Review: Ivatherm - Fond de ten fluid pentru piele sensibila


 A venit timpul sa vorbesc si despre al doilea produs primit pentru testare din partea firmei Ivatherm si anume fondul de ten fluid pentru piele sensibila. 
Am tot asteptat sa-i fac review, pentru ca am avut kind of a love-hate relationship cu el. Dar o sa va povestesc totul putin mai jos.

Sa incepem cu specificatiile producatorului:

Indicatii:

 "Fondul de ten corector ajuta la mascarea imperfectiunilor pielii asigurand un machiaj eficient pielii sensibile. Poate fi utilizat pentru mascarea defectelor cauzate de rozacee, cuperoza, eritem, laser, dermabraziune, cicatrici, acnee. Este foarte eficient pentru acoperirea cearcanelor sau corectarea culorii pielii. Asigura un ten perfect si uniform".

Proprietati:

 "O textura foarte fina si o putere de acoperire foarte mare, un machiaj foarte natural si omogen.
Uleiul de jojoba, vitamina E si provitamina B5 ii confera un efect hidratant si protector impotriva radicalilor liberi. Este bogat in alfabisabolol cu proprietati calmante si anti-iritante. Asigura protectie UV (SPF 15) si impotriva imbatranirii cutanate.
Formula fara parfum, fara parabeni, fara fenoxietanol.
Este disponibil in trei nuante."

Mod de folosire:

 "Aplicati o crema hidratanta potrivita tipului dumneavoastra de piele ca baza de machiaj. Aplicati fond de ten corector fluid pe varful degetelor. Intindeti produsul, din centrul fetei spre exterior, cu miscari circulare."

Ingrediente:

 Parerea mea:

 In primul si primul rand vreau sa spun ca cele 3 nuante disponibile mi se par extrem de putine. Am fost nevoita sa aleg 01 (desi e putin mai deschis decat tenul meu), pentru ca 02 deja era mult prea inchis si prea galbui. Siner nu inteleg de ce companiile care produc produse dermato-cosmetice au doar cate 3-4 nuante disponibile la fondurile de ten...:-??
In fine, trecem cu vederea, nuanta se adapteaza frumos si arata foarte natural pe fata, nu am probleme din punctul acesta de vedere, dar mi se pare ca pierd foarte multi clienti fiindca au doar 3 nuante disponibile.

 In al doilea rand, nu, nu are acoperire foarte mare, cum este specificat pe cutie, ci medie. Medie si atat, nici spre mica, nici spre mare. Nu o sa acopere in veci rozaceea, acneea mai serioasa (nu un cos ici-colo) sau cicatricile, cum de asemenea este specificat pe cutie. Insa intr-adevar uniformizeaza foooarte frumos tenul si lasa un aspect natural, nu pare ca ai fond de ten pe fata, nu lasa aspect de masca.

Prima mea impresie despre el a fost una foarte proasta, va spun sincer. Este adevarat, in perioada aceea tenul meu nu arata atat de bine ca acum si secretia de sebum era mult mai mare. Deoarece fac tratament (o sa vorbesc si despre asta la timpul potrivit), secretia de sebum s-a redus considerabil si probabil de aceea, parerea mea de acum despre acest fond de ten este alta.

Personal, nu il consider potrivit pentru un ten gras, mai ales daca aveti probleme cu acneea. Nu o agraveaza, nu cauzeaza eruptii, este foarte delicat, insa o sa va dezamageasca complet pentru ca nu acopera deloc cosurile, iar dupa o ora-doua, tenul incepe sa luceasca destul de tare.

Insa pentru un ten normal-uscat il consider ideal. Acum ca mi-am rezolvat in mare parte problemele cu tenul, rezista mult mai bine, fata mea nu mai luceste atat de repede (poate doar dupa vreo 5 ore in zona T) si imi place foarte mult aspectul care il lasa, smooth si natural. Petele cauzate de acnee reuseste sa mi le acopere destul de bine (nu sunt foarte mari).
Nu am tenul sensibil, insa cred ca ar fi potrivit si ca nu ar crea probleme, doar pentru asta este destinat.

Ca textura mi se pare destul de greu de blenduit, l-am aplicat cu fiecare pensula pe care o detin (flat top, stippling, baby buffer, pensula normala pentru fdt) si m-a dezamagit de fiecare data aspectul final. Cel mai frumos arata daca il aplicati cu degetele. Eu de mult timp nu am mai aplicat fond de ten cu degetele, insa pentru acesta, consider ca este varianta cea mai potrivita. 


Sumar:
- acoperire medie;
- aspect natural;
- rezistenta: 4-5 ore;
- miros placut;
- potrivit pentru un ten normal/uscat sau cel mult mixt;
- nepotrivit pentru ten gras, cu tendinte acneice;
- disponibil in trei culori (un mare minus);
- SPF 15 (un mare +).
- hipoalergenic, non-comedogen; 

Nota: 7.5/10


 Pe final, vreau sa le multumesc celor de la Ivatherm pentru produsele oferite si celor de la Trender pentru inca o campanie frumoasa, cu ajutorul careia am ajuns sa cunoastem si mai bine produsele cosmetice romanesti.


Va pup,

Share:

0 comentarii