Welcome to my little store!


Welcome to "COSMETICS BOUTIQUE TIMISOARA"! :)


 Acum cateva zile va spuneam ca sunt foarte fericita dintr-un anumit motiv. Well, a venit momentul sa va arat.☺
 De 6 ani sunt reprezentant/lider Avon, asa ca m-am hotarat sa merg si mai departe si sa incerc sa deschid un magazin. In sfarsit am reusit, este o afacere micuta de familie, dar sper ca in timp sa ne putem extinde si sa aducem cat mai multe si atragatoare firme. Initial trebuia sa fie un magazin doar cu produse Avon, insa nu s-a putut si astfel am ajuns la decizia de a aduce mai multe firme, iar in final, cred ca este mai bine asa. 

 Este totul nou si pentru mine, sunt incepatoare in domeniu (desi am mai lucrat un an in vanzari, acum e altceva), am emotii (chiar si acum, cand scriu acest articol), dar este un mic vis devenit realitate...☺
Sunt in lumea mea, aici, printre cosmetice.☺

Cu ocazia aceasta, va invit pe la mine!


Va las cu cateva poze:









P.S.: Magazinul se afla in zona Iosefin, strada Dragalina, nr. 23, Timisoara.




Pupici,

Share:

0 comentarii