Haul Avon - No.1

Ieri mi-a ajuns si comanda Avon, ultima din seria de comenzi exagerate ce le-am facut in ultimul timp. O perioada TREBUIE sa stau cuminte.
Anyway, sunt foarte incantata de ce mi-am luat si am zis sa impartasesc cu voi fericirea mea:

Parfum Far Away Dreams - imi place mult mai mult decat anteriorul, pe care ajunsesem sa nu-l mai suport, desi intr-o perioada imi placea foarte mult. Acesta este total diferit, mult mai soft.

Farduri de pleoape:
Avon True Color Quads - Lace Edition - Lace Luxe & Lace Hues;
Avon Eye Artist Eyeshadow Trio - Naturally Neutral (primit cadou).

Fond de ten Perfect Wear - Natural Beige - aceste este o adevarata descoperire pentru mine, impreuna cu cel Ideal Shade. Pana acum nu mi-au prea impresionat fondurile de ten Avon, dar cu astea este alta poveste, voi povesti mai pe larg despre ele intr-o alta postare.
Fond de ten Callming Effects - Nude - primit cadou - nu l-am incercat inca. Totusi presimt ca nu o sa ma incante, fiind un fond de ten hidratant si cu o putere mica de acoperire. Cel putin asa e descrierea oficiala. Well...we will see about this one!
Clearskin Immediate Response Blemish Treatment - nici pe acesta nu l-am incercat inca, dar ii voi face un review curand, dupa ce imi voi face o parere despre el.

Gel de dus cremos Senses Imagine:
- miroase divin. :X

Si am mai primit un cadou foarte dragut, pe care il voi completa curand (in urmatoarele 2 campanii) cu cercelusi si un lantisor. :X
Imi place enorm ca imita un ceas:


Daca vreti sa fac review sau swatch la vreunul din produse, just ask.
Daca va place chestia asta cu haul-urile, o pot face in fiecare campanie. Astept parerea voastra.

Va las acum, ma duc sa invat! Am inceput scoala de soferi si sunt extrem de entuziasmata. Abia astept sa iau carnetul si sa conduc libera pe strazi. :)

Love,
Anda.

Share:

38 comentarii

  1. Sa le folosesti cu placere :x. Si iar sunt rapida :))

    ReplyDelete
  2. Adina - tnx. Cred ca si eu am fost rapida la tine de data asta. :))

    ReplyDelete
  3. sa le porti sanatoasa si cu cea mai mare placere..fondul de ten cu efect de calmare era preferatul ever a celei mai bune prietene,acum vreo2-3ani si aavea o formula light tare draguta,arata natural-sanatos..imi plac maaaaxim fardurile alea:X:X:X:Xo zi cat mai minunata iti doresc..sweeeettt kissssses

    ReplyDelete
  4. sa le folosesti sanatoasa! chiar azi ma gandeam sa-mi dau si eu comanda far away dreams, lace hues si perfecteur. hmm poate in campania 15 (de acolo sigur imi iau outspoken :D)

    ReplyDelete
  5. am uitat sa-ti spun bafta cu scoala de soferi :D eu mai am putin si termin.. adica teoretic as mai fi avut 6 ore prActic au aparut complicatii si o s-o mai lungesc :">

    ReplyDelete
  6. Sa le folosesti cu placere. :)

    ReplyDelete
  7. sa le folosesti cu mare placere si devotament,si eu am primit cadou parfumul acesta miroase bestial fata de celalat de la far away care l-am avut anul trecut si la un moment dat devenise prea greoi ca miros pt mn,pot sa-ti dau un pont dak vrei iti poti face cercelushi din canafoirul acela de la parfumel poate dak mai ai si pe cel negru de la celalalt parfum kiss ya :-*********

    ReplyDelete
  8. Sa le porti sanatoasa! :)
    Stiu cum e sa nu mai suporti un parfom, in cazul meu... treselle. La inceput mi-a placut mult, il 'adulmecam' des, iar dupa un timp mi-am dat seama ca ce-i prea mult strica :))

    Succes si cu scoala de soferi! :)

    ReplyDelete
  9. Ma repet si eu: sa le folosesti cu placere!Mie mi-ar placea sa ne mai spui ce primesti in fiecare campanie, intotdeauna imi face placere sa citesc ce isi mai cumpara fetele ;) Pupici!

    ReplyDelete
  10. Spor la invatat, inainte de toate!
    Produsele sunt foarte faine, in special fardurile din gama Lace:X:X:X
    Kiss kiss!

    ReplyDelete
  11. Sa le folosesti cu placere, imi plac eyeshadow-urile. Ne faci un swatch, pls? cand ai tu timp, eu nu ma grabesc :) :*

    ReplyDelete
  12. Sa le folosesti cu placere, Anda! pe mine sincer m-ar interesa un review la Clearskin :D

    te pup :*

    ReplyDelete
  13. Raluka Afronie - multumesc mult!:) Fondul de ten Calming Effects (cel in sticluta, nu acesta in varianta noua) a fost al doilea fond de ten ce l-am avut. O perioada chiar mi l-a placut, dar acum nu ma mai incanta pentru ca am descoperit altele mult mai bune. :D
    Si eu iti doresc o zi superba!:*

    ReplyDelete
  14. Swatch la fardurile de pleaope, pretty please :D.
    Spor la invatat! La inceputul cartii de legislatie atipeam :)). Apoi m-am obisnuit si-mi placea.

