Review & Swatch Avon: Nail Polishes

Helloooo!

Astazi va vorbesc despre lacurile de unghii de la Avon. Se pare ca in ultimul timp imi plac tot mai mult pentru ca au inceput sa bage culori tot mai frumoase, mate, asa cum imi plac mie. Cand erau in varianta veche (cele ovale) nu-mi placeau deloc, nici culorile, nici compozitia. Si intr-adevar nu erau prea bune, multa lume se plangea de ele. Ei bine, de cand sunt in varianta asta patratoasa le-au schimbat si compozitia, iar gama de culori s-a imbunatatit considerabil. 

Acestea sunt culorile pe care le detin:
De la stanga la dreapta: Twilight Blue, Luxe Lavander, Green With Envy, Peppermint Leaf, Perfectly Flesh si Coral Reef.

Si asa arata in sticluta (close-up) si pe unghii:

Twilight Blue:


Luxe Lavander:


Green With Envy:


Peppermint Leaf:


Perfectly Flesh:



Coral Reef:


PRO:

  • multe culori mate;
  • pret avantajos;
  • pensula aplatizata face aplicarea mai usoara;
  • se usuca destul de repede;
  • sunt suficient de pigmentate, incat arata bine si doar intr-un strat (cel putin cele pe care le am eu).


CONTRA:
  • Cele Speed Dry, nu se usuca chiar asa repede cum pretind. Parerea mea e ca se usuca cam in aceeasi perioada de timp ca si celelalte din gama normala.
PRET: Intre 11 si 15 lei, in functie de campanie.

Am inteles ca in alte tari exista si un Taupe care imita perfect You Don't Know Jacques. La noi nu a aparut inca nuanta, dar o astept cu bratele deschise! :D
Nuanta o puteti vedea pe blogul Shopperitei (aici).

P.S.: Imi cer scuze ca am cam intarziat cu postarea de astazi. Site-ul celor de la Elf  mi-a captat toata atentia. Am tot facut listute cu ce sa imi iau inca de azi-dimineata, m-am tot uitat la review-uri, la poze, etc. Dar intr-un  final am definitivat totul. Abia astept sa imi vina comanda. Voi impartasii bucuria cu voi, normal! :*

Va pup,
Anda.

Share:

46 comentarii

  1. Nu ma asteptam de la ojele Avon sa arata asa bine :D. Imi plac tare mult prima si a 4a :x:x

    ReplyDelete
  2. Adina - mereu pe faza!:D :*:*
    intr-adevar sunt foarteee frumoase. :D

    ReplyDelete
  3. Cuuum eu sa nu fiu pe faza?? Cand e ceva imp sunt prima! :D:D

    :*:*:*

    ReplyDelete
  4. Adina - :)))) inteleg, inteleg!:P
    Apreciez ca esti tot timpul prima care comenteaza. :*:*:*

    ReplyDelete
  5. waaaaaa ce imi place prima culoare! Maine fac o vizita la magazin sa mi`o iau :D

    ReplyDelete
  6. Buna!Perfectly flesh e data intr-un singur strat?Multumesc

    ReplyDelete
  7. Chiar ca sunt superbe culorile! Cele Color Trend nu-mi prea plac, ca se cojesc repede, desi au culori frumoase, dar astea arata super! Cam la ce pret e una? Thanx! :*

    ReplyDelete
  8. wow! toate sunt superbe, le-am vazut si eu intr-un catalog si recunosc ca eram ca un copil mic care-si dorea o jucarie noua. din pacate acum nu apuc sa mi le iau.. maybe later. hmm desi recunosc ca sunt putin sceptica in privinta lor, am avut experiente neplacute cu ojele avon :( sa le folosesti cu placere.

    ReplyDelete
  9. unika: super! am tras si eu cu ochiul aseara pe catalogul on-line de la Avon si ma uitam la aceste oje, dar acuma chiar sunt convinsa ca le cumpar :)

    ReplyDelete
  10. si mie imi plac mult ojele de la Avon...inainte chiar nu erau bune dar acum e looove

