? Mi se pare ca multe fete dau dovada de snobism. Eu una nu vad care e problema daca fardul este mai ieftin, atata vreme cat isi face treaba, iar machiajul iese ok. Ti-a iesit super :*

    ReplyDelete
  22. Cri - iti multumesc!:)
    Iti dau dreptate sa sti, chiar se pot face machiaje superbe si cu farduri low-cost.
    kiss.

    ReplyDelete
  23. Adina - incearca si cu blitz, dar tot la lumina naturala. Si fa poza mai din derpartare si neaparat pe macro. Trebuie sa iasa!:)
    Normal ca e importnanta si calitatea, dar daca produsele nu sunt expirate nu cred ca exista sanse de iritare.
    Chestiile astea sunt relative, te poti irita de la un produs f scump si poti sa nu ai nimic cu unul f ieftin si invers. :) Depinde de organismul fiecaruia, de tipul de piele, etc.
    pup.

    ReplyDelete
  24. Camelcutza - vaaaai, ma faci sa rosesc, esti o draguta!:*
    - n-am acces la Too Faced, n-avem Sephora in Timisoara. :(((((( Si adooor Too Faced.
    Asta e. Astept si sper sa apara si la noi. Daca nu la primul drum in Arad imi iau si eu cate ceva, caci acolo este.
    pupici.

    ReplyDelete
  25. Lauren - mersi, ma bucur ca-ti place ce a iesit!:D
    Si eu cautam peste tot paletele astea cand eram mica!:)) Chiar a fost nostalgie curata sa fac acest look. :D
    Si mai ales ca maroul ala e una din culorile mele preferate.

    ReplyDelete
  26. Alexandra - bineinteles ca voi tine cont, urmatorul va fi unul colorat, it's a promise!:D

    ReplyDelete
  27. Superficial Doll - si eu ador machiajele neutral...;)) probabil de aia le regasiti asa des pe blogul meu.
    pup.

    ReplyDelete
  28. Aqua_shell - e o bluzita-rochita si e una din preferatele mele. :D mersi.:*

    ReplyDelete
  29. Iulia - mersiii!:D
    nu mi-l intinsesem de 3 luni, iar ieri cand in sfarsit mi-am pus placa in par...a plouat!Just perfect!:))

    ReplyDelete
  30. e chiar frumos machiajul, multe fete n-ar fi zis ca e cu Ruby daca nu ai fi spus;))
    si eu folosesc Ruby Rose si sunt multe nuante care-mi plac si cu primer sunt chiar ok.

    ReplyDelete
  31. Foarte dragut! Apreciez initiativa ta de a folosi si alte brand-uri, e cumva "anti MAC" :))

    ReplyDelete
  32. AlexandtzA - nu cred ca ne putem da seama ce fard e dupa o poza, orice firma ar fi el.
    Si mie imi place maroul acela (nr.3), cred ca se si vede, la cat l-am folosit. :))))
    pupici.

    ReplyDelete
  33. Rose Aura - tnx.
    Dar nu este in nici un caz o initiativa anti-MAC. Imi plac produsele lor si le-as folosi daca as avea acces la ele si bani sa le cumpar (probabil tot mi-as lua putin cate putin si daca nu as avea). Nu sunt impotriva acestor firme, ar fi culmea, chiar imi plac, calitatea lor este net superioara, nu asta am vrut sa spun prin aceasta postare.
    Nu sunt adepta fardurilor Ruby Rose, dar nu sunt nici impotriva lor. Vroiam sa dovedesc prin acest post ca se pot face lucruri frumoase si cu farduri low-cost. Atata tot. :)

    ReplyDelete
  34. frumoasoooo!!!tie iti sta bine cu orice culoare te`ai machia:)astept sa faci un make`up cu paleta de la avon,cea smokey...te pup!

