LOTD: Smokey again

Helloooo!

Astazi va prezint primul "look of the day" facut pe o alta pereche de ochi. :)
In acest weekend m-a vizitat o buna prietena de-a mea de la Arad, impreuna cu logodnicul ei (pe care din pacate ii vad prea rar), iar printre atatea povesteli, astazi ne-am gasit timp sa ne si dichisim putin. :)
Are niste ochi absolut superbi, a fost o adevarata placere sa o machiez (desi nu m-a lasat sa ii fac un machiaj colorat, asa cum planuisem).

Sper sa va placa si voua rezulatul la fel de mult cum ne-a placut si noua:





Si cateva poze cu intregul look:



Produse folosite si ordinea in care am aplicat fardurile pe pleoape:
- am aplicat primer Elf Studio, iar apoi, ca baza (pentru a intensifica culorile) am aplicat Nyx Jumbo Milk:

Apoi am aplicat urmatoarele culori din trusa Ga-de:

- am aplicat Elf Studio Cream eyeliner Black pe pleoapa superioara si un creion alb de la Avon pe waterline.
- in final am folosit Mascara 2000 Calorie de la Max factor.

Pentru fata am folosit fond de ten Smooth Minerals de la Avon, iar pentru buze lipstick pentru volum, nuanta Nude.

That's all!
Ne vedem maine cu o surpriza. 

Kiss kiss,
Anda.

Share:

44 comentarii

  1. Foarte frumos look-ul si prietenei tale ii sta bine :x

    ReplyDelete
  2. Adina - si mie mi-a placut mult cum i-a stat. Multumim. :)
    Si iar ai fost pe faza!:D
    Kiss u!:*

    ReplyDelete
  3. anda - pana sa citesc am avut impresia ca sunt ochii tai :)
    machiajul arata foarte bine! bravo:*

    ReplyDelete
  4. Mie imi pare un smokey perfect :D
    Astept cu nerabdare surpriza.

    ReplyDelete
  5. E foarte dragut machiajul si ochii ei seamana f bine cu ai tai din unele unghiuri :)

    Bravo! :*

    ReplyDelete
  6. Ella - avem exact aceeasi nuanta a irisului, dar forma este diferita. A ei este mai frumoasa. :)
    Tnx!:*

    ReplyDelete
  7. WhisperOfSecret - ooo, mersi!:D
    Maine mai pe seara vine si surpriza. :*

    ReplyDelete
  8. Alexandra - Multumim. Asa e, seamana putin ochii nostrii. Mai ales ca avem aceeasi culoare. :)

    ReplyDelete
  9. felicitari pentru machiajul impecabil:):*

    ReplyDelete
  10. Michelline - asa e. Ea imi spunea ca nu se prea machiaza ca are impresia ca nu i se vede machiajul pentru ca poarta ochelari. Si uite ce frumos se vede. :)

    ReplyDelete
  11. Raluka Afronie - iti multumesc mult! I'm blushing...:P

    ReplyDelete
  12. Initial am crezut ca sunt ai tai , deci chiar seamana.. doar ca u ai un fel de hazel honey..ai ei sunt mai inchisi :D

    f frumos realizat :*

    ReplyDelete
  13. Special K - da, sunt o idee mai deschisi ai mei. Am comparat pe aparat si e aproape insesizabila diferenta.:)
    Multumesc!:*

    ReplyDelete
  14. despre ce surpriza se tot vorbeste aici:))?

    ReplyDelete
  15. anda - nu fi modesta, ai ochi frumoosi!

    ReplyDelete
  16. Ella - e o semi-surpriza sa zic asa, vei vedea maine. :)
    Ok, nu mai zic nimic atunci despre ochii mei. Multumesc!:*:*:*

    ReplyDelete
  17. f nice realizat, si ii sta bne prietenei tale cu genul asta de smokey:P..bv`o>:D<

    ReplyDelete
  18. Ce frumos ti-a iesit! :D (si cu farduri putine, nu ne-ai bagat in ceata cu o mie pe acolo :))))

    ReplyDelete
  19. Rose Aura - danke!:D
    :)) Da, asa e. De data asta cu mai putine culori. :P

    ReplyDelete
  20. foarte frumos machiajul si se vede frumos si cu ochelari.
    si nu te mai plange ca stii ca ai niste ochi foarte frumosi!:*

    ReplyDelete
  21. frumoasa prietena ai, dar si prietena prietenei este la fel de frumoasa :)...in machiaj foarte reusit si un smokey adevarat

    ReplyDelete
  22. Foarte reusit look-ul, prietena ta are ochii foarte mari si expresivi. Imi plac variantele astea de efect, dar cu putine culori, mai simpl de reprodus!
    Astept cu interes surpriza!

