Review & Swatch Avon - 8 in 1 Eye Palettes

Helloooooo!

Pentru ca i-am promis Camelcutzei de ceva timp ca voi face swatch-uri la aceste palete, cum am primit azi comanda Avon cu a doua trusa, m-am si pus pe treaba si am facut pozele. Este vorba despre paletele cu farduri de pleoape 8 in 1 Smokey Eyes si Neutral Tones. Paleta Neutral Tones o am de ceva timp si chiar am facut un look cu ea aici. Si cea Smokey eyes imi place foarte mult, abia astept sa o folosesc. Probabil urmatorul look de la rubrica cu machiaje Avon v-a fi facut cu ea.

Parerea mea despre aceste farduri este in general una buna. 

PRO:
- pret avantajos( 8 culori pentru 25 lei);
- sunt pigmentate;
- in ambele combinatii sunt foarte frumoase culorile;
- culorile sunt atat mate cat si sidefate.
- aveti toate culorile de care aveti nevoie pentru un look intr-o trusa. Atat culori pentru highlight, cat si culori pentru contur si pentru toata pleoapa.

CONTRA:
- sunt putin prafoase (ca si cele de la Elf de exemplu), dar pe mine asta nu ma deranjeaza prea tare, macar sunt foarte pigmentate si compenseaza;

Si swatch-urile:

Trusa Smokey Eyes:




Trusa Neutral Tones:




Sper sa va ajute daca vreti sa le comandati.

Imi cer scuze ca am fost asa la obiect azi, n-am nici un fel de inspiratie, am fost nervoasa toata ziua fara nici un motiv (d'ooh, e perioada aceea a lunii), sunt suparata pe vremea asta ingrozitor de urata si de rece, sunt deprimata ca a trecut vara...cate n-au mai fost pe capul meu!:)) Dar nu va faceti griji, imi revin eu cat mai curand (mai exact 5 zile)! :))

Va pup,
Anda.

Share:

32 comentarii

  1. Mi-am luat-o si eu pe cea in culori neutre. Chiar vreau sa ii fac un review zilele viitoare. :D
    Si cealalta arata foarte bine! :D

    ReplyDelete
  2. Shopperita - astept cu nerabdare si review-ul tau!
    kiss.

    ReplyDelete
  3. Iti inteleg starea... Eu stau si ma uit in gol si ma pufneste plansu' fara motiv. Apoi rad singura de mine :)).

    ReplyDelete
  4. Iulia - dooh...girls! Cine ne mai intelege!?:)))
    Si eu patesc ca tine uneori, ma apuca plansul si nu stiu de ce...:))

    ReplyDelete
  5. Nookie - I should! :)) dar maine!:))

    ReplyDelete
  6. Hmm.Imi fac si mie cu ochiul paletele astea,dar eu deja simt ca am super multe farduri si vreau Paleta cu 120 de culori..Ahh,decizii,decizii,decizii.De ce e asa de greu sa fii femeie?:))

    Anyway,sa le folosesti cu placere si astept sa vad lookul realizat cu paleta Smokey!

    ReplyDelete
  7. Arata foarte bine, sa le folosesti sanatoasa!

    ReplyDelete
  8. Lestie - exact asa eram si eu aseara!:)))) am atatea palete de farduri si tot mi-am mai comandat doua a cate 10 culori de la nyx...si mai vreau si 88 metal mania...i'm crazy!

    ReplyDelete
  9. ce bine arata, Anda.. eu mereu ma tem sa iau farduri de la Avon ca ma gandesc ca nu prea tin.. anyway, astept sa faci un look cu ele :) pupici

    ReplyDelete
  10. pretty stuff...ar trebui sa-mi iau si eu aia neutral ca oricum n-am nimic de genul si mi-ar prinde bine from time to time :)) puup:*

    ReplyDelete
  11. Sa le stapanesti sanatoasa, imi place mult paleta cu Neutrals :D se aseamana putin cu Naked de la UD :X
    Lasa ca iti revii tu, te inteleg perfect sunt in aceeasi situatie :-<
    Pup :*

    ReplyDelete
  12. Miuri - de ce sa nu tina? daca folosesti un primer te tine orice fard!:D:P
    si eu abia astept sa fac un look cu ele!:D
    te pup!