    ReplyDelete
  35. Hey, un look frumos, cu mult sidef, asa cum imi place mie! ^.^ Si eu mai folosesc Ruby Rose cateodata, ba chiar mai imi si cumpar cand vad ceva frumos prin magazine. Dar in ultima vreme le-au cam scumpit si caliatea e aceeasi... Ce nu-mi place la ele e mirosul acela ieftin, dar, deh, si sarac si cu pretentii... :D

    :*

    ReplyDelete
  36. ps: ai un new follower si te voi adauga in blogroll! (:

    xoxo

    ReplyDelete
  37. Andra - esti prea draguta!:D :*:*:*
    Urmatorul look din categoria machiaje Avon va fi cu trusa aia, promit.
    kiss u!

    ReplyDelete
  38. Alexandra - eu nu mi-am mai luat nimic de foarte mult timp. Si mie imi plac machiajele shimmery.:D:D
    Te-am pus si eu in blogroll. kiss!

    ReplyDelete
  39. Anda, era o gluma. Tuturor ne plac produsele bune dpdv calitativ, cum sunt cele de la MAC. Ma refeream la unele fete care folosesc numai produse ff scumpe si nici nu se gandesc la altele mai ieftine ;). Initiativa ta e una buna :)

    ReplyDelete
  40. Hey! Te-am adaugat la blogroll din nou:)) Mi-am schimbat adresa blogului (sunt fosta Ara - intri la mn si iei tu de sus adresa :D), dar titlul e la fel :D.

    ReplyDelete
  41. Rose Aura - ah, am inteles atunci!:D
    Ai dreptate cu ceea ce ai spus in a 2-a fraza. kiss u.

    ReplyDelete
  42. Miss C - te-am adaugat si eu. :*

    ReplyDelete
  43. sunt si farduri mate ruby rose!am o trusa cu 48 de culori cred, exclusiv mate.
    ce-i drept, acestea nu se 'prind' asa bine de pleoapa si nu rezista la fel de mult precum cele sidefate, insa cu un primer dedesubt tin cam o zi intreaga de lucru fara sa-si piarda din intensitate.
    Si evident, sunt mai 'prafoase' decat varianta shimmer, au atat culori puternice, cat si pastel.
    Nu in ultimul rand, foarte frumos machiajul, ca si celelalte de altfel.Iti urmaresc blogul de cca doua luni, cu toate ca asta e prima oara cand comentez, keep up the good work!;)

    ReplyDelete
  44. Sophie - pe asta n-am stiut-o ( ca au si farduri mate). :)
    - ma bucur ca iti place machiajul si ma bucur ca ai hotarat sa comentezi pe blog.Te astept cu pareri si altadata. :)
    pupici!

    ReplyDelete
  45. Singurul lucru pe care-l pot spune este 'N-ai fi zis!' ;)) Chiar nu pare un machiaj realizat cu farduri Ruby Rose. Ai combinat bine culorile si ti-a iesit un look foarte Chic, dar deloc Cheap (la aspect ma refer) :D

    ReplyDelete
  46. Cristina - uhhh, thanks girl!:D :*:*:*

    ReplyDelete
  47. Abia ti-am descoperit blogul si sunt nerabdatoare sa-l parcurg. Ai creat un look foarte frumos cu fardurile astea si mi-ai dat o idee nemaipomenita, avand in vedere ca sunt incepatoare intr-ale makeup-ului si folosesc tot Ruby Rose pana ma voi pune la punct mai bine cu nuantele si texturile. Am ochii caprui ca si tine si sunt nerabdatoare sa incerc look-ul asta pe mine. Ce-mi va iesi...voi vedea :) Sunt adepta look-urilor neutre si putin dramatice, dar care sa scoata ochii in evidenta si sa le dea acea sclipire, asa ca va trebui sa invat pana ma voi pune la punct. Pana una alta, te pup si succes in ceea ce faci!

