LOTD using Elf Primer & Sealer

Hello!

Look-ul ce vi-l prezint astazi l-am facut special pentru a verifica ce poate sa faca primerul & sealerul Elf (in special sealerul). L-am facut acum aproape o saptamana, eram racita cobza, deci nu va pot arata poze cu toata fata pentru ca aratam groaznic. :)

Acesta a fost rezulatul:






Vreau sa spun ca sunt absolut impresionata de sealer.
Ce este acest sealer? Cu ajutorul lui iti poti face din absolut orice fard eyeliner.
Imaginati-va ca imi pot creea eyeliner de absolut orice culoare doreste inimioara mea. SI STA! Me happy happy happy!:)) Si de primer eu sunt multumita, nu am avut probleme cu el, desi unele persoane s-au plans. Mie nu mi s-a sters fardul, a stat acolo toata ziua. Va recomand acest produs cu mare drag!:X

Acum sa va povestesc si ce am folosit pentru intregul look. Cu fata nu mai insist...:))

Pentru ochii:
- primer & sealer Elf (ca doar despre asta e vorba in postare nu?:P)



 - Jewels palette Ga-de:


Pentru buze am ales ceva foarte light (pentru ca oricum trebuia sa-l reaplic iar si iar fiind tot timpul cu servetelel la nas):
- Nivea Pearl and Shine


Atat pentru azi!

Hugs & kisses,
Anda.


Share:

36 comentarii

  1. Imi place lookul ca e accesibil si il pot purta si ziua :D Dar o intrebare am.. ce este si ce face mai exact sealer-ul? :| Never heard about it :-S

    te pup :*

    ReplyDelete
  2. Lauren - da, iti dai seama ca n-am avut chef de nimic complicat la cum ma simteam. :)
    Cu sealerul iti poti face din orice fard eyeliner. Bagi aplicatorul in fard si aplici pe ochi. Si ai eyeliner de ce culoare vrei tu. Like magic! :P

    ReplyDelete
  3. Lovely! Arata foarte foarte foarte bine! :X:X:X


    :*

    ReplyDelete
  4. omg! eu de ce nu l`am luat oare ? la urmatoarea comanda il pun pe lista!

    ReplyDelete
  5. Iguanitza - nu stiu de ce nu l-ai luat, dar e un must sa stii! :)
    Eu il ador!!!!
    pup u!

    ReplyDelete
  6. si mie imi place primerul, chiar rezista :) doar ca daca tot le am pe celelalte 2, nu prea apuc sa-l folosesc :D

    pup! imi place look-ul:* hope ur doing well now :D:*

    ReplyDelete
  7. Special K - si eu am mai multe, dar incerc sa le alternez. :) Ma bucur ca si tie ti-l place. Suntem 2. :)
    Sunt mult mai bine acum, mersi!:*:*:*

    ReplyDelete
  8. Wow super! Am pus si eu ochii pe sealer-ul ala dar vazusem ceva la Too Faced. Nu stiam ca au si cei de la elf... :D

    ReplyDelete
  9. Adina - si eu stiam tot de cel de la Too Faced. Asta pana l-am descoperit si pe asta. :)

    ReplyDelete
  10. Dar am o nelamurire... bagi ala in culoare... il folosesti ca tus dar dupa aia daca vrei sa folosesti o alta culoare, varful nu ramane murdar? Si nu se murdareste si produsul din interior? :D

    ReplyDelete
  11. Adina - ba da, trebuie sters inainte sa-l bagi inapoi. Dar cred ca e la toate aceeasi poveste nu?

    ReplyDelete
  12. Chiar ma uitam la produsul asta zilele trecute.... merita, zici? :) cool!

    ReplyDelete
  13. wow, e prima data cand aud de sealer (oups!)cat de intensa e culoarea? daca il combini cu farduri de diferite texturi (mat/sidefat) isi pastreaza textura ca eyeliner?

