Am aparut in revista Joy!!!



Inca nu pot sa-mi revin!:D Sunt atat de bucuroasa si fericita. Simt ca asta este un inceput. :)
Este al doilea lucru minunat care mi s-a intamplat saptamana asta datorita blogului (mai multe detalii despre primul va voi da cat de curand).

Multumesc Cameliei pentru postare si ii multumesc Alexantzei ca mi-a trimis link-ul dis de dimineata. :)
Sunteti niste dragute.
Am sa editez acest post diseara si voi pune poze si mai multe detalii de indata ce cumpar revista!

LE:
Acesta este articolul:
Inseamna eeeenorm pentru mine si le multumesc celor de la revista Joy pentru acest articol.

Acum sa va spun si mica povestioara a apartiei mele. Acum cateva luni moderatoarea de pe forumul E-joy ne-a spus ca vor face un articol despre blogurile fetelor din Romania si daca dorim, sa ii trimitem un mesaj cu cateva cuvinte despre blogul nostru. Eu eram pe la inceput atunci, dar i-am trimis si eu o fraza-doua despre blogul meu. De atunci n-am mai stiut nimic despre acest articol, nu stiam daca va mai aparea sau nu sau daca voi fi selectata. Asa ca azi-dimineata am avut o mare surpriza cand m-au anuntat fetele. :)

Felicitari si fetelor ce detin blogurile: Diva de carton, Questioare si Bucharest Style! Au aparut si ele in revista! :*:*

La cat mai multe aparitii fetelor! :)


Share:

113 comentarii

  1. BRAVO!
    Meriti sa fii acolo, in revista Joy!
    Pusi!

    ReplyDelete
  2. felicitari, meriti, intr-adevar
    imi place mult blogul tau, descoperit recent, te-am luat la mine in blogroll la sectiunea fashion.

    daca si tie iti place blogul meu si ma vei aauga in blogroll, astept un comment de confirmare. merci

    o zi frumoasa

    ReplyDelete
  3. Madyandra, Anitta, Extramicuta - va multumesc din suflet! Ma chinuie foarte tare faptul ca n-am vazut inca revista si ca mai am de asteptat pana dupamasa sa o vad. ;))

    ReplyDelete
  4. Miss Sunshine - mersi, ma bucur ca iti place!
    Te-am adaugat si eu.

    ReplyDelete
  5. Multe felicitari!!!

    xoxo

    ReplyDelete
  6. Yay! Bravo! Unde, unde?? Am si eu revista Joy, trebuie sa te caut! :)

    :*

    ReplyDelete
  7. congrats doll!! ma bucur pt tine! felicitari

    >:d< :*

    ReplyDelete
  8. Multe felicitari!!! Le meriti :)

    ReplyDelete
  9. bravoo anudutzule,ma bucur mult pt tine,abia astept sa vad articolul:)pup

    ReplyDelete
  10. felicitari :) a mai aparut vreo blogarita cunoscuta?

    ReplyDelete
  11. Felicitari Anda meriti sa fii in revista >:D< :*

    ReplyDelete
  12. CHiar daca nu imi place revista, pe tine te felicit! :*

    ReplyDelete
  13. Felicitaaaari!! esti cea mai tare! >:D< :* bravo :D

    ReplyDelete
  14. Felicitari Anda ! Sa faci poza articolului ca sa te vedem si noi ! Pupici !

    ReplyDelete
  15. Superficial doll, Cristina, Adina, Andra - multumesc fetelor! si eu sunt foarte bucuroasa si curioasa sa vad articolul.

    ReplyDelete
  16. Mirela Niculai - nu stiu, nu am inca revista, dar o sa va anunt.

    ReplyDelete
  17. Chatte - intre noi fie vorba, nici eu nu o cumpar prea des. Totusi o am la suflet, datorita forumul e-joy. Si este o revista pentru femei foarte cumparata si ma bucur ca aparut in ea.

    ReplyDelete
  18. Aqua_shell - u rock 2! :P esti o scumpa!:*

    ReplyDelete
  19. Pixxie - Multumeeesc, deseara pun poze!:*

    ReplyDelete
  20. Felicitari! altceva nici nu stiu ce sa mai zic.. ma bucur din suflet pentru ca meriti cu adevarat!
    Te pup si la cat mai multe vesti frumoase!

