120 Palette: Simple Smokey Look

Helloooooo!

Astazi inaugurez o noua rubrica pentru voi. Recent, cineva m-a intrebat daca as putea sa fac look-uri folosind exclusiv paleta de farduri cu 88 de culori. Dar cum eu nu o am pe aceea, ci pe cea de 120 am zis ca oricum ar fi o idee buna. Stiu ca majoritatea cititoarelor mele au aceasta trusa, asa ca rubrica ar fi una utila, nu? Si cele care aveti paleta de 88 de culori cred ca veti putea adapta look-urile, pentru ca se regasesc culori din trusa de 120 si in cea de 88.
Mie una mi se pare o idee buna aceasta rubrica, plus ca imi da motive sa folosesc paleta cat mai des!:)))))
Nu voi prezenta decat machiajul ochilor in aceste postari, restul produselor nu le voi mai enumera. Va las pe voi sa alegeti ce vreti pentru restul machiajului. :)

So, astazi va prezint primul look. Am fost asa la mall cu prietena mea Sandra. A fost o zi tare friguroasa iar moralul meu nu era unul tocmai bun, se pare ca si machiajul meu a reflectat lucrul acesta. 

Here it is:






Este clasicul smokey look, fara nici o pata de culoare, doar in nuante de gri si negru. Si este foaaaarte simplu de facut.
+ ca are putine culori, asa cum va place. :)

Culorile folosite:


Va mai pun o pozica de la mall (nu mi se vede deloc machiajul, aparatele foto de pe telefon nu reflecta nimic, dar pe cel digital il uitasem acasa) si inca o poza facuta in joaca, cu un efect special de pe aparat (mi-a placut mie mult cum se vedea machiajul).




Astept feedback-ul vostru in ceea ce priveste aceasta rubrica.

Hugs & kisses,
Anda.

Share:

54 comentarii

  1. frumos, Anda:) ca de obicei;)

    ReplyDelete
  2. Foarte frumos :x:x. Si eu fac look-urile aproape numai cu paleta 88 :D. Seamana perfect cu un look recent al meu dar pe care nu l-am pus pe blog pentru ca am doar vreo 2 poze foarte proaste :D, daca vrei ti le trimit tie pe mail:D kiss

    ReplyDelete
  3. Mi se pare o idee foarte buna! Keep it up:D
    Si imi place si cum ti-a iesit lookul,seamana cu ce foloseam eu la scoala zi de zi,doar ca era totul mat.

    ReplyDelete
  4. smokey my all time fave...unul dintre ele :D superb cum ne-ai obijnuit

    ReplyDelete
  5. <3 O sa ma straduiesc si eu sa fac asa ceva cu prima ocazie :">

    ReplyDelete
  6. dap, cred ca e o idee buna :P

    lovely look:*

    ReplyDelete
  7. :D mai mergem la o cioco nu? :D

    ReplyDelete
  8. cute si de efect...smokey eyes vor fi mereu in trend:P

    ReplyDelete
  9. Adina - trimite-le, cum sa nu!:D
    Cand o sa adun mai multe poze de la voi o sa fac si o postare.
    Pupicei!

    ReplyDelete
  10. Lestie - ma bucur ca iti place initiativa mea!
    te pup!

    ReplyDelete
  11. Arrianalovemakeup - eu nu pot sa zic ca acest tip de machiaj este preferatul meu, dar e chiar potrivit din cand in cand.
    kiss.

    ReplyDelete
  12. Sandra - categoric!:D M-ai initiat acum! :))

    ReplyDelete
  13. Wow imi place!! Eu nu am nici paleta 88 nici pe cea 120 pentru ca nu prea folosesc culorile tari la machiaj, oricum se pot adapta :) Imi place mult de tot cum ai facut si pe pleoapa inferioara aceeasi ordine la culori :X

    ReplyDelete
  14. reusit make-up :) keep up the good work ;;)

    ReplyDelete
  15. me likey :D mai mult nu pot sa zic ca n-am inspiratie [ :( ] da-i foarte cute :)

    ReplyDelete
  16. Lauren - cu siguranta vei putea adapta. Daca nu vrei culori atat de tari ai putea sa-ti iei paleta 88. Aia e mai putin crazy, fata de asta de 120. Eu am in plan 88 metal mania!I'm in looove!
    Am pastrat aceeasi ordine pentru ca am vrut efectul ala de degrade si sus si jos si am vrut sa pastrez machiajul cat mai simplu. :D:D
    pupici.

    ReplyDelete
  17. Aqua_shell - multumesc!:))
    stai linistita, si pentru mine e devreme!:)):P

    ReplyDelete
  18. e super ideea,ma bucur ca te`ai gandit si la noi,cele cu paleta 120:)look`ul e super pt perioada asta friguroasa:(:(((()!te pup

    ReplyDelete
  19. Foarte fain machiajul si estrem de utile explicatii/faptul ca ai numerotat culorile/ca ai surprins fiecare ochisor in parte sau in ansamblu. E perfect! La cat mai multe astfel de look-uri! ;)

    ReplyDelete
  20. Andra - m-am gandit ca v-ar fi util!:)
    Ma bucur ca iti surade ideea.
    pupicei!

