Review & Swatch - Elf Studio

Salut!

Acum cateva zile am vazut pe site-ul www.eyeslipsface.com.ro acest banner:
Se pare ca din 15 septembrie vom avea gama Elf Studio si in Romania si oricare produs din aceasta gama va costa 18 lei (mai mult decat m-am asteptat eu, dar tot e mai bine decat nimic). In orice caz sunt foaaaarte nerabdatoare si abia astept sa fac comanda, sunt multe produse pe care astept sa le detin de prea mult timp.

Anyway, am primit luni de la o prietena buna 3 produse din aceasta gama si imi plac la nebunie, chiar sunt foarte incantata de ele. Prin urmare am decis sa vi le prezint si voua astazi, cu siguranta va vor ajuta daca decideti sa faceti comanda pe site . :))

Aastazi va prezint:
- Cool Bronzer;
- Corrective Concealer
- Eye primer & Liner Sealer.

Incep cu cel care imi place mie cel mai mult:

Eye primer & Liner Sealer:



Eye primer-ul este chiar ok, l-am folosit ieri si s-a comportat foarte bine, nu usuca pleoapa si uniformizeaza culoarea acesteia.

Partea interesanta este Liner Sealer-ul. Acesta transforma fardurile noastre preferate in eyelinere. 
Am facut niste swatch-uri pe mana cu fardurile din trusa mea Deborah si chiar arata bine:
Partea cea mai frumoasa este ca intr-adevar nu se sterg, am dat cu mana de nenumarate ori peste ele si au ramas acolo. :D 
Sunt incantata. :)

Corrective Concealer


  • bejurile se folosesc pentru corectarea zonelor cu probleme;
  • verdele se foloseste pentru a neutraliza roseata;
  • cel roz-lila  se foloseste pentru a estompa pungile de sub ochi.

Ce nu mi-a placut la ele este faptul ca nu sunt foarte pigmentate, nu acopera foarte bine. Nici o sansa sa acopere zonele cu probleme (cosuri), dar pentru cearcane si pentru zonele cu roseata este foarte buna.

Cool Bronzer



In ultima poza am facut swatch atat la fiecare in parte cat si la nuanta care reiese daca le combini pe toate patru. Imi place foarte mult, desi mie mi s-ar fi potrivit mai bine Warm Bronzer. Cel mai mult imi place rozaliul acela de pe randul de jos, este superb, dar arata foarte bine si daca le amestec. Daca iau marourile individual, sunt mult prea inchise pentru tenul meu.
- culorile sunt mate si au o textura catifelata.

Hope this helps!

XOXO,
Anda.

Share:

39 comentarii

  1. chiar arata bine, sa le folosesti sanatoasa:*
    mi-ar placea si mie Eye primer & Liner Sealer-ul, dar nici pe cel din gama "normala" nu l-am prins inca :))

    ReplyDelete
  2. Acum m-ai facut sa imi para si mai rau ca m-am apucat de project 10 pan:))Cel putin liner sealer-ul ala ma tenteaza GRAV!!Ehhh o sa incerc sa fiu cumintica!Sa ne arati ce iti iei cand apar la noi:D

    ReplyDelete
  3. Sa le folosesti cu placere ! :* Totusi am o curiozitate : cum transformi fardurile in tus?Care e smecheria?

    ReplyDelete
  4. AlexantzA - multumesc!:D
    Sa-l iei pe asta cand apare, ca macar e 2 in 1. :P

    ReplyDelete
  5. chiar ca arata interesant primer and liner sealer-ul. Si ai dreptate...si eu ma asteptam la un pret putin mai mic...credeam ca vor fi 15-16 lei dar apoi am confruntat cu elf uk si £3.50 sunt 17.99 lei...deci tot acolo suntem.

    ReplyDelete
  6. Deena - eu nu stiu daca as rezista cu 10 pan ala!:))
    O sa va arat, normal!:)

    ReplyDelete
  7. Alexandra - multumesc.
    Pur si simplu iau fard cu aplicatorul, care are deja solutia aceea pe el. Atat de simplu!(nu pateste nimic fardul). :)

    ReplyDelete
  8. Foarte interesant Liner Sealerul :). Eu vreau un Gel Liner si o pensula :D. Cel putin momentan :))

    ReplyDelete
  9. Nice :D:D. Si eu abia astept sa dau comanda pentru ca vreau pensula aia :)) pe care o vrei si tu :D. Probabil o sa-mi iau un blush sau vad eu :))

    ReplyDelete
  10. Iulia - eu nici nu incep sa zic cate as vrea!:)))))))

    ReplyDelete
  11. Adina - daaaaaa, visez noaptea la ea!:))
    Dar mi-e frica ca poate n-a fost in stoc cand au luat ei. Sper sa fieeeee!

    ReplyDelete
  12. sa le folosesti sanatoasa, Anda :) imi fac cu ochiul toateee :D

    ReplyDelete
  13. Miuri - multumesc!:D te inteleg perfect!:)

    ReplyDelete
  14. Aqua_shell - si eu exact la acelasi pret ma asteptam, avand in vedere ca ei din america, iar acolo sun 3$ - aprox 9 lei.
    Dar e bine si asa, macar o sa avem acces la ele. :)

    ReplyDelete
  15. Ce pensula vrei, ce pensula vrei? :D

    ReplyDelete
  16. Iulia - :))
    pensula aceea pentru pudra, cu varful plat!:D
    Eu dinalea folosesc pentru a aplica fdt, atat mineral cat si lichid. :P

    ReplyDelete
  17. Am vazut pensula :D. In curand iti indeplinesti visul :)):P
    Eu numai cu degetele pot :"> :)). Am incercat cu o gramada de buretei si pensule dar nu am reusit. Si inca una nu are rost sa-mi iau :)).