    ReplyDelete
  14. Hmm suna interesant :-? Chiar n-am mai auzit de asa ceva :)) dar aceeasi intrebare as mai avea si eu, ca Ella. Se pot folosi orice farduri? Chiar suna like magic thing :)))

    ReplyDelete
  15. Ella - culoarea e atat de intensa cat vrei tu sa o faci si in functie de fard. Nu vad de ce n-are merge daca amesteci un fard mat cu unul sidefat. :) Mie mi-a mers cu toate fardurile cu care am incercat pana acum. ;)

    ReplyDelete
  16. Lauren - this is a first then! :P
    Orice farduri. :) Like magic! :D

    ReplyDelete
  17. „Va v-a schimba viata”???Daca tot ai un blog,ce-ar fi sa inveti si putina gramatica?E limba ta materna,totusi...macar din respect pentru cei care citesc...E un blog plin de greseli de ortografie si gramaticale...

    ReplyDelete
  18. Diana,iti multumesc ca esti tu asa de draguta si de simpatica si m-ai atentionat. Am sa modific imediat. Special pentru tine.

    ReplyDelete
  19. hmm sa le folosesti sanatoasa! si sper ca te simti mai bine. foarte dragut machiajul iti sta foarte bine, iar sealerul e to die for! hmm eu am primerul din gama normala si mi se pare foarte bun :D te pup

    ReplyDelete
  20. Superficial Doll - Multumesc! Sunt mult mai bine acum, e pe sfarsite raceala. Si mie imi place muuult de tot primerul din gama normala. :D

    ReplyDelete
  21. Nice work! :D
    E foarte draguta nuanta aia de roz ^_^ nici roz..roz, ci doar usor roz (asta, da exprimare :)) )

    ReplyDelete
  22. Ai folosit o combinatie foarte frumoasa. Primer-ul ala ma tenteaza tare.

    ReplyDelete
  23. Ai niste ochi tare frumosi, dar par mereu asa de tristi :(... Sper ca e doar o iluzie! :)

    Kiss!

    ps: makeup looks lovely, as always! =^.^=

    ReplyDelete
  24. Cristina - Multumesc. Da...nu e chiar roz roz, e mai mult movuliu, dar bate inspre roz. :))
    pup u!

    ReplyDelete
  25. Sadie - mersi! Chiar isi merita banii sa stii!

    ReplyDelete
  26. Alexandra - nuuuu, nu am ochii tristi. Nu mi-a mai zis nimeni asta pana acum. :)
    Probabil din cauza unghiului din care a fost facuta poza.
    Kiss u!

    ReplyDelete
  27. chiar arata bine. Imi place machiajul. Sunt mai multe tipuri de primer la elf?

    ReplyDelete
  28. Alexandra(Tzontz) - mersi!:*
    Deocamdata doar doua au aparut in Romania. Asta, care are in celelalt capat sealerul (care e magnific) si cel din gama normala, cu 8 lei.
    pup!

    ReplyDelete
  29. As vrea sa te intreb care primer ti se pare mai bun din cele pe care le ai...eu il am pe cel de la radiant si nu mi se pare genial pt ca usuca pielea si arata ridata desi nu e,plus ca nu se pot blendui bine culorile.cel de la elf e mai bun? ms:*

    ReplyDelete
  30. Carmen - mda, cam aceeasi parere o am si eu despre cel de la Radiant. Trebuie sa pui o cantitate micuta sa mearga mai ok cu el.
    Din tot ce am eu cel mai bun mi se pare primerul cu 8 lei de la Elf. Iti recomand si cel de la Too Faced (Shadow Insurance), pe care il gasesti la Sephora. E foarte bun. Din pacate eu nu am acces la el pentru ca nu avem Sephora in Timisoara, dar deocamdata mi-e bine cu ce am.

    ReplyDelete
  31. Eu chiar sunt din Arad si am ocazia sa-mi cumpar produsele de la elf chiar de la sediul lor ms mult :*

    ReplyDelete