    ReplyDelete
  21. half_a_devil - mersi!:) sper sa avem toate numai vesti frumoase!

    ReplyDelete
  22. Felicitari, Andra :* Chiar meritai >:D<

    ReplyDelete
  23. Felicitari, Andra! >:D< Meritai :*

    Am incercat de mai multe ori sa trimit, sper ca nu s-a trimis de fiecare data. Daca da, scuze :">

    ReplyDelete
  24. multumesc si eu, Anda!:) mult mult succes pe mai departe. la ce facultate esti?

    ReplyDelete
  25. Congrats!!!!!!! You rock!!!!!!! ;)))))

    ReplyDelete
  26. FELICITARI!!! Imi dau seama ce incantata esti:* Bravo:*

    ReplyDelete
  27. Felicitari!!! Meriti sa fii acolo:* Ma bucur ca ti-am lasat link-ul dimineata, dupa aia ma chinuiau gandurile, ma gandeam ca poate m-am facut de ras si tu stiai deja:))

    ReplyDelete
  28. Felicitari!!!!!!! La mai mult si la ....mai muuulteee aparitii in media.Sa cresti mare :D !

    ReplyDelete
  29. Irina - doar de 2 ori mi-a aparut!:P Nu e nimic.
    Multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  30. Miss Sunshine - cu drag! Eu am terminat facultatea...turism!:P
    Acum sunt la masterat, tot turism. kiss u.

    ReplyDelete
  31. Anca Buzea - mersiii! And U rock 2! :*

    ReplyDelete
  32. Ioana Stanciulesc - tnx!!!! daaa, sunt!:D si sunt nerabdatoare sa vad articolul.

    ReplyDelete
  33. AlexantzA - mersiiii!
    Nu, chiar nu stiam!;)) mi-ai facut o surpriza foarte frumoasa.
    pup :*

    ReplyDelete
  34. cred ca esti un exemplu viu, daca muncesti obtii ceva si daca visezi, visele pot deveni realitate :)

    ReplyDelete
  35. Unika - asa sa fie!:P
    Multumesc mult!:*

    ReplyDelete
  36. Felicitari >:D< !

    ReplyDelete
  37. felicitariii!!! ma gandesc ca nu ti-a venit sa crezi , nici mie sincer , dar asta nu inseamna ca daca mam mirat nu o meritai :* felicitariii inca o dataaa!!!!:*:*:*:*

    ReplyDelete
  38. Felicitari! E doar inceputul :D

    ReplyDelete
  39. Felicitari, Anda!! :*

    ReplyDelete
  40. felicitari gagica, I'm happy for you :*:*:*

    ReplyDelete
  41. Hmmm...nu stiu daca a aparut comentariul, ciudata treaba :)))

    Anyway gaguca, felicitari...u rock! :*

    ReplyDelete
  42. Felicitari, baby! Am inteles ca si noi am aparut, insa nu am vazut revista pana acum asa ca habar n-am despre ce este vorba! M-a anuntat si pe mine Camelia, insa sunt in aer deocamdata :))
    Felcitari inca o data si sa ne auzim si cand vom aparea in Daily Mail :))

    ReplyDelete
  43. Felicitari! Esti o fata foooarte dragutza si dulce si nu in ultimul rand talentata!
    Mult succes in continuare! :*

    ReplyDelete
  44. Felicitari! Chiar imi place blogul tau.Te pup :*

    ReplyDelete
  45. Felicitari! Esti o fata foarte frumoasa si duuulce si nu in ultimul rand talentata!!!!! La cat mai multe aparitii in reviste glossy! ;) :*


    P.S Iti citesc blogul de cateva zile si chiar m'a captivat!

    ReplyDelete
  46. Felicitari, Anda! O meriti!! :)

    ReplyDelete
  47. Miss C, Make-up by Dina, Iulia - va multumesc!:*

    ReplyDelete
  48. Special K - a cam facut figuri azi blogspotul. :(
    iti multumesc mult!
    Si tu trebuia sa fi acolo printre noi! :*:*

    ReplyDelete
  49. Zuzele - hehehe! Dily mail - 8->
    Am pus poza si cu articolul vostru si il puteti si citi.
    kiss kiss!

