Tag: 8 & 8




Am primit acest tag de la Alexa, Adyna si Superficial Doll. Va multumesc fetelor! 

Reguli:
~ Sa raspund la intrebari;
~ Sa creez si eu 8 intrebari;
~ Sa dau tag-ul mai departe catre 8 persoane.

Am sa iau pe rand intrebarile voastre:

Alexa:
 1. Cati bani cheltuiesti pe cosmetice lunar?
Uneori mai mult, alteori mai putin. Nu vreau sa stau sa calculez ca s-ar putea sa ma sperii. :))

2. Care este serialul tau TV favorit?
Mi-e foarte greu sa aleg unul. Hmmmm...:-??
Cred ca Grey's Anatomy. Ramane preferatul meu, desi pe parcurs m-am uitat la o gramada de seriale pe care pur si simplu le ador. Prefer sa ma uit la seriale americane decat la filme, deci am vazut multe. :)

3. Care este cel mai frumos cadou pe care l-ai primit?
Ceasul acesta  superb, primit de la iubitul meu acum doi ani, de Craciun.
 4. Care este felul de mancare favorit?
Orice provine din bucataria chinezeasca. :)

5. Care este job-ul tau curent?
Nail tehnician (n-am stiut cum sa-i spun altfel).

6. Gatesti? Daca da, care este felul preferat?
Mhm...mai tot timpul! :))
Acum serios, gatesc, dar destul de rar. Sunt experta la facut: oua (de orice fel), clatite, paste si pizza. Complicated huh? :))

7. Ce tara/oras pe care l-ai vizitat ti-a placut cel mai mult?
Split, Croatia.

8. Care este cartea ta preferata?
Seria Twiligt. Mda...m-a prins si pe mine. :))

Adyna:
1. Care este poza ta favorita? (posteaz-o)
E o poza din vacanta de anul trecut. Am vizitat Croatia. Aici eram in parcul National Krka (sa dati un search pe Google pentru mai multe poze minunate de acolo). Chiar a fost nemaipomenit, am facut baie langa cascada...am numai amintiri frumoase. Iar poza asta o ador.

2. Care este cea mai mare dorinta a ta?
Sa fiu implinita atat pe plan sentimental cat si in cariera. Si sa fiu sanatoasa atat eu cat si cei apropiati mie. 

3. Daca ai avea ocazia sa locuiesti in alta parte, ce tara/oras ai alege?
New York, Londra, Sydney, Split (m-a fascinat orasul acesta din Croatia), etc. Ar fi multe variante.

4. Care este stilul tau vestimentar favorit?
Hmmm, nu am un stil favorit. Ma imbrac in mai multe stiluri in functie de stare, de vreme, and so on. Dar de obicei e casual-feminin (daca exista termenul asta).

5. Care crezi ca e cea mai mare greseala in machiaj?
Fondul de ten aplicat ca o masca sau de o nuanta total nepotrivita (ce bate spre portocaliu :)) )

6. Care este cel mai jenant moment prin care ai trecut?
O intamplare de acum aproximativ 6 ani. Mi-au ramas tocurile intepenite in materialul ala moale de pe linia de tramvai. Amandoua. Cand tramvaiul venea. M-am panicat si am incercat sa scap si mi-au ramas pantofii acolo. :)) A trebuit sa ma intorc repede dupa ei. A fost extrem de penibil.

7. Care este cel mai scump lucru pe care ti l-ai cumparat?
Laptopul meu( Hp Compaq 610).

8. Daca ai putea avea o putere supranaturala, ce ai alege?
Sa fiu invizibila. Cand vreau.

Superficial Doll:
1. Care e primul lucru la care te gandesti dimineata cand te ridici din pat?
Sa imi sun iubitul sa-i spun "Buna dimineata". 

2. Cele 3 lucruri la care n-ai renunta nici in ruptul capului sunt..?
Telefon, laptop si rimel. :)

3. Cel mai prost obicei al tau este..?
Imi musc buzele. :(

4. Daca ai avea sansa sa iti schimbi viata cu alta a unei persoane de notorietate, care ar fi persoana aia si de ce?
Grea intrebare...nu prea ma pun eu in situatii dinastea...
Sa zicem...Lady Gaga...asa...numai ca sa vad ce e in mintea ei. :)

5. Daca ai alege intre a purta ochelari si a purta lentile de contact ce ai alege? De ce?
Amandoua. Nu sunt nevoita sa port din fericire, dar ochelarii mi se par foarte chic. Chiar intentionez sa imi iau o pereche cu lentile de sticla. Sau cu protectie pentru calculator. Aleg si lentilele, pentru ca daca as fi nevoita sa ii port tot timpul, cu siguranta m-as satura de ei si ar fi mult mai comod cu lentile de contact.

6. Un lucru care te dezgusta la persoanele din jurul tau:
Prefacatoria.

7. Alege: sa ai un machiaj impecabil dar parul sa nu fie intr-o zi buna, sau sa ai un par superb si sa nu stii cum sa te machiezi.
Aleg parul curat. Si o fata impecabila (nu e neaparat nevoie de machiaj). E de ajuns uneori. :))

8. Daca ai avea abilitatea de a manevra timpul, care ar fi primul lucru pe care l-ai face, ai da timpul inapoi sa retraiesti clipele frumoase si sa indrepti anumite greseli, sau ai da timpul inainte ca sa vezi ce urmeaza?
Prefer sa traiesc in prezent si sa nici nu ma gandesc la chestii de genul asta. E cel mai bine.