    ReplyDelete
  13. Special K - daca n-ai asa ceva, chiar merita, mai ales pentru ca nici nu e scumpa.
    Am vazut ca au adus si la Nyx o paleta neutral la 40 de lei. Si aia arata super!:D
    te puuup!:*

    ReplyDelete
  14. Lauren - e frumusica ea si isi face treaba, dar cred ca cea de la UD e net superioara. Mi-as dori una de genul...but one daaay...:))
    pupici.
    p.s. - astazi sunt deja mai bine :))

    ReplyDelete
  15. sunt pretty :) chiar arata tentante..ceea ce ma enerveaza pentru ca nu stiu cat o sa ma pot abtine sa nu le iau :))

    ReplyDelete
  16. Aqua_shell - i feel your pain!:D

    ReplyDelete
  17. Buna...ai un award la mine *hug*

    ReplyDelete
  18. stiu ca prima data am vazut truse din astea cu 8 culori pe site-ul avon din uk si mereu ma uitam lung la ele.. dar pana au aparut la noi, aveam deja majoritatea culorilor asa ca nu le-am mai luat (inca :)) )

    ReplyDelete
  19. Cris - si eu la feel!:))
    ca mereu verific sa vad ce-a mai aparut prin america si imi era asa de ciuda. cum au aparut si la noi am luat-o pe cea neutral. apoi au disparut o perioada, dar oricum le vroiam pe amandoua.:D

    ReplyDelete
  20. Hmm nu ma asteptam sa fie atat de ok.
    Cred ca o sa raman fara niste bani in portofel saptamanile viitoare :D

    ReplyDelete
  21. Chatte - lol!:))
    si eu sunt la fel!;))

    ReplyDelete
  22. am si eu paleta smokey dar nu`mi place deloc,am impresia k sunt murdara pe la ochi cand incerc sa o folosesc...:)sa faci un make`up cu ea sa vad cum arata la tine.te pup

    ReplyDelete
  23. Andra - ma faci tot mai curioasa sa o incerc. Mie asa din swatch-urile de pe mana imi pare ok.
    Fac un look cu ea soonish, promit!

    ReplyDelete
  24. Observ pe aici numai pareri de bine si eu am avut trusa Smokey Eyes insa cu , culori mai deschise , asta acum cam jumatate de an , cand aparuse la oferta cu trusa aceea de gloss-uri . Fara sa ezit am cumparat-o . Cand a venit eu si mama eram foarte incantate abea apucam sa o testam , insa spre mirarea noastra .... erau foarte foarte preafoase , nu se vedeau deloc pe ochi , parca nu erau farduri. De atunci am evitat trusele de genu din avon . Sa ai noroc de ele >:D< Oricum ai avut atata timp cat nu ai patit ca mine:*

    ReplyDelete
  25. As vrea sa te intreb daca se prind bine pe pleoapa culorile sau daca palesc la cea mai mica atingere... Este bine ca sunt pigmentate, dar se si fixeaza pe pleoape? Sunt foarte frumoase paletele si ma tenteaza, dar nu vreau sa-mi iau iarasi teapa cum am patit-o cu un alt fard de la Avon.

    ReplyDelete
  26. Dia - eu nu am avut probleme cu ele. Mi se par pigmentate si imi stau pe pleoapa. Ca orice fard sa stea ai nevoie de un primer si nu o sa mai prea ai probleme. pupici.

    ReplyDelete
  27. Totusi, ca si calitate, cele mai bune mi se par trusele lor cu 4 culori. :)

    ReplyDelete