    ReplyDelete
  11. Woaaaaaaaaaaa....la primele 4 nuante am salivat INTENS!!Eu nu mi-am mai luat oje avon de foarte mult timp ca am avut una de la ei care se cojea oribil si nu rezista nici o zi pe unghii. Dar daca spui ca au schimbat formul I'll look into that ca sunt prea frumoase nuantele astea!!Si Taupe-ul ala si eu il viseeeez....Pacat ca nu esti din Bucuresti, ca nu am reeprezentant Avon la dispozitie:))
    Aaabia astept sa vad ce ti-ai luat de la Elf. Ma consolez uitandu-ma la ce au luat altii ca eu a trebuit sa stau cuminte:P

    ReplyDelete
  12. da' astea chiar arata bine :X am eu 2 din alea ovale si nu-s foarte incantata de ele, mi-a placut doar faptul ca rezistau cate 4-5 zle pe unghii. trebuie sa le incerc si eu:P nici nu stiu care imi place mai mult :)) as fi zis ca a doua, dar am una no-name chiar asa si o ador:X

    ReplyDelete
  13. Daaaaaa Anda, si`mi place si verdele inchis ..de ce sa nu recunosc :)
    Poate n`ar fi o idee buna sa ma duc acolo :)) Dar vreau Magix!

    ReplyDelete
  14. Imi plac cam toate dar cel mai mult peppermint leaf si perfectly flesh, mi le-as lua si eu dar nu stiu de unde :-??

    ReplyDelete
  15. Green with envy si Coral reef sunt superbe!!!

    ReplyDelete
  16. Adriana - toate sunt date intr-un singur strat, pentru ca nu le-am lasat pe unghii, am facut swatch-urile pentru voi si apoi stergeam. Mi-am dat cu vreo 10 culori de lac in seara aia.

    ReplyDelete
  17. Alexandra - eu de la Color Trend nu am niciuna, dar stiu si eu ca se cojesc repde, am avut cand eram mai mica. Una dinasta costa intre 11 si 15 lei, in functie de campanie. Am modificat si in text, uitasem sa scriu chestia asta.
    pup.

    ReplyDelete
  18. Buna!Uite am ajuns si eu pe blogul tau de pe un anumit site si imi place deci m-am gandit sa las si un comment...doua:)

    Am si eu ojele de la Avon,o am si pe prima si pe red wine.Sunt dragute culorile,mi se par ca se usuca repede sincer dar nu imi plac dpdv calitativ.Mi se pare ca "speed" e cuvantul care descrie cel mai bine cum de duc ojele astea.Mie cel putin de pe varfurile unghiilor imi dispar in mai putin de o zi,cu totate ca aplic si baza si doua straturi plus un strat de lac deasupra.Dar sincer,aceeasi problema o am si cu ojele de la Rimmel,si ei chipurile ar trebui sa fie mai profi.Culorile chiar mi se par dragute,dar calitativ...(

    ReplyDelete
  19. Koko - i knooooow!:D
    Cum ai facut sa mearga inimioara pe blospot? asa: "<3" nu merge....:(

    ReplyDelete
  20. Superficial Doll - ai timp sa le iei. se gasesc aproape in fiecare campanie. :)

    ReplyDelete
  21. Unika - ma bucur ca ti-au fost de folos swatch-urile. :)

    ReplyDelete
  22. Arrianalovemakeup - sunt de acord cu tine!

    ReplyDelete
  23. superbe toate nuantele, iar pe unghiile tale vin minunat.

    ReplyDelete
  24. Deena - sunt mai bune acum, eu una singura am avut ovala si nu mi-a placut deloc. Dar dupa culorile de acum moooor.
    Mi-am luat cam multe de la Elf ce-i drept...o sa fac un haul. :))

    ReplyDelete
  25. AlexantzA - mai sunt multe nuante, sa te uiti in catalog. Sunt o gramada frumoase. :)
    Daca mai ai un mov ca Luxe Lavander nu mai are rost sa ti-o iei si pe asta. :)
    pup u!

    ReplyDelete
  26. Iguanitza - si MAgiX e fain, isi merita banii. :D Sa ne spui ce ti-ai luat daca te hotarasti sa mergi. :P

    ReplyDelete
  27. Half_a_devil - in Austria se gasesc mai greu reprezentantii? Eventual roaga pe cineva din Romania sa ti le comande...
    pupici.