    ReplyDelete
  50. Andreea's Blog - multumesc din suflet! Asa sa fie!:):P Va doresc si voua acelasi lucru.

    ReplyDelete
  51. foarte tare !!! felicitari !!!

    dar sincer e un pic irelevanta treaba k nu au ales ei uitandu-se pe bloguri etc.. decat cei care au trimis... da pana la urma e un concurs... e normal!

    totusi cred k pt un blog de genul asta cel mai profesionist facut din toate punctele de vedere este al lui "special k".

    sper sa nu supar pe nimeni cu afirmatia asta dar e strict parerea mea !!
    Multa bafta in continuare Anda !!!

    ReplyDelete
  52. La mine e invers, mi-ar fi placut daca nu ar fi fost forumul :))).
    In fine, experiente personale neplacute, dar conteaza ca tu sa fi multumita!
    La cat mai multe aparitii! :*

    ReplyDelete
  53. felicitari!!!!la cat mai multe si la cat mai mare :P meriti :* kisses

    ReplyDelete
  54. felicitari,anda! meritai
    ai un award la mine pe blog :)
    http://konadnails.blogspot.com/2010/09/notd-award.html

    ReplyDelete
  55. Felicitari!Ma bucur pentru tine:)

    ReplyDelete
  56. Anonim - nu a fost un concurs. Eu le-am trimis 2 randuri despre blogul meu (care oricum nu au aparut in articol) pe cand eram la inceput cu blogul. Il 3 luni puteau sa hotarasca singuri daca sa ma treaca in articol sau nu, din moment ce ei n-am mai spus nimic. Intr-adevar, ar fi fost mai frumos sa fie complet neasteptat, iti dau dreptate. Dar si asa, nu pot sa nu ma bucur pentru ca inseamna mult pentru mine.

    Special K ar fi trebuit sa fie acolo langa noi si eu i-as fi dedicat minim o pagina daca se putea. O apreciez si eu pentru ca e o fata talentata, nu contest ce ai spus tu. Dar ma gandesc ca e loc pentru toata lumea sub soare nu? Fiecare are stilul ei, abordarea ei, and so on!
    Imi doresc din tot sufletul sa o vad si pe ea intr-o revista, intr-un articol dedicat doar ei, PENTRU CA MERITA! :)

    Iti respect parerea. Mersi. :)

    ReplyDelete
  57. Chatte - of of, forumurile astea!:)))
    Multumesc, asa sa fie! :)
    Te pup!:*

    ReplyDelete
  58. Marrya - multumesc.
    Si mersi si de award, apreciez!:*

    ReplyDelete
  59. Arriana, Ada90 - va multumesc. :*

    ReplyDelete
  60. awww credca ce happy esti!!! felicitari!!!
    eu consider ca ar trebuii sa de-a mai multa importanta bloggerilor din Ro pt ca sunt multi ,iar in alte tari sunt super populari

    ReplyDelete
  61. ALEXA-ALEXANDRA - Daaaaa, sunt foarte happy!:)
    Intr-adevar blogosfera din Romania a inflorit foarte mult in ultimul timp. Cu timpul, probabil o sa ne acorde si noua (bloggerilor) mai multa importanta, la fel ca in alte tari. :)

    ReplyDelete
  62. Nici eu nu-s prea atasata de forumul ori revista joy dar te felicit sincer! Si abia astept sa aud de a doua surpriza :D Mai multa atentie bloggerilor din partea revistelor si a firmelor! In strainatate e o industrie deja.

    Totusi sunt un pic de acord cu Anonim, ar fi fost dragut sa se intereseze ele de bloguri si sa scrie 2-3 cuvinte - opinie personala. Era mai creativ din partea lor si o surpriza neasteptata ptr tine.

    ReplyDelete
  63. Anca - articolul este scris de ei, nimic din ce e scris acolo nu le-am spus eu sau ceva de genul. chiar nu a fost ceva aranjat.
    Normal ca ar fi fost mai frumos sa fie total neasteptat, dar si asa, tot ma bucur ca m-au ales totusi. Ar fi culmea sa nu ma bucur. :)

    ReplyDelete
  64. P.S. A doua surpriza...se va lasa cu un concurs...:P Cat de curand...

    ReplyDelete
  65. Felicitari!
    Ma bucur mult pentru tine!Chiar ai un blog foarte interesant, meritai sa apari!