    ReplyDelete
  21. Daria - so glad u like it!:d
    pup!:*

    ReplyDelete
  22. super rubrica. si imi place f mult machiajul. tutoriale nu faci?:D

    ReplyDelete
  23. Foarte dragut si practic machiajul de smokey eyes ^_^
    Keep up the good work! :)

    ReplyDelete
  24. Cineva adica Dragonfly :)
    E tare frumos look'ul iar forma ochilor tai ma da pe spate

    ReplyDelete
  25. Iunnia - ma bucur ca iti place!
    am facut ceva tutoriale la rubrica how to, dar vor mai urma!;)
    pupici.

    ReplyDelete
  26. Drgonfly - :))
    sper sa te ajute totusi si pe tine si sa regasesti culorile si in paleta de 88. :*:*:*
    Daca era si pleoapa mai ridicata, ar fi fost perfecti ochii, m-as fi declarat multumita!:))

    ReplyDelete
  27. Foarte dragut make-up-ul.
    Si imi place si cum ti-ai aranjat parul.

    ReplyDelete
  28. te referi la gluga?
    las' ca e bine asa :*

    ReplyDelete
  29. Ce mistooooooo ! Si rubrica asta imi place la nebunie! Brilliant idea!!
    Si voiam sa te intreb cum faci chenarul ala la comentariile tale. Am mai vazut si la Koko asa. Vreau si eu. Si vreau si sa imi scriu asa cum ai scris tu acolo sus "Anda Zelenca Make`Up". Vreeeeeeaaaaaaaaaaau !:D

    ReplyDelete
  30. Dorina - mersi!:D
    Aia e freza mea de toate zilele!:))
    Trebuie sa ma tund neaparat ca mi-e bretonul crescut si treuie aranjat.;))

    ReplyDelete
  31. Dragonfly - n-am inteles ce gluga...:))

    ReplyDelete
  32. Iguanitza - ma bucur ca iti place ideea mea.
    - tot ce am facut pe blog a fost cu ajutorul tutorialelor de pe internet. am cautat pe google ce aveam nevoie. Iar sus am facut eu header, nu se poate face din Blogger, trebuie facut in Photoshop (sau alt program de editare eventual).

    ReplyDelete
  33. Am incercat si eu... dar oricum nu a iesit ca al tau de bine si oricum eu si pozele nu prea avem puncte comune :))

    ReplyDelete
  34. Irina - sunt convinsa ca ti-a iesit si tie frumos!:)
    si eu eram asa inainte cu pozele, nicicum nu ma multumeau. :))

    ReplyDelete
  35. Michellinne - ieeeei, ma bucur ca o ai si ca va fi utila rubrica. Eram sigura ca multe o avem. :)
    Si dupa cum ziceam, imi da si mie motive sa o folosesc mai des. :))
    Multumesc!
    Pupicei!

    ReplyDelete
  36. Ft tare machiajul :). Poza cu voi2 o vazusem pe forum si imi place mult de tot dar nu ma mai pot loga ca mi-am uitat parola :| :)). Pupici & spor!

    ReplyDelete
  37. Iulia - mersiii!:)
    ahh si eu patesc chestile astea intotdeauna(cu parolele). :))

    ReplyDelete
  38. imi place mult cum ti-a iesit machiajul! superb!
    iar ochii tai...divini!
    abia astept sa imi soseasca si mie trusa 120 de pe ebay.
    o sa incerc o gramada de machiaje noi cu ea!
    btw, e faina rubrica, asa ca...keep on doin` it!

    ReplyDelete
  39. mie imi place foarte foarte mult cum iti sta:x cred ca ador cum iti sta :)) pe bune, nu stiu de ce, dar parca are ceva special, arata demential:*

    ReplyDelete
  40. Anca Buzea - ma bucur!:D
    pupici!:*

    ReplyDelete
  41. Strumfita cu esarfa - ma simt onorata si ma bucur sa te vad pe aici(pe blog). :D:D
    ma bucur ca iti iei si tu trusa, o sa vezi ce utila e!
    pupici!:*

    ReplyDelete
  42. Alexantza - si eu chiar nu ma omor dupa cum imi sta cu smokey eyes asa clasic. Dar ma bucur ca tie iti place.:D
    kiss-kiss!

    ReplyDelete
  43. Buna! De unde ti-ai cumaparat paletele 88 si 120 ?

    ReplyDelete
  44. Anonim - eu nu am decat paleta 120, pe cea 88 nu o detin.
    Am luat-o anul trecut, de pe Okazii.

    ReplyDelete
  45. Multumesc Anda>:D<.

    ReplyDelete
  46. Ai putea sa mai faci cateva machiaje cu paleta asta de culori? mersi mult

    ReplyDelete
  47. Anonim - in stanga la categorii, gasesti "120 palette looks". Acolo sunt toate pe care le-am facut exclusiv cu aceasta paleta deocamdata. Vor mai urma si alte look-uri.

    ReplyDelete