    ReplyDelete
  18. Iulia - mie cu degetele nu-mi mai place de cand am baby buffer-ul de la Tanf (care arata cam ca pensula aia de la Elf).
    - cu buretei nu am reusit nici eu vreodata...nu-mi place cum iese;
    - cu pensula normala pt fdt nu e mare diferenta, fata de aplicarea cu degetele.
    Dar cu dinasta tip buffer e cu totul altceva, crede-ma. :)
    Sper doar sa o aduca si pe aia, sa fi fost in stoc in America cand au luat ei.
    pup.

    ReplyDelete
  19. numar zilele :)) am o lista imensa cu ce vreau :D

    ReplyDelete
  20. Arrianalovemakeup - mie-mi zici?:))))) si eu la fel!!!

    ReplyDelete
  21. O sa puna si cei de la Elf in curand aia cu "aici sunt banii dumneavoastra" :))

    Oricum o sa se tremine stoc`ul din prima zi:))
    Deci sa fim pe faza..:D

    ReplyDelete
  22. Si eu de-abia astept, cred ca voi face numaratoare inversa! primerul il am si eu, si-mi place line sealer-ul, insa primerul sucks, cel putin la mine, cu pleoape cu sebum. Poate daca ai pleoape uscate, e ok, insa mi se strange fardul in pliu imediat cu el...si cel de 8 ron e minunat:)

    ReplyDelete
  23. super :D can't wait :D

    Asa am si eu "eye shadow transformer" din paleta liquif-eye. Sa ma vezi prima oara ce suparata eram ca e prost eyelinerul si apos si n-are intensitate :))) pana m-am uitat pe cutie si arata clar acolo ca faci dungi cu el:))) the blond in me :"> ::))

    ReplyDelete
  24. hmm ELF, o firma care-mi place si nu numai din cauza preturilor. sa le folosesti cu placere. sincer si mie mi se pare cam mult 18 ron pt gama studio :-s ce-mi place cel mai mult e paleta de concealer

    ReplyDelete
  25. Nice review, sa le porti cu placere :)
    Apropo de concealer, ai spus ca acesta nu corecteaza pra bine cosurile... ai putea recomanda cateva care pot? Dintre cele pe care le-ai incercat.. sa enumeri cateva pros and cons :D

    ReplyDelete
  26. Deedee - eu sper sa nu se termine din prima zi si sa fi adus destule pentru tooaaaata lumea!:D

    ReplyDelete
  27. Camelcutza - ar trebui sa facem toate deodata!:))
    - si mie mi s-a parut minunat primerul cu 8 lei, dar vad ca la mine si-a facut treaba si asta. :)

    ReplyDelete
  28. Special K - me too!:D
    eu prima oara am crezut ca sealerul asta ar trebui sa-l aplic peste eyeliner, ca sa il faca waterproof...cred ca as fi stricat tot machiajul daca faceam asa. :))

    ReplyDelete
  29. Superficial Doll - si mie imi plac mult produsele lor. Intr-adevar puteau sa fie mai ieftine pentru o tara cu un nivel de trai ca al Romaniei. Suntem la acelasi nivel (la pret) cu cele din UK, iar diferenta dintre salarile noastre si salariile lor este enorma.
    Anyway, dupa cum ziceam, mai bine asa decat deloc.

    ReplyDelete
  30. Cristina - multumesc!:)
    Eu am unul de la Oriflame, tot asa in 3 culori. Ala acopera binisor. Inca n-am descoperit nici eu minunea in privinta concealerelor.

    ReplyDelete
  31. in sfarsit ajung si la noi.abia astept!

    ReplyDelete
  32. Buna!Ti-am acordat un premiu pe blogul meu
    http://cerceifimo.blogspot.com :)

    ReplyDelete
  33. hey, stiu ca vorbisem la postul despre oje despre top coat-uri care matifiaza lacul de dedesubt si te interesa ideea.
    nu stiu daca ai vazut, dar Camelcutza a scris astazi ca ar exista unul si de la ELF, gama normala, deci la doar 8 lei. pana acum nu aparuse la noi, dar se pare ca de pe 15 va fi pe stoc.

    ReplyDelete
  34. Monica - mersi de info, vazusem si eu acum cateva zile pe site-ul elf din america ca exista, cu siguranta mi-l voi lua.
    kiss u!

    ReplyDelete
  35. Imi place ce a scris Deedee: "O sa puna si cei de la Elf in curand aia cu "aici sunt banii dumneavoastra" :)) "
    Cred ca are dreptate!

    ReplyDelete
  36. Ema Stil, Brasov - asa e! :)) are mare dreptate!

    ReplyDelete
  37. Si de cand sunt disponibile produsele din gama studio? Tot stau cu ochii pe site si nu prind nimic care sa-mi placa. Cand au tusul, nu au primer-ul pt ochi, cand au primer-ul, nu au tusul si nici macar pudra :)) De-asta ma intereseaza Liner Sealer-ul :X

    ReplyDelete
  38. Alexandra - de astazi sunt disponibile! maine dimi dau si eu comanda mea babana. :))
    Liner sealerul e FENOMENAL! O sa postez curand un look facut cu el, o sa vezi ce poate face, e fantastic, pe bune!:) Trebuie sa il ai!:)

    ReplyDelete