Pisicutele mele frumoase!

 Hristos a inviat!

 Cum ati petrecut in aceste zile de sarbatoare? Sper sa au fost exact asa cum v-ati dorit si ca v-ati simtit foarte bine.

 Dupa cum v-am spus si pe Facebook, mie iepurasul mi-a facut o surpriza mult mai frumoasa decat orice lucru material.
Va anuntasem ca am o pisicuta...well, nu am doar una, am doua. :))

 Dar sa va povestesc...sambata dimineata cand am plecat la magazin am vazut un motanel in fata portii mele de care m-am indragostit pe loc. M-a uimit ca, desi era speriat, era totusi atat de prietenos. Cand m-am intors, l-am cautat, dar nu l-am mai gasit...ulterior am aflat ca s-a plimbat prin toate gradinile vecinilor...e foarte descurcaret. :))
 In acel moment nici nu stiam de existenta surioarei. A doua zi de dimineata am vazut-o, insa motanelul tot nu aparuse. Asa ca am decis sa o iau pe ea, fiind sigura ca pe motanel l-a luat deja cineva. Dupa doua ore am iesit din nou in strada sa-l strig, dar nici nu a mai fost nevoie, cand am deschis poarta, era in fata ei. Si l-am luat si pe el...
Desi initial am zis ca raman cu fetita, acum mi-e tare greu sa fac o alegere, m-am atasat de amandoua, dar in final, va trebui sa raman doar cu una. O sa las timpul sa decida.

Va las cu niste poze. :) Cel portocaliu e baietelul, iar cea "multicolora" e fetita.













Mi-am dorit enorm o pisica, de foarte mult timp. Sunt super happy ca mi s-a indeplinit dorinta. Chiar in dublu exemplar deocamdata. :)) Si sunt absolut uimita de cat de destepti sunt. Se vede ca au fost ingrijiti (desi nu inteleg de ce i-au parasit), stiu sa isi faca nevoile la nisip, dorm la ei in cosulet impreuna...love them sooo much!!! Acum recupereaza, mananca si dorm toata ziua! Sunt atat de cuuute!☺

By the way, am nevoie de ajutorul vostru. Ce nume sa le dau? Chiar nu am idee, dar vreau ceva mai special. :D


With love,

Share:

0 comentarii