    ReplyDelete
  15. Superficial Doll - si eu vreau Outspoken...:D E asa tineresc. Si ma tenteaza si Herve Leger, care e sofisticat. Dar ma mai gandesc...:D
    pup.

    ReplyDelete
  16. Superficial Doll - eu numai ce am inceput. :D
    Ieri am condus pentru prima data. M-a scos afara din oras si am facut 60 km dus-intors. Am fost tare mandra de mine.:))

    ReplyDelete
  17. Andreutza(:*)- si pentru mine a devenit prea greoi, nu-l mai pot purta. Dar cand eram in clasa a 8-a puteam sa jur ca e parfumul vietii mele. :))
    Mi-ai dat o idee foarte buna cu cerceii. Problema e ca am doar unul dinala. :))
    pup.

    ReplyDelete
  18. Oana - multumesc!:)
    S-a facut atunci!:)

    ReplyDelete
  19. si eu sunt reprezentanta avon si pot spune ca sunt foarte foarte multumita de ei , cat si de produsele lor !am avut o data unele probleme cu un fard , insa de atunci nu am mai patit-o. si eu am primit bratarica si o ador, e finuta. abea astept urmatorul numar , ador parfumul a lu Fergie , si bineinteles cadoul: cerceii si crema de corp . A ... am primit si eu fondul de ten gratis :)) si coincidenta .... am ales aceeasi noanta:))

    ReplyDelete
  20. Anitta - iti multumesc, eu sper sa-l iau din prima!:D
    Si eu m-am indragostit de ele, de si nu aveam neaparata nevoie de inca doua truse de farduri. :))
    Pup.

    ReplyDelete
  21. Lauren - tnx!
    Am sa fac, promit. Si eu sunt curioasa ce poate sa faca. :D

    ReplyDelete
  22. Iulia - o sa fac, promit!:)
    Eu sunt foarte entuziasmata, mi-am dorit de mult chestia asta, deci si cartea de legislatie o citesc cu placere. :))

    ReplyDelete
  23. Make-up by Dina - Cadou la parfumul Outspoken o sa fie spray de corp+lotiune de corp. Cercelusii+lotiunea(aceeasi) sunt alta poveste. Vom castiga lotinuea campania viitoare, inainte sa apara parfumul la reps normali. Deci e cool. :D
    Probabil avem nuanta apropiata la ten si de aceea am ales amandoua Nude. :P

    ReplyDelete
  24. Eu aș fi interesată să transformi postul intr-o rubrică lunară.

    ReplyDelete
  25. Sadie - ma supun atunci! In fiecare campanie voi posta un haul Avon. Pentru ca in fiecare campanie gasesc ceva sa-mi iau.:))))

    ReplyDelete
  26. Ce bunatati :X sa le folosesti sanatoasa:*
    si eu am Avon Eye Artist Eyeshadow Trio, doar ca e cel Perfect Pink, imi place mult culoarea cea mai deschisa din trusa pentru highlight, arata foarte bine. Si de la Clearskin am si eu gel Blemish clearing(blemish treatmnent scrie putin mai mic), dar vad ca nu e ca al tau, oricum pe mine nu m-a impresionat.
    Succes cu scoala!Te pup:*

    ReplyDelete
  27. AlexantzA - multumeeeesc!:D:*
    Eu l-am primit, deci n-am ales eu nuanta, ca mi-as fi ales si eu pink, ca marouri am o tona acum. :)
    Tu ai gelul pentru cosuri in varianta noua de la Clearskin, al meu e cel din varianta veche, pentru ca l-am luat din oferta de reps. Cand am sa ii fac review voi pune poza cu amandoua. Oricum, continutul cred ca este acelasi.
    Te pup!:*

    ReplyDelete
  28. Great haul :D chiar nu mi-am mai luat ceva de la Avon in ages...poate ma convingi tu :> :)) puup, sa le folosesti cu placere :*:*

    ReplyDelete
  29. Anda - sa le folosesti cu placere pe toate!!
    Chiar buna rubrica cu Hauls, la Avon ar trebui sa fac si eu, la cate produse imi iau campanie de campanie :))

    Kisses!

    ReplyDelete
  30. Special K - multumesc!:D
    Poate te conving intr-un final. :P
    Te pup!:*

    ReplyDelete
  31. EllaSuchardine - multumesc mult!:D
    Da, si eu sunt exact la fel, deci merita sa fac rubrica asta!:))

    ReplyDelete
  32. Sa le folosesti cu placere. Spor la invatat si bafta la examen! :*

    ReplyDelete
  33. poti sa faci un review la fardul trio ;;)?

    ReplyDelete
  34. Ah, acum am văzut că ți-au cerut deja mai multe fete să faci un review pt farduri. Scuze că m-am repetat! :*

    ReplyDelete
  35. Michelline - Multumesc scumpo!:)
    Nu e nici o problema, ma bucur ca mi-ai spus si tu. Le voi face un review cat de curand. :D
    Te pup!:*

    ReplyDelete