March Favorites

Hello!

 Iata ca a mai trecut o luna (ce repede, nu?) si a venit timpul sa va arat produsele pe care le-am folosit cel mai mult in aceasta perioada.
 Desi eu am categorie pe blog pentru favoritele lunii, am primit acest tip de postare si sub forma de tag, de la Beautylicious, careia ii multumesc!

Iata si produsele:


Dar sa le luam pe rand:

Lapte vitaminizant demachiant & tonic hidratant Gerovital Plant
Despre care am vorbit recent AICI.


Ser pentru varfuri deteriorate Avon Advance Techniques
 In momentul de fata este singurul produs pe care daca il aplic, nu mai e nevoie sa ma piapatan. Sa va explic, uneori imi place doar sa imi trec manile prin par si sa il las asa, pentru ca imi sta oarecum ondulat (ceva de genul beach waves). Insa avand parul destul de lung, nu mai prea pot face asta, fiindca mi se incalceste ingrozitor,. Well, acest produs il descalceste cu brio. Me happy! Me likey! Si cand ma gandesc ca il tineam nefolosit de luni intregi...


Avon African Shea Butter -  brown sugar body scrub
 Cel mai bune geluri abrazive pe care le-am incercat eu pana acum sunt cele de la Planet Spa. Imi place atat asta, cat si cel cu ulei de masline (la tub). Exfoliaza extrem de bine, miroase frumos and a little goes a long way. Chiar va reomand gama Planet Spa. Toate produsele pe care le-am incercat pana acum au fost foarte bune.


Britney Spears Fantasy - Work Your Magic Body Lotion
 Fiindca imi e prea mila sa o folosesc pe corp (e cantitate micuta), am inceput sa o folosesc pentru maini. Nu pot sa spun decat ca ii ador mirosul.♥ Am si parfumul si trag si de acela cat pot. Parca imi e mila sa ma dau cu el. ☺


Crema pentru maini emolienta-regeneranta cu ulei de catina si masline - Cosmetic Plant
 Am folosit-o in paralel cu lotiunea Britney Spears - Fantasy (intr-o geanta o tineam pe asta, iar intr-o alta geanta pe cealalta). Ador aceasta crema, dar nu va spun mai multe acum pentru ca planuiesc sa-i fac un review curand.


Jil Sander - Sensations
I just ♥ it!!!!!!


Balsam de buze Gerovital Balsamed
 Mi-am dorit tare mult sa incerc aceste balsamuri de buze de la Gerovital. Asta e primul pe care l-am ales, dar cand il voi termina (si nu mai dureaza mult), il voi lua pe cel galben si apoi pe cel verde. E reomandat pentru buze arse de soare & stuff like that si cum vine vara, chiar vi-l recomand. Eu l-am luat pentru ca imi musc buzele si mereu le am ciopartite, dar nu era cel mai potrivit pentru asta.


Creion pentru sprancene Farmasi
 Desi atunci cand ma machiez mai intens imi place sa ma dau cu fard, acesta l-am folosit pentru machiajele naturale sau pentru zilele in care nu purtam decat fond de ten si rimel. Love it!


Pudra bronzanta Elf - Sun Kissed
 Chiar da aspect "sun kissed" si se potriveste perfect cu tenul meu. In plus, are niste reflexe peachy-aurii superbe. O voi cumpara again and again.


Ruj Avon Moisture Seduction - Tangerine
 Doamne, doaaamne, ce nuantaaa!!! :) E un coral absolut superb.  Imi sta bine si acum, cand nu sunt bronzata. Dar ganditi-va la vara ce bine o sa arate!♥
Imi mai place la aceste rujuri ca nu usuca absolut deloc buzele, nici dupa cateva ore (lucru pe care l-am mai intalnit la alte rujuri cand incep sa se stearga). Si nici nu arata urat pe buze crapate. :))


Fond de ten Stay Matte - Farmasi
Despre care v-am spus cat de mult imi place AICI.


That's all!


Hugs & Kisses,

Share:

0 comentarii