    ReplyDelete
  23. AlexantzA - si mie mi-a placut la nebunie cum s-a vazut cu ochelari. :)
    Ok, ok...nu mai spun nimic!:)))
    Te pup!!!

    ReplyDelete
  24. Unika - multumesc mult, esti tu o draguta!
    Pupici!:*

    ReplyDelete
  25. Sadie - da, sunt foarte frumosi ochii ei si usor de machiat. A fost o adevarata relaxare.
    Asa e, as fi putut sa folosesc chiar 3 culori, dar asa de fantezie am mai bagat si negrul cu sclipici. :))
    Intr-adevar pot iesi machiaje foarte frumoase si de efect si cu putine culori.
    Mai un pic...:P
    Pup.

    ReplyDelete
  26. Ce ochi frumosi are! Seamana cu ai mei :D :)). Imi place tare mul look-ul :)

    ReplyDelete
  27. e reusit lookul dar ca sa fie si mai saritor, ar trebui sa dai cea mai deschisa culoare fix sub spranceana, deci nu o singura culoare de highlight, ci doua. Una mai naturala intre culoarea mai inchisa de mai jos si cea mai deschisa, eventual alb, fix sub spranceana.

    ReplyDelete
  28. My little nails - fix sub spranceana este chiar alb.
    Am preferat sa fac look-ul cu cat mai putine culori de data asta.

    ReplyDelete
  29. OMG! Super cool ! Si genele sunt ... nici n`am cuvinte :X

    Hmmm... nu pe tine te`am certat ca e Ja-De ? :))

    ReplyDelete
  30. Iguanitza - Mersi! :)
    Are niste gene incredibile! :D
    Aici am aplicat doar un strat de rimel, imagineaza-ti! :)
    Din cate vad eu, am scris corect, e Ga-de. :P:):D

    ReplyDelete
  31. SI eu am crezut ca sunt ochii tai hahaha Ii sta super bine prietenei tale si imi place cel mai mult cum se vede cu ochelari! :X te pup :*

    ReplyDelete
  32. Ughhh... my bad. Eu stiam ca e Ja-De...
    Doar un strat, imi imaginez cum ar fi aratat cu 2 straturi :X

    ReplyDelete
  33. Iguanitza - pai data trecuta, cand chiar gresisem din obisnuinta si am scris Ja-de, m-ai certat ca e Ga-de.=))
    Genele ei sunt to die for!:D
    Te pup!:*

    ReplyDelete
  34. ba nuuuuuuuuu te`am certat ca ai scris Ga-De si e Ja-De :))

    *kiss*

    ReplyDelete
  35. Iguanitza - uite link-ul site-ului lor oficial. :)
    http://www.gadecosmetics.com/htmls/home.aspx

    Te pup!:*

    ReplyDelete
  36. Foarte reusit machiajul ei si ii stai si ffff bine :X

    ReplyDelete
  37. un machiaj superb! numai bun pt tipul ei de ochi! te pup

    ReplyDelete
  38. Andreea's Blog & Superficial Doll - va multumesc fetelor!:*

    ReplyDelete
  39. pai tocmai asta iti ziceam, sa fie 2 culori sa fie tranzitia mai naturala:))

    ReplyDelete
  40. poate ar fi mers mai bine ceva mai inchis

    ReplyDelete
  41. L.R. - nu stiu de ce am impresia ca acest comentariu este pus asa...aiurea sa spunem. :P
    Ma mir ca din punctul de vedere al unui baiat ar fi trebuit sa fie mai inchis. :P
    Nu asta am urmarit oricum. A iesit exact asa cum ne doream, purtabil.

    ReplyDelete