    ReplyDelete
  28. Anda, oja "Green with Envy" e aplicata intr-un singur strat sau doua? Mi-o doresc si eu tare mult, e culoarea mea preferata, insa mi-o imaginam putin mai deschisa. Spre exemplu, n-as vrea ca, de la (oaresce) distanta, sa para neagra. Am patit-o cu un mov pruna mat, superb in sticluta. Folosesti vreun top coat?
    P.S.: Ai un blog minunat, il vizitez zilnic! :D

    ReplyDelete
  29. Shopperita - ;)) coral reef e lacul meu preferat vara pentru pedichiura. :D:D si tine o vesnicie.

    ReplyDelete
  30. Andreea - ma bucur ca te-ai oprit pe aici!:)
    Deci tu le ai pe cele Speed dry. Sincer mi se par mai bune cele in varianta normala si nu prea vad vreo diferenta la timpul de uscare.
    Oricum, chestia asta cu statul pe unghii difera de la persoana la persoana in functie de cat de tari ne sunt unghiile. Unghiile mele de exemplu sunt ca niste frunzulite daca nu am gel pe ele si nici un lac nu ma tine mai mult de o zi, doua fara sa se cojeasca. M-am conformat cu ideea. Insa cand am gel pe dedesubt ma tin si o saptamana.
    Te pup :*

    ReplyDelete
  31. EllaSuchardine - multumesc!:D si pe unghiile tale vine minunat peppermint leaf!:D tu m-ai convins sa mi-l iau. :)

    ReplyDelete
  32. Mada - aici le-am aplicat pe toate intr-un strat, dar de obicei, cand imi fac manichiura serios aplic sub lac transparent, sau base coat depinde ce am, apoi doua straturi de lac si apoi top coat.
    Mie nu mi se pare ca se vede negru desi e destul de inchis, e o culoare superba anyway. :)
    Il stiu si eu pe cel mov-pruna, ala intr-adevar pare negru de la departare. La fel se vede si classic fit, care cred ca l-au scos (un albastru super inchis, mat).

    Ma bucur ca iti place blogul, am mai spus-o stiu, dar insemna mult pentru mine (inca sunt relativ noua pe aici - 4 luni).
    pupici.

    ReplyDelete
  33. Anda, arata toate bine pe unghiile tale!

    ReplyDelete
  34. ce format frumos ai la unghii :)

    turcoazul, nuanta aia lila si peach sunt best of the best :)

    PS:

    m-a lovit inspiratia si mi-am schimbat numele blogului din bazarblogue in http://becomingafashioneditor.blogspot.com/ asa ca daca ma aveai in blogroll te rog sa ditezi numele.

    pup!

    ReplyDelete
  35. Done! Got the Twilight Blue & MagiX ! :X

    ReplyDelete
  36. Simona - mersi!:)
    Am sa te trec cu noul nume atunci. :)

    ReplyDelete
  37. Iguanitza - yeeeey! ma bucur ca le-ai gasit. :)

    ReplyDelete
  38. si eu o am pe prima si am fost foarte dezamagita cand mi-a sarit de pe unghii din prima zi ... nu cred ca unghiile mele sunt problema pt ca alte oje imi sta si o saptamana, chiar fara lac deasupra. poate e cum ai zis tu, si ar trebui sa imi iau varianta normala, nu speed dry. nu stiu ce sa zic. am vazut ca ai zis ca le-ai pus doar pentru poze si pe urma le-ai sters. de atunci ti-ai mai facut unghiile cu ele sa vezi cam cat te tin ?? te pup

    ReplyDelete
  39. Anonim - am incercat astazi Twilight blue din nou. Intr-adevar a inceput sa-mi sara si mie de pe unghii deja. Dar nu stiu daca te poti lua dupa parerea mea in aceasta privinta, pentru ca unghiile mele sunt super subtiri si de cand ma stiu nu ma tine nici un lac pe ele. ANyway, cele din gama normala sunt mult mai bune, imi plac mai mult ca aseta speed dry.

    ReplyDelete
  40. Da, nuanta taupe se numeste Nocturnal. Eu i l-am aratat prima oara Shopperitei, apoi ea a descoperit cu seamana cu nuanta opi. Totusi, eu stiu ca a fost retras in 2009.

    ReplyDelete
  41. Anca - ce fraieri sunt daca l-au scos! :(

    ReplyDelete
  42. aveam Luxe Lavander, Green with envy si Peppermint Leaf dar am vazut ce frumoasa e cea Perfectly Flesh si mi-am comandat-o si eu:D

    ReplyDelete
  43. mu leetle nails - acum e colectia completa!:P

    ReplyDelete