Si pentru ca majoritatea fetelor au fost taguite eu nu voi mai creea inca 8 intrebari. Ar fi un lant interminabil daca am face toate astfel. :)  Il dau mai departe totusi catre toate blogurile din lista mea, daca vor sa raspunda la intrebarile de mai sus.
Chiar mi-a placut tag-ul asta si mi-a facut placere sa raspund la intrebari. Sunteti foarte inventive fetelor! :)

Va pup,
Anda.

Share:

14 comentarii

  1. Ai dreptate, Anda. Pozele din vacante sunt, parca, mai speciale. :) Love, love, love. \:D/

    ReplyDelete
  2. Wow ce de intrebari! Dintre toate mi-a atras atentia cea cu ochelarii.. Daca folosesti ochelari desi nu ai nevoie, nu iti strici vederea? :-? Sa te documentezi bine bine inainte.. Asa am patit-o eu in clasa a 9a, am vrut sa imi fac o schimbare si am zis sa-mi pun ochelari.. dar la mine alta a afost faza, cand mi-am facut controlul, am decoperit ca aveam inceput de miopie :)) Si acum fara ochelari I'm kinda lost :)))

    Take care te pup :*:*

    ReplyDelete
  3. Lauren - pai daca as avea ochelari cu rame transparente, ca cei de soare, nu vad cu ce mi-as putea strica ochii. Sau cu ceilalti de care ziceam, care ofera doar protectie pentru calculator. Oricum tind spre cei simpli, fara nici o protectie, numai asa, de fantezie!:)))) Sper sa gasesc. kiss!

    ReplyDelete
  4. Hey si eu sunt fana Grey's Anatomy acum ma uit la sezonul 6.
    Tu la ce sezon ai ajuns :D

    ReplyDelete
  5. Andreea's blog - eu sunt la zi. :P
    Astept sa apara saptamana asta primul episod din sezonul 7. :D

    ReplyDelete
  6. Anda - ca tot veni vorba de tocuri :)) mi-am adus aminte de o alta intamplare jenanta si funny. prin cls.a9a cand intorceam capul dupa baieti, m-a fluierat unul, am calcat stramb si evident s-a rupt tocul cu tot cu "balena"... Va imaginati ca am mers acasa cu un picior pe varfuri:))
    alta faza am patit-o in ziua de bac la engleza, la fel de penibila:)) sa va mai spun:))?

    ReplyDelete
  7. Ella - ce tare!!!:))))
    mai povesteste-ne, cum sa nu! :))
    Cred ca toate avem intamplari dinastea minunate pe tocuri. :))))

    ReplyDelete
  8. Mi-a placut sa citesc asta la tine .. ai dat raspunsuri f interesante :d

    cred ca ti-ar sta bn cu ochelari :*

    ReplyDelete
  9. Vaai, si eu imi musc buzele, si toata lumea ma cearta. Daca ma dau cu ruj mi se usuca si parca mai bine merg la "papat". Daca le dau cu strugurel sau luciu ma mai abtin, insa mi se lipeste parul de buze. Ma mai amagesc cu guma de mestecat...
    Tu ce faci ca sa scapi de asta? [I'm not a psycho, doar ca e un tic nervos pe care-l am de prea mult timp, si in sfarsit am gasit pe cineva care are aceeasi "problema"]

    ReplyDelete
  10. Special K - multumesc, ma bucur ca ti-a placut. :)
    Vaaai daca ai sti cat imi doresc ochelari dinaia cu rama neagra, gen ochelari de tocilar, nu stiu cum sa-i numesc exact. Erau la New Yorker si i-am ratat!:( Iar acum num ai gasesc niciunde. Am inteles ca s-ar putea sa fie la Kenvelo. Am sa merg sa caut.
    Vreau si ochelari care sa para normali totusi, dar tot cu rame groase. Dinaia cred ca imi va fi mai greu sa gasesc. Numai ceva serios, de la un cabinet de oftalmologie eventual. Ce idei am si eu!:)) Ce om, n-am nevoie de ochelari, dar mie imi trebuie, ca sunt chic. :))))))

    ReplyDelete
  11. Annemarie - si pe mine ma cearta prietenul meu mereu. E un tic intradevar. Eu am perioade in care le las in pace si se regenereaza frumos, ca apoi, intr-o zi cand sunt stresata/nervoasa sa stric iar tot. :))
    Incerc sa ma dau tot timpul cu balsam de buze/ruj/gloss si e mai bine. :)

    ReplyDelete
  12. Chiar super tag-ul asta ;)) Sunt de acord cu tine in privinta parului. Daca nu arata bine, degeaba ai un machiaj extraordinar :D

    ReplyDelete
  13. Alexandra - Si mie mi-a placut atat de mult sa citesc raspunsurile fetelor. Sper sa-l faci si tu. :)
    Asa e. Cel mai mult conteaza sa avem o imagine ingrijita si asa...clean. :D
    Te pup!

    ReplyDelete