    ReplyDelete
  66. Felicitari la cat mai multe apariti in presa si multumim de scan, pooop

    ReplyDelete
  67. bravo anda :D foarte fain blogul:)

    ReplyDelete
  68. bravo anda:D foarte fain blogul :)

    ReplyDelete
  69. pentru mine este si mai mare surpriza pentru ca eu nu am trimis absolut nimic, nu stiam de nici un viitor material al lor si nici macar nu citesc vreodata revista:) nu cred ca am cumparat-o vreodata si nici nu stiam ca au un forum :)
    oricum, le foarte multumesc ca m-au bagat in seama! :)
    felicitari inca o data si tie!

    ReplyDelete
  70. Felicitari!
    Ar fi fost frumos sa te anunte, totusi... Postand pe blogul ta despre asta, le faci multa reclama, asa ca ar trebui sa iti fie recunoscatori.

    ReplyDelete
  71. Felicitari Anda!
    Ma bucur foarte tare pt tine!Bravo!Meriti!
    te pup

    ReplyDelete
  72. Sincere felicitari, meritai din plin!Poate iti fac si o reteta chnezeasca cu dedicatie :P, te pup

    ReplyDelete
  73. Dorina - multumesc, parerea voastra este cea mai importanta, ma bucur ca iti place blogul!:*

    ReplyDelete
  74. Fashionista Stil - cu drag, ma bucur ca v-a fost de folos!

    ReplyDelete
  75. Sadie - si eu m-am mirat ca nu au mai zis nimic, de aia nici nu ma asteptam sa apar. Totusi a fost o surpriza foarte frumoasa. Si eu le sunt recunoscatoare lor.

    ReplyDelete
  76. Deea's Beauty - iti multumesc mult!:*:*:*

    ReplyDelete
  77. Corina - Multumesc mult, ar fi o idee foarte buna o reteta chinezeasca. Yum Yum! :))

    ReplyDelete
  78. felicitari anda, ma bucur pt tne...meriti:*:*

    ReplyDelete
  79. Sunt o seaca :)) Am scris Andra... ma scuzi.

    ReplyDelete
  80. Irina - stai linistita, nu-i nimic!:) Se mai intampla. :*

    ReplyDelete
  81. Inca o data, felicitari!! :*

    ReplyDelete
  82. Felicitari, Anda! La cat mai multe aparitii! :*

    ReplyDelete
  83. Shopperita - mersi, mersi!:) :*:*:*

    ReplyDelete
  84. Ma bucur ca ti-a placut prezentarea noastra din revista. Nu a fost chiar o surpriza pentru ca iti spusesem ca o sa apara la un moment dat. Echipa Joy

    ReplyDelete
  85. Echipa Joy - va multumesc din suflet pentru articol! A fost o surpriza pentru mine pentru ca nu stiam cand, si daca va mai aparea articolul! Multumesc inca o data, chiar inseamna enorm pentru mine! :*

    ReplyDelete
  86. Am citit toate comentariile si avem niste precizari:
    1. Nu a fost niciun concurs, forumul nostru a fost o sursa de inspiratie pentru ca ne place sa ne implicam si cititoarele/fetele de pe forum
    2. Alegerea a fost destul de grea si ne-am fi dorit mai mult spatiu pentru acest subiect, astfel incat ne pare rau ca nu am putut pune mai multe
    3, Articolul nu a fost facut cu scopul de a ne face noi reclama - sub nicio forma!

    Anda - chiar meritai sa apari. Felicitari inca o data.

    Echipa JOY

    ReplyDelete
  87. Echipa Joy - eu va multumesc din suflet inca o data! :)

    ReplyDelete
  88. Felicitari dragutoo! Meriti! >:D<

    ReplyDelete
  89. Michelline - thanks my dear!:*:*:*

    ReplyDelete
  90. Felicitari Anda:) o sa incep sa urmaresc si eu ideile tale pentru ca am vazut o gramada de lucruri utile pentru mine:) succes!

    ReplyDelete
  91. Anonim - mersi!:D Ma bucur ca iti place blogul!:*

    ReplyDelete
  92. Albu Mihai - hehe, ma bucur sa te vad pe aici. mersi!:)

    ReplyDelete