    ReplyDelete
  48. Dia - Salut!
    Ma bucur enorm ca iti place blogul. Sunt de acord cu tine, poti exersa cu ce ai pana acum, pana prinzi putina dexteritate.
    Pentru inceput, poti investi in niste pensule si un primer pentru ochi.
    Le gasesti pe toate aici si sunt foarte accesibile:
    www.eyeslipsface.com.ro
    Si suntem foarte norocoase ca avem ochii caprui, pentru noi nu prea exista restrictii! :)
    Spor la munca si sa-mi arati ce ti-a iesit!
    Pupici.

    ReplyDelete
  49. Si eu am trusa ruby rose si nu mi se pare ca ar fi de o calitate asa de proasta..
    Sunt niste produse ok.
    Inainte sa aplic fardul, eu umezesc cu apa acel aplicator. In acest fel, fardurile isi intensifica nuantza si rezista pana seara, se estompeaza doar f putin.

    SIncera sa fiu sunt mai multumita de Ruby Rose dekt de fardurile pentru pleoape de la Avon.

    Te pup!

    ReplyDelete
  50. Buna!Trebuie sa recunosc ca lucrul diferit care m-a facut sa vreau sa revin pe bolgul tau a fost ca nu te feresti sa creezi look-uri si cu produse care nu sunt de o calitate superioara(gen Avon,Oriflame)si chiar produse foarte ieftine,intalnite ori prin piata sau magazinase de cartier.Te felicit pentru asta!
    Eu inca folosesc Ruby Rose sau alte produse care sunt ieftine pentru ca sincer...nu imi permit inca sa ma machiez cu produse de la Sephora,Lancome,Burjois&co.
    Ratacite printre fardurile mele mai am cateva produse de firma pe care am reusit sa le achizitionez pe rand(adica unul sau doua odata la nu stiu cat timp)sau pe care mi le-a luat mama de la cineva si a putut sa plateasca in rate...Asta este!Nu mi-e rusine cu situatia mea materiala si desi invidiez si admir persoanele care isi iau constant cate ceva frumos si calitativ,prefer sa ma limitez la ce am si sa ma bucur si cu atat.
    Bineinteles ca sper ca o sa imi pot lua si altele dar asta in timp,foarte mult timp...

    ReplyDelete
  51. Ela - pai deocamdata nu-mi prea permit nici eu recunosc, si nici nu prea am acces la ele, nu avem Sephora in oras, de unde as putea sa iau niste chestii pe care chiar mi le doresc.

    De aceea am si creat topicul cu Avon, pentru ca stiu ca majoritatea dintre voi aveti produse de la ei. So, m-am gandit ca ar fi util. :*

    ReplyDelete
  52. Este foarte util si foarte frumos in acelasi timp ca te-ai gandit la asa ceva,asta dovedeste ca esti o persoana cu picioarele pe pamant care nu uita niciodata de unde a plecat...
    Noi avem Sephora aici in Bucuresti dar un fard mono costa aproape 500.000,sa nu mai spun de rujuri,pensule si altele care depasesc cu mult bugetul meu.
    Cu toate astea tanjesc dupa cateva cosmetice de la ei dar for now raman doar cu dorinta :-p
    Am descoperit cosmeticele de la Flormar care mi s-au parut bune si uitandu-ma la un stand de-al lor am ochit cateva farduri asemenatoare celor de la Sephora de care m-am indragostit iar vanzatoarea mi-a explicat ca se pot aplica si umede ceea ce este a plus pt ca efectul va fi unul mai glam.
    Deocamdata am luat doar un ruj sa testez si sunt multumita asa ca o sa revin la ei cat de curand.
    De la tine sau de la altcineva de pe net am aflat de aceste cosmetice si cum erau numai cuvinte de lauda am zis let`s give it a try pentru ca si asa treceam pe langa ele des cand mergeam prin Cora :-)
    Te pup!

    ReplyDelete
  53. Ela - multumesc mult pentru aprecieri!
    Sephora e super totusi cand sunt reduceri, voi in Bucuresti sunteti niste norocoase, aveti 11 magazine, noi niciunul.:))

    Daaa, e super Flormar...:X

    Kisses!